Completeluxus reviews

Completeluxus reviews

5.6

Elendigt arbejde og elendig kundebetjening!

Complete Luxus Centrumgaden i Ballerup
Jeg fik lavet gelenegle med en lovet holdbarhed på 3-4 uger, de begyndte at falde af efter 8 dage. De slap ved negle roden. Da jeg reklamerede fik jeg at vide at det var min egen skyld, selvom jeg IKKE havde hverken overbelastet dem og i øvrigt fulgt alle foreskrevne forholdsregeler. Så var undskyldningen, at mine negle udskilte fedt! Neglene var ikke specielt lange kun 3-4mm ud over blommen. Jeg fik også at vide at det ikke ville ødelægge mine egne negle, men det gjorde det alligevel. Jeg kunne IKKE få pengene retur, eller at neglene lavet om. Jeg kunne BETALE for at hun pillede resterne af, med begrundelsen at det er hendes tid man betaler for. Min konklusion: Hun laver noget møg, for at få flere penge ud af kunderne!

God info og nemt at bestille tid hos.

Dette er en fantastisk hjemmeside da det er super nemt at gå ind og læse om alle de behandlinger de laver og hvad priserne er på de forskellige ting.. Man kan læse om de ansatte og det er super nemt at booke en tid.
Jeg vil helt klart anbefale dem.

Is Completeluxus your company?

Complete Luxus Details

Complete Luxus tilbyder forskellige slags behandlinger, som hårfjerning, make-up, tandblejning m.m. Klinikken er at finde i Ballerup.

Visit Completeluxus

We live here: Centrumgaden 35 , st.
2750 Ballerup