Compass Group reviews

Compass Group reviews

4.9

RInge mad til høje priser

Der er ingen tvivlom at der bliver spekuleret i stor indtjening når Eurest som er en del af Compass-group serverer mad til de studerende på Aalborg Universitet. Maden er betalt per 100 g. Dvs kartofler koster lige så meget som kylling fisk osv. Det er for såvidt i orden hvis kavliteten og behandlingen af råvarer svarede til prisen.

Det kan hurtigt blive til en påstand-mod-påstand, men fakta er at flere andre institutioner, som har selvstændige egen-financierede kantiner, leverer langt bedre måltider, endda til lavere priser i nogle tilfælde. Heriblandt kan nævnes Aalborg kommune, teknisk forvaltning eller kantinen på University College, der er nabo til AAU.

Råvarene er af langt højere kvalitet, og de færdige måltider bærer præg af virkelig godt håndværk. Desuden er de langt mere variende.

Et firma med store armbevægelser

De holde over hovedet ikke hvad de lover
1. Ved sygdom kommer der en afløser. (. Aldrig sket endnu)
2. Viser ikke de ansatte hvordan man gør rent.
3. De ansatte har ingen pauser, de kan simpel hen ikke når det.

Dårlig oplevelse

På vores studie er det IDA der styrer kantinen. Jeg har købt mad i den kantine i 4 år og har lagt flere 1000,- der!

Gennerelt synes jeg at maden er uden smag eller også er den oversaltet. Det henner også ret ofte at kartofler er rå, eller sågar har jeg oplevet at jeg har fået en rå skinkesnitzel. Hvad kantinen gør ved det er at de tilbyder en et stykke kage! Hvad kan man bruge det til, når det nu var frokost man ville spise!

Dog kan de til tider oppe sig, og man få noget rigtig lækkert, bare en skam er der så langt imellem.

Jeg er nu holdt op med at spise i kantinen, grundet en dårlig oplevelse. Jeg havde taget noget kød i et fad med sovs, samt tilhørende kartofler. Dertil skænkede jeg mig også lidt salat, så det ikke bare var sovs og kartofler.

Da jeg så gik op til kassen siger de så at salat ikke er en del af retten og der står at salat kun er til vegetare. For det første synes jeg det er underligt at os der ikke er vegetare ikke må få salat og for det andet vil i have 5,- for 2 stk salatblade, 1 tomat skive og et par agurkskiver. Jeg tilbød at I kunne få 2,- for at jeg kom til at tage salat, men der var intet at gøre.

Jeg kan godt se at man skal betale for det man spiser. Men når man har lagt så mange penge gennem tiderne og de folk der laver mad samt betjener kassen kender en og ved at man har været der meget, ikke blot siger at jeg lige skal husk det til en anden gang. Har nemlig taget salat før, hvor der ingen problemer var og I sagde intet til det. Hvilket nok var fordi alle måtte tage salat til deres mad. Så møder man op efter sommeren og tror at tingene er som de plejer, men nix.

Så nu tager jeg min egen madpakke med og egen kaffe, samt fraråder så mange jeg kan at købe noget som helst i den kantine.

Det drejer sig om kantinen på Institut for Geografi & Geologi samt GEUS

Is Compass Group your company?

IDA SERVICE A/S Details

IDA SERVICE A/S leverer landsdækkende og professionel rengøring og kantinedrift til erhvervslivet og den offentlige sektor. Desuden udfører vi en række specialopgaver, ligesom vi også arbejder med skadeservice.

Visit Compass Group

We live here: Grønnegade 17