ComputerCity Danmark reviews

ComputerCity Danmark reviews

7.3

Dårlig service Horsens

Havde problem med min Mac Air kunne ikke bruge tastetur og da den lige er knap 2 år blev den indleveret i Horsens for reklamation men et par dage efter blev jeg ringet op hvor de sagde at den måtte have fået noget væske eller kondens dette kunne jeg ikke forstå men accepterede at jeg ikke kunne modbevise dette kunne kun sige at hvis dette var tilfælde havde jeg ikke afleveret den da jeg har forsikring som dækker dette men ok de havde dog et tilbud den kunne blive lavet det ville koste 3250 kr dette sagde jeg nej til og fik maskinen tilbage og betalte de 349 kr som det koster og hentede maskinen som jeg så ville få sendt ind til forsikring sammen med det tilsende tilbud jeg har nu fået den lavet andet sted hvor de som sagt havde det andet tilbud så de kunne se hvad der skulle laves og de undrede sig meget over dette da de kunne lave den for 1500 kr.
betjening er Horsens synes jeg er noget dårligt men står der med en følelse at man kun er til besvær virker som om de er ligeglade med kunderne så det er helt sikkert sidste gang jeg har været der.

Hej Jan

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.

Vi beklager meget din oplevelse i forbindelse med din servicesag og
dit besøg i vores Horsens afdeling.

Vores målsætning i ComputerCity er at man som kunde skal føle & opleve
at der er en vilje til at hjælpe og at der er en servicekultur som gør at man som
kunde uanset spørgsmål eller problem får et professionelt og positivt indtryk.

Det har således ikke sket i dit tilfælde og derfor sætter vi pris på at din anmeldelse som er med til at hjælpe os at udvikle og forbedre os på dette punkt.

Vi vil selvfølgelige følge op denne sag med ledelsen i Horsens.

Tak for din kommentar og ha' en fortsat god dag.

mvh

ComputerCity
Kundeservice og Eftermarked

Enestående håndtering af sag med computer

I forbindelse med køb af en rigtig god computer, har vi som kunder været lidt uheldige med nogle funktioner/fejl. Computercity har i hele forløbet serviceret os perfekt. Men til sidst var vi lidt kede af, at skulle indlevere en ny computer til gentagne fejlfinding. ComputerCity løste problemet ved, at tilbyde os, at ophæve købet og overføre penge til vores konto, så vi kunne købe et nyt produkt efter eget valg. Vi valgte at købe hos Computercity igen, da vi føler os 100% trygge og godt behandlet!
Venlig hilsen Lene E. Sørensen

Sneglefart

De har godt nok ikke Danmarks hurtigste levering.

Hej Thomas

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.

Jeg har undersøgt sagen og kan i din sag kun give dig ret. Her har vi ikke været dygtige nok.

Historik:
Du bestiller din vare fredag d. 14 marts. Da den skal pakkes mandag morgen d. 17.marts er den udsolgt og vi bestiller flere hjem. Jeg kan forstå du også modtager en mail om dette.

Vores ordre bekræftigelse siger vi kan forvente dem torsdag d. 20.marts, men de dukker først op mandag d.24 marts.

Desværre sker der en fejl her, således de ikke kan videre sendes til dig, men at der må foretages en ny bestilling.

Og det er der så gjort, hvilket betyder at du har måttet vente.

Så du har ret i at det i dit tilfælde ikke er den hurtigste levering. Heldigvis sker det sjældent, men der kan ske fejl, som er sket i dit tilfælde.

Jeg beklager meget, og din oplevelse indgår i vores løbende opfølgning på, hvordan vi kan blive bedre.

Tak for din kommentar og ha' en fortsat god dag.

mvh

Jean
Kundeservice og eftermarked

fin service

For 3 måneder siden købte jeg en Canon-printer. Tre måneder senere begyndte den at printe skævt. Efter forgæves at have forsøgt at rette fejlen ved rensning, justering m.v. tog jeg hen til Computercity i Kgs. Lyngby, hvor den var købt. Ekspedienten var meget hjælpsom og brugte 45 min. på at løse problemet, men måtte give op. Printeren blev sendt til reparation og kom tilbage allerede efter 11 dage. Det var parpirfremføringen og nogle hjul, der trak skævt.
Fin SMS-service, der oplyser, når varen kan hentes efter reparation.
Nu fungerer den fint. Jeg har tidligere handlet hos Computercity i Kgs. Lyngby og møder altid god og professsionel betjening.

