Compumail reviews

Compumail reviews

8.9

Meget tilfreds!

Varen som beskrevet, til en rigtig god pris, hurtig ekspedition.

Hurtig levering og rimelige priser.

For det meste altid hurtig levering, og man kan næsten altid finde varene til rimelige priser her.

Varene er pakket sikkert ind, også når det er en bulk harddisk der modtages.

God service!

Jeg bestilte et TV fra compumail. Det kom desværre ikke afsted samme dag selvom jeg bestilte det før 18. Det var selvfølgelig ærgeligt, men jeg fik en opringning fra dem hvor de undskyldte og fik sendt fjernsynet afsted. Det er stadig meget hurtig levering og den personlige betjening giver plus point!

God kundeservice ud over deres forpligtelser!

Jeg er selvstændigerhvervsdrivende og havde købt 32GB ram til min pc hos Compumail.dk (vist det samme som Aarhus PC-LAGER). Jeg forsøgte at installere det, men maskinen ville ikke installere det... Efter lidt "googling" fandt jeg ud af at min maskine slet ikke kunne have så meget ram installeret...min fejl, at jeg ikke havde undersøgt dette først. Som erhvervsdrivende har man ikke de 14 dages fortrydelsesret som private har - desuden havde jeg jo brudt forseglingen på rammen. Alligevel ringede jeg til Compumail.dk - og til min overraskelse ville de gerne tage det tilbage og refundere mig hele beløbet. Det er virkelig god service og en kæmpe hjælp for mig. Kan på det varmeste anbefale dem.
Casper Storm, SPEKTRE ApS

en sjældenhed

Fantastisk kundeservice og support fra start til slut! Ingen problemer med ombytning og de gør alt for at afhjælpe evt problemer

Hurtig levering.

Bestilte min Wireless Mobile Mouse i går og havde den i dag :-)
Ikke sidste gang jeg handler der.

Hvor blev varerne af?

Jeg skulle bygge en lille server baseret på en Intel Nuc, og Compumail havde ifølge deres hjemmeside en sådan på lager. Desuden ville de sende samme dag, hvis man bestilte inden kl 18. Jeg sammensatte derfor et system baseret på lagervarer, og forventede at få varerne næste dag. Men sådan kom det ikke til at gå.
Da jeg dagen efter stadig kun havde fået en bestillingsbekræftelse, men ikke en ordrebekræftelse, henvendte jeg til Compumail, der hurtigt svarede, at min ordre var blevet tagget i deres system og udtaget til yderligere kontrol, men den ville sikkert blive sendt samme dag. Da jeg om aftenen kunne konstatere, at ordren stadig ikke var blevet sendt, valgte jeg at afbestille den.

Hej Michael

Problemerne med din ordre skyldes en uoverensstemmelse mellem leveringsadressen og hvad vi kunne slå op. Min kollega forsøgte at kontakte dig for at få dem bekræftet, men i er åbenbart gået forbi hinanden. Vi beklager naturligvis ulejligheden

Hurtig levering og kanon kunde service

Leveringe var hurtigt og da jeg have fået bestilt den forkerte CPU ringe jeg til kundeservice, som var forstående den CPU jeg skulle have haft kostet 120,- mere men det sagde de at det skulle jeg ikke tænke på!
Jeg kan varm anbefale Compumail til alle andre!

Utrolig god service!!!

Har lige købt et grafikkort fra deres side. Det skete så, at jeg troede at de havde sendt en forkert genstand, da pakken var til et motherboard. Jeg åbner den ikke og skriver dem en mail. 5 minutter efter bliver jeg ringet op og får så tilladelse til at åbne pakken. Inden i ligger så den rigtige pakke, da de genbruger.

Super hurtig service, og så er de endda også lidt grønne oveni i købet!! :-)

super service og returnering

købte et tritton headset hos compumail sidst i september. jeg finder så ud af at der er en fejl på headsettet (noget med en pive-lyd), så jeg oprettede en rma-sag og kørte ned til århus for at aflevere headsettet, for at få det ordnet. da der var gået lidt tid ringede jeg dem op for at høre hvad der blev af mit headset. de fortæller mig så at de har returneret det ved producenten og at de ikke har et ekstra headset på lager.

