Completeme reviews

Completeme reviews

6.7

Indtil videre okay.

Har kun handlet der én gang, men for mig er det gået fint. Lagde en bestilling på et par farvede kontakt linser torsdag aften, og allerede lørdag lå de i min postkasse, hvilket var en god overraskelse. Eneste kritik herfra må være, at der ikke var medfølgende info angående brug af disse linser, som er lidt specielle, så har selv måtte google mig frem til noget vejledning. Jeg håber, hvis jeg køber derfra igen, at det vil gå ligeså godt.

Dårlig Kundeservice - skuffende

Min kæreste havde købt et gavekort til 1000 kr inde hos completeme i København. Jeg opdager så at få dage efter udløbsdatoen at gavekortet var udløbet. Så jeg skynder mig og ringe til completeme for at høre om der er noget vi kan gøre. De kan slet ikke hjælpe mig siger de og beder mig sende en mail til deres Chef Daniela. Jeg skriver først 1 mail uden svar, så en til og stadig intet svar hvilket jeg synes er ekstremt uprofessionelt fra deres side af. Jeg skrev til dem i november måned sidste år og har først modtaget et svar igår den 12 marts 2013. Hun skriver der er intet og gøre selvom jeg forslår at jeg gerne vil betale for har få det fornyet eller at jeg gerne vil købe en større behandling og give 500-1000 kroner ekstra men der er intet de kan gøre.

Dette synes jeg er sindssyg dårlig service, da de intet mister ved at give mig min behandling det er bar let tjente penge og virkelig dårlig kundeservice. Kunne forstå hvis jeg kom et år efter men når jeg kommer få dage efter udløbsdatoen og jeg gerne vil give 500-1000 kr mere for at få en behandling er det sku for dårligt. Mig og min familie vil bruge andre spa steder til en anden gang. Vi skrev har skrevet lidt frem og tilbage nu og tonen i mailsene bliver grimmere og dårligere fra deres chef side af....Det har jeg intet til overs for....
Og husk og holde øje med at du får alt hvad din behandling indeholder. Da jeg sidste gang ikke fik langt makeup sidste gang som jeg havde betalt for, da hende der lavede min behandling havde rimelig travlt.

Mvh Camilla Jørgensen

Intet at sætte en finger på!

Havde mine varer 2 dage efter bestilling. Lækkert pakket ind. Info-flowet for perfekt i hele processen.

www.completeme.dk Details

Visit Completeme