Godt køb og service

Jeg kom ind om aftenen og kigget sådan lidt efter noget og kort tid efter kom en sælger hen til mig og spurgte hvad jeg søgte efter og kort tid efter fik jeg hvad jeg skulle bruge. P.S
De har gode USB stick til en god pris

Super god forretning.

Har gennem flere år udelukkende brugt Computercity i Lyngby, hvor der er fremragende service, rådgivning i top og ikke mindst aldrig vrøvl med at få byttet noget som helst. Det er godt gået! Servicetelefonen man kan ringe til og forespørge om alting vedr. Computercitys produkter, er ligeledes ganske fremragende. Specielt når en medarbejder ikke her helt bekendt med et produkt, finder vedkommende omgående en kollega som lige opdaterer ham, og man får et svar der kan bruges til noget. Har bemærket, at Computercitys mange tilbud NÆSTEN matcher ELgiganten. For jer som falder for det, så bemærk lige DET som ELgiganten skriver med små og som skal "tilkøbes" for at få nøjagtig det samme som i Computercity. Det betyder faktisk - f.eks. med nogle bærbare pc-ere -, at de bliver noget dyrere i Elgiganten end i Computercity, såfremt konfiguration og maskine skal være identisk. Så godt gået - COMPUTERCITY i almindelighed og Lyngby Afd. i særdeleshed.

Mangelfuld kundeservice

En stjerne for god pris, samt en stjerne for mulighed for levering til GLS pakkeshop.

Det bliver dog ikk til flere stjerner, da jeg havde en dårlig oplevelse med kundeservice. Jeg ringede angående min igangværende ordre med et enkelt spørgsmål. Det krævede, at medarbejderen lige skulle undersøge noget og derefter ville ringe mig op igen - dette skete dog aldrig, hvilket bare efterlod mig i uvished. Lov ikke at ringe tilbage, med mindre løftet rent faktisk efterkommes.

Desuden virkede medarbejderen hverken imødekommende eller engageret, hvilket ligeledes forringede oplevelsen.

Hej Søren,

Tak for at du har taget dig tid til at anmelde os på TrustPilot.

Jeg er ked af at høre, at vores medarbejder ikke har ringet tilbage som lovet. Samtidig er det ikke ok, hvis medarbejderen ikke har været imødekommende eller engageret. Vi vil tale om i kundeserviceafdelingen, hvordan vi kan undgå at kunder fremover får samme oplevelse.

Tak igen, for at du gav os feedback.

Ledelsen i ComputerCity Kundeservice

Dårlig, dyr og langvarig reperation i Odense afd.

Jeg har indleveret en 2 år gammel HP bærbar computer den 06-01-2014 til reparation.
Får den tilbage uden reparation af fejlen og indlevere den igen den 15-01-2014.
Den 16-01-2014 bliver den igen sendt til reparation med samme fejl.
Jeg har nu først fået den tilbage igen den 14-02-2014.
Så det er 1,5 måned for reparation af en pc, ikke godt nok.

Hej Torben,

Tak for din anmeldelse af ComputerCity på TrustPilot.

Selv om dit produkt er over 2 år, så burde vi kunne afhjælpe problemer med mindre end 3 forsøg og 1 ½ måneds sagsbehandling. Det beklager vi.

Vi har fundet din sag i systemet og kan se der er tale om en software fejl.

I slutningen af januar 2014 finder vi ud af, at din og flere andre maskiner, har et problem med en Microsoft opdatering.

Den 5. februar 2014 får vi denne mail fra HP´s Supportafdeling:

Microsoft har distribueret en software opdatering som desværre skaber blå skærm for en del af HP’s notebook produkter, samt andre producenters PC produkter.
Se beskrivelse under MS KB2670838 link: http://support.microsoft.com/kb/2670838/da

Vi har så sent som i dag forespurgt Microsoft om der er lavet "et fix", som løser problemet, men de har ikke vendt tilbage i skrivende stund.

Man kan selv rette fejlen ved at gå tilbage til en tidligere dato/opdatering, hvor opdateringen med fejlen ikke er installeret. Når der så igen spørges efter opdatering, så kan man sætte den i ”karantæne”.

Alternativt for nogle maskiner er, at man anvender en anden webbrowsere end Internet Explorer. Det viser sig nemlig at problemet opstår ved brug af Internet Explorer version 10 og 11.

Vi vil gerne beklage, at du ikke løbende er informeret om sagens omfang eller du ved udlevering af dit produkt ikke har fået denne besked.

Hvis du har yderligere kommentarer eller behov for hjælp, er du velkommen til at skrive en mail til os på computercity@computercity.dk med dine
kontaktoplysninger, og gerne et servicenummer, så vil vi kontakte dig.