jeg får så ad vide at jeg kunne vælge et andet headset. De havde tilfældigvis et headset jeg også gerne ville have på lager men det kostede lidt ekstra, men jeg smed gerne en ekstra hund ind for at få det, manden ligger det så til side for mig og jeg tager gerne turen til århus for at hente mit headset :-D

handler med glæde hos dem igen, da prisen var fantastisk og servicen er i allerbedste kvalitet:)

opdateringen af rma-sag må dog gerne blive strammet lidt op på! :D

Sælger ting uden at vide hvad de sælger

Har købt en Acer Iconia W3 tablet gennem Compumail Åbner pakken, ser at der ikke er dansk eller engelsk kvikstart information... Næ nej, tysk, spansk og italiensk. Finder på internettet beskrivelse at, hvad jeg skal.Tilslutter produktet til strøm; igenting dur. Kan ikke tænde PCen, og igen markeringer for den modtager strøm. Hmmm. Tager til en elektronik butik, som hjælper mig med at konstatere at den leverer de 12 volt, som den skal... Godt så, tilslutter igen strømforsyningen til min tablet. Intet liv, og ingen indikatorer/leds på maskinen siger den får strøm. Prøver at tænde den (efter beskrivelse fra internettet) i bios tilstand: YES jeg kan tænde den således. Får herefter lov til at starte windows 8 konfiguration. Lader 24 timer. Ingen opladning er sket. Søger på nettet. Skal BIOS opgradere for at batteriet vil modtage strøm... Godt så, installerer alle nye drivere til tingen, og bios opdaterer. Pludselig virker mange ting; nu viser diverse leds at der lades, og med tiden at opladning af batteriet er sket. Min konklusion: Compumail leverer et produkt der ikke virker, før du nørder med det i 12-16 timer bagefter. Ringe.

Hej Bo

Er du venlig at oplyse dit ordre/faktura nummer så vi har mulighed for at undersøge sagen.

Tak for at du oplyste dit ordre nummer. Vi har som forhandler intet med den software tablets/bærbar leveres med at gøre. Det er producenter der står for opsætningen af disse. Ellers ville vi jo skulle åbne samtlige vare, og dette ville ikke være særligt hensigtsmæssigt.

Når man oplever problemer med et produkt som dette er det en god ide at kontakte producenten for at få assistance til hvordan en sådan fejl kan afhjælpes. Det lyder godt nok som en lang procedure at skulle igennem for at kunne oplade en tablet. Det er desværre ikke os men Acer der har valgt at denne procedure er nødvendig før man kan tage varen i brug.

Total inkompetente

Jeg bestilte en telefon med 1-2 dages levering, efter 3 dage uden telefon kontaktede jeg Compumail der først svarede tilbage efter 2 mails og en telefonopringning.
Deres såkaldte "kundeservice" kunne ikke svare på hvordan det gik med min order, de skulle i kontakt med deres indkøber, nu viste det sig lige pludselig at der var 30 dages levering på telefonen.
(der står iøvrigt stadigvæk 1-2 dages levering på deres webshop)

Totalt utroværdigt foretagende.

____________________________________________________________________
Nu er det ikke lykkes for jer at få min bedømmelse slettet, selvom i prøvede hårdt, så er det da rart i prøver at give et svar.

Man skal da lede rigtigt godt for at finde der hvor der står at jeres leveringstider er vejledende.
Det kan da godt være at ikke kan oplyse den eksakte leveringsdato, men der er jo rimelig forskel på 1-2 og 30 dage, men det mindste man kan forlange er da et svar fra jeres kundeservice men det har i også svært ved.

I øvrigt er det lidt pudsigt i kun har positive udklip fra Trustpilot på jeres hjemmeside, når de 2 sidste bedømmelser er negative.

Endnu en gang: utroværdigt firma.

Reply from Compumail

Det er naturligvis beklageligt når vores leverandøre ikke lever op til de oplyste leveringstider. Som det også er beskrevet på siden er leveringstiderne på siden samt dem vi kan oplyse vejledende og kan desværre ændre sig. Vi forsøger at holde vores kunder opdateret, men det er desværre ikke altid muligt at have en præcis leverings dato. Grunden til at vi spørger vores indkøbere er jo netop for at de gennem vores leverandør kan have så præcis en dato som muligt.

Hej Kenny

Vi har på intet tidspunkt prøvet at få din anmeldelse slettet. Vi har anmeldt den da den ikke indeholdt ordre/faktura nummer hvilket gør det umuligt for os at finde ud af hvad der sket. Så snart du havde oplyst dette er anmeldelsen jo tilgængelig igen.

