Computerbutikken reviews

Computerbutikken reviews

5.2

Til info - PAS PÅ!

Danrex der ejede Studiedata.dk gik konkurs i 2009, webshoppen blev overtaget af Lenco Aps (samme ejer og Direktør som i DanRex, Hr. Ole Theilvig), men han har valgt ikke at have personale der administrerer webshoppen, derfor bliver der lagt ordre som aldrig bliver gennemført og du kan derfor kun få dine penge igen hvis du kontakter din bank/PBS der laver en tilbageførsel.

Ingen leverance af varer og ingen reaktion på 3 henvendelser via mail m.v.

Den 1/1-2010 bestilte og betalte via kreditkort for tre enheder, som if. computerbutikken.com's hjemmeside var på lager.
Den 7/1 mailer jeg og spørger til forventet leveringsdato. Den 11/1 rykker jeg første gang. Den 18/1 rykker jeg anden gang for svar. Hertil kommer et antal forsøg på at fange nogen på telefon.
Der er aldeles intet korrekt i teksten forsiden af computerbutikken.com's hjemmeside:
Højeste serviceniveau [red.: Jeg har modtaget mail på at min ordre er registret, ellers har jeg ikke kunnet træffe nogen]
Du kan handle 24 timer i døgnet. [red.: Ved en handel skal man også modtage en vare?]
Du kan få råd og vejledning mellem 9-16. [red.: Tilsyneladende kan man ikke få nogen form for kontakt med nogen]
Faguddannet personale du kan ringe op til. [[red.: Hvordan får man fat på dem?]

Den rigtige karakter burde være 0 stjerner. Spar din tid og dine bekymringer og find en anden webshop.

Is Computerbutikken your company?

Visit Computerbutikken