Comon reviews

Comon reviews

8.4

Dejligt

Kunne ikke forstille mig et liv uden Comon :-)

1000 Tak!

God jul og godt nytår :-)

Gode IT nyheder

Side med en god blog, gode velskrevet nyheder omhandlende IT.

Siden er super og klart iblandt mine fortrukne.

Fine it nyheder.

Bruger deres side dagligt og de har da nogle spændende nyheder :-)

gode nyheder, og mange af dem.

Jeg bruger dette site dagligt og kan godt lide deres nyheder de generelt godt lavet og kommer ind omkring det hele.

Design:
Jeg syntes designet er forvirrende fordi der reklamer OVER ALT, og enkelte af dem ligner nyheder og derfor kommer man ofte til at klikke på dem uden grund og derfor kommer man ind på en forkert side.

Deres nyheds "billeder/thumbnail" er ALDRIG samme størrelse og de har ofte ikke noget med nyheden at gøre dette virker rodet og forkert.

Dette site er lækkert når det kommer til nyheder og deres tekst men de gør det ikke lækkert for øjet og nemt for brugeren.

top relevante it nyheder

jeg bruger comom hver dag, de giver et hurtigt overblik over de mest relevante it-nyheder.

Is Comon your company?

Visit Comon