Vi har ingen kontrol over hvilke anmelderser der bliver vist i trustpilot modulet på vores side. Dette er noget trustpilot og ikke vi administrerer. Det er blot et link vi får af dem som vi implementere.

Kunne ikke levere og informerede ikke om det.

Når jeg bestiller en vare, og får stillet 3-4 dages leveringstid i udsigt, så forventer jeg at blive informeret hvis dette ikke kan opfyldes. Måtte ringe 3 gange, før jeg til sidst fik forklaringen at 'det ikke ser for godt ud'. Altså har jeg spildt 6 dage på ingen ting, og det er jeg utilfreds med.

Hej Anders

Gode priser - hurtig levering

Ingen dikkedarer
Konkurrencedygtige priser og hurtig levering - rigtig god og overskuelig hjemmeside.

Hurtig levering efter bestilling. Kom dagen efter. Varen var i orden.

Super service, også ved returnering.

I forbindelse med bestilling af nye strømforsyninger, blev jeg en trist ejer af to elendige strømforsyninger som virkelig ER for billige - dette er selvfølgelig ikke compumails skyld.

Første strømforsyning virkede ikke ved modtagelse, og der blev derfor hurtigt oprettet en RMA sag - ingen problemer overhovedet. Jeg fik en returlabel så jeg kunne sende strømforsyningen tilbage uden beregning.

De næste par dage blev jeg klar over kvaliteten af de varer jeg havde købt, og besluttede at de ikke var noget for mit behov. Jeg henvendte mig derfor i supporten for at høre om jeg kunne få penge tilbage for både den defekte PSU og den som virkede, OG om jeg måtte returnere begge PSU'er med det pakkelabel jeg havde fået for at spare 80 kr. Jeg fik hurtig svar på at dette kunne jeg sagtens.

Jeg returnerede dagen efter varerne med det nødvendige dokumentation. 24 timer senere modtog jeg kreditnota på begge PSU'er.

Fantastisk service! Dejligt at de accepterer, at man som kunde bruger et smuthul til at spare lidt på forsendelse, og ikke prøver at modarbejde fordi det ikke helt er efter "reglerne". Man føler at det er mennesker man returnerer til, og ikke robotter.

Ingen information og sletning af ordre

Bestiller d. 26. november to kabler hos Compumail, men hører derefter intet fra dem i næsten to uger. Ringer så til dem, og får flere dage i træk meldingen at kablerne ankommer hos dem dagen efter og straks bliver sendt til mig. Jeg gør flere gange opmærksom på, at det er vigtigt for mig at få kablerne hurtigt, og hvis ikke de kan skaffes vil jeg bare gerne have besked, så jeg kan købe dem et andet sted. Hver gang siger Compumails kundeservice at de kommer til mig indenfor 2-3 dage.

Da jeg intet nyt har hørt d. 20. december ringer jeg så igen, og får nu meldingen at min ordre ikke findes, og at den er blevet slettet. På intet tidspunkt har Compumail dog gidet at give mig en melding, om ændringer i ordren, ej heller at den til sidst blev slettet.

Hej Daniel

Tak for at du nu har oplyst ordre nummer så vi havde mulighed for at se hvad der er sket. Jeg har undersøgt sagen nærmere og kan se der fra vores system er sendt en mail om at ordren er slettet. Jeg vil dog gerne beklage at du ikke er blevet kontaktet angående denne om hvad status var på den men kun at der kun er blevet sendt en mail da ordren slettes.

Annullering af ordre...super!

Da der pludselig ikke var nogen tidshorisont på hvornår jeg kunne få cover til min mobil, var Compumail på pletten til at annullere min ordre. Super!

Fantastisk forretning!

Gode priser og Lynhurtig dag til dag levering! Bruger kun compumail.dk så vidt muligt. Når der skal købes nyt hardware. Kan klart anbefales!

Fremragende!

I sidste uge indsendte jeg min mus, som jeg oplevede problemer med. I går konstaterede de fejlen på musen og tilsender mig en helt ny eksemplar med posten, som jeg modtog her til morges. Super god service, handler klart igen her!

Compumail.dk Support

Om virksomheden

Compumail - din IT leverandør! Vi bestræber os på at være Danmarks bedste leverandør af IT udstyr. Vi har et meget bredt udvalg af produkter - til særdeles atttraktive priser.

Visit Compumail

We live here: Møllevangs Allé 142