Comoshoes reviews

Comoshoes reviews

9.2

Danmarks bedste sko-webshop

Så enkelt kan det siges.
De lækreste mærker - høj faglig standard og en uforlignelig personlig service.

Fantastisk service

Virkelig dejlig butik der forstår hvad kunde service virkelig er og hvad det betyder.

Tak for den fine handel og din måde at håndtere henvendelser på :-)

Har handlet der flere gange...super service, altid hurtigt svar på mail, hurtigt leveret og altid et ærligt svar....
Kan absolut anbefales.....

FANTASTISK

Jeg har handlet op til flere gange på Comoshoes.dk og det er den BEDSTE service nogen sinde. De lever op til alle forventningerne. Selv da jeg retunerede et par sko, fik jeg pengene på kontoen efter to dage!. Jeg elsker at shoppe sko hos dem!. God kvalitet og super søde mennesker :)

Fantastisk service

Det har været en rigtig god oplevelse, at handle hos Comoshoes. Sjældent har jeg oplevet så god en service, både telefonisk og over mail. Man får hurtig svar tilbage. Ikke sidste gang jeg handler der og vil varmt anbefale stedet.

anbefales, super service

super service ang levering og ved reklamation. ingen probemer med at få støvlerne repereret. Kan varmt anbefales.

Service-minded og venlig betjening

Jeg søgte en bestemt støvle fra Billi Bi, som jeg fandt på comoshoes.dk. Af webshoppen fremgik det, at de kun havde en str. 41 tilbage, men jeg valgte alligevel lige at ringe til webshoppen, da jeg var vild efter at finde en str. 37 et eller andet sted i landet. Det viste sig, at Susanne fra Como Shoes alligevel havde en størrelse 37 på lager, og hun beklagede mange gange, at webshoppen ikke var 100% opdateret, fordi hun ellers gør en stor indsats for at sikre opdatering (det er jeg overbevidst om er korrekt!). Hun sendte støvlerne af sted til mig samme dag, og jeg modtog desuden en personlig mail, hvor der oven i købet var en beskrivelse med af, hvordan man bedst holder støvlerne pæne. Virkelig service-minded og venlig betjening! Tak, Susanne - jeg er blevet virkelig glad for støvlerne :-)

Fantastisk service!

Jeg har i lang tid ledt efter et par bestemte støvler fra Billi Bi, men fandt dem så på nettet hos Como Shoes. Som alle andre, er man altid lidt skeptisk når man handler hos en lille online butik, men servicen var helt i top og med rigtig hurtig svartid.

Da deres GLS mand havde svigtet dem, ringer de endda og spørger om de må sende dem med post danmark, for ellers ville der gå en dag før de kunne sende dem!

Derudover har jeg nu modtaget en mail fra dem om, at de har tilføjet en fødselsdagsrabat på min ordre på 20%!!!!! SNAK om en god nyhed at få.
Kan klart anbefale ComoShoes!!!!!

BEDSTE SERVICE - jeg nogensinde har fået!

jeg har ledt og ledt efter nogen bestemte sandaler, jeg havde rigtigt bestilt dem et andet sted, men så gik det nogen dage og så fortalt det sted, at de desværre ikke havde flere i min str............. så var jeg på den igen!
og da jeg aldrig før har set Comoshoes.dk før var jeg enlig lidt utryk, men de var super dejlig service, og den bedste fragt tid! efter jeg havde bestilt, så var de der allerede dagen efter! det jo fantastik!
hjemmesiden er tilføjet til min favorit liste, og det helt sikkert ikke sidste gang, jeg handler der. og har varmt anbefalet dem til min veninder, så jeg synes i hvert flad, at man skulle smutte ind og kig!

- dog et enkelt minus, der hjemmeside er lidt "svær" og finde rundt, synes de skulle få lavet en bedre menu :-)

vh. Tina

Perfekt vare og super service!

Hurtig levering, fin vare og super service.

Bedste service nogensinde, varer høj kvalitet.

Jeg går meget op i sko, og jeg zapper videre til næste butik hvis service og kvalitet ikke holder. Nu har jeg handlet 4x hos como, og intet har ændret sig.
Jeg kan på det varmeste anbefale denne skobutik.

Super hurtig levering

Meget hurtig levering, intet at sætte en finger på.

Altid god og hurtig betjening

Susanne yder altid en super god service! Varerne sendes altid rigtig hurtigt! Kun mine bedste anbefalinger herfra.....

Super og personlig service

Handlede hos Como Shoes i februar 2012. Hurtig ekspedition, og service udover det jeg forventede. Tak og absolut ikke sidste gang jeg handler hos Como Shoes online.

Hurtig ekspedition og levering perfekt sådan skal det være.

Sådan skal en netbutik drives

Comoshoes.dk har et super fint udvalg og en usædvanlig god kundeservice. Gid alle netbutikker havde samme standarder og høje faglighed, som Susanne/Comoshoes.dk.

Tusind tak !

Skønne sko og skøn service!

Jeg blev fristet til at købe 3 par smukke sko fra udsalgskassen. Kort tid efter bestillingen blev jeg ringet op af ejeren, som blot ville spørge om jeg plejede at bruge den skostørrelse for netop 1 af de modeller jeg havde bestilt var ret lille i størrelsen, så jeg skulle overveje at bestille nummeret større end jeg plejer. Sikke en service!

Det var virkelig en god oplevelse og jeg ville ikke tøve med at handle hos comoshoes igen.

God vejledning, fede produkter, hurtig levering og i det hele taget en upåklagelig service.

Den bedste skobutik!

Leder du efter et godt sted at handle sko og støvler - så har jeg fundet det...;o) Forretningen ligger i Assens på Fyn - men er helt sikker et besøg værd! Jeg bor selv i Odense men kører gerne derned. Butikken har Danmarks største udvalg af Billi Bi - lyder nok lidt skørt - men du kan få modeller her, som ingen andre butikker i Danmark har taget hjem! Der er en fin hjemmeside - og prøv at læse i "gæstebogen" hvis du er i tvivl.
Hilsen
Mille

Is Comoshoes your company?

Comoshoes Details

topservice kvalitetsvarer fra billi bi gidigio cashott el naturalista khrio bella moda up a tree støvler sandaler sko heels ægte skind webshop hurtig levering fragtfri levering ved køb fra 999,- kr. brugervenlig overskuelig kæmpe udvalg nyhedsbrev

Visit Comoshoes