Vi prioriterer mailen højt, hvis du skriver ”Trustpilot + dit navn” i emnefeltet.

Såååå træls

Jeg er skuffet over at når man indlever et produkt til reparation, og jeg så får afvide at de ikke laver den men gir en ny, når den lige har været gennem forsikringen. Er så blevet kontaktet og fik igen afvide vi får en ny men forsikringen dør med produktet. Det vil sige jeg har betalt 449 kr for en forsikring i 2.5 måned. Og skal så til lige med betale for en ny forsikring til det ny produkt, hvis jeg ønsker det. Hvorfor er det lige at man ikke vælger at lave den, når der nu er lavet forsikring på den. Fik også afvide at det vil koste omkring de 1600 kr for ny skærm, men som sagt der er en grund til at man har tegnet forsikring. Forstår ikke jeres politik hvad det lige angår forsikring. Få dog lavet en man kan betale månedsvis i stedet for, så man ikke mister penge på det hver gang ens produkt går i stykker og i ikke vil lave det?

Men lidt ros skal i da også ha, når man bestiller via nettet er det hurtig levering og når man henvender sig til jer via mail, svare i hurtigt tilbage :-)

Hej Karina

Tak for din anmeldelse af ComputerCity på TrustPilot.

Vi beklager du haft en mindre positiv oplevelse i forbindelses med din forsikringssag.

Ved en skade, der berettiger til erstatning, godtgør forsikringsselskabet reparationsomkostninger op til produktets genanskaffelsesværdi på skadetidspunktet, dog maks. med den oprindelige købspris.
Hvis reparation ikke kan ske for en sådan udgift, kan der i stedet gives en tilsvarende genstand som erstatning (totalskade), dog maks med den oprindelige købspris. Forsikringsselskabet har ret til at afgøre, om en beskadiget genstand skal repareres eller erstattes med en tilsvarende genstand samt til at
udvælge en tilsvarende genstand. Forsikringen ophører, hvis det forsikrede produkt bliver totalskadet.

Tryghedsforsikringen dækker skader eller fejl, som er forårsaget af pludselige eller uforudsete hændelser på de forsikrede produkter, der ikke er dækket af produktgaranti eller reklamationsretten, så det kan føles lidt mærkelig at den er brugt efter 2,5 måned men i gengæld, uden den så skulle man i stedet ud og købe et nyt produkt til fuld markedspris.

Vi er selvfølgelige glade for at levering fungerede fint og at du fået hurtigt svar når du kontaktet os.

ComputerCity Kundeservice

Ekstrem dårlig og utroværdig service

Købte en Acer bærbar computer i Esbjerg Computer City i slutningen af februar 2011. Efter et år blev den indsendt til reparation, da harddisken var stået af - det samme skete igen efter ca 10 måneder - altså stadig indenfor garantien. Endnu engang blev den repareret, samtidig med at vi blev lovet at skete det igen, ville vi få en ny.
10 måneder efter røg harddisken atter, og en medarbejder fra Computer City informerede om, at det bare var en formalitet, at den skulle indsendes, for han mente bestemt, at det nu var en bytter. Det var det så ikke, kunne de oplyse efter knap en måned - nu skulle den pludselig have den samme fejl 4 gange inden det kunne komme på tale ......... Jeg kontaktede kundeservice for at høre, om det virkelig var deres service politik ? Vedkommende gav mig ret i, at der måtte være en eller anden grundlæggende fejl i computeren siden samme fejl kunne opstå 3 gange og mente, at det var på sin plads at tale om en ombytter, hvis det skulle ske igen.( Hvilket blev noteret i deres computersystem). Problemet opstod så igen her i januar. Computeren har nu igen , igen , igen og atter igen været indsendt...og der sker bare ikke noget.
Jeg kontaktede Computer City i dag for at høre, om de snart havde en afklaring på problemet, men de kunne kun oplyse, at den var modtaget hos Acer, og det er altså 13 arbejdsdage siden den blev afleveret......
Siden computeren blev købt, har den været indsendt i over 3 måneder, og en af gangene overholdte de ikke de 15 arbejdsdage, som de lover en indsendelse max tager. En anden gang glemte de at ringe om, at computeren var klar til afhentning - det var kun fordi jeg selv henvendte mig, at det blev opdaget, at den var kommet retur...
Min anbefaling er, at hvis man skal handle i Computer City Esbjerg så få alt på skrift - for de bliver ved med at snakke udenom.......

Hej Henriksen

Tak for din anmeldelse af ComputerCity på TrustPilot.

Vi beklager de udfordringer der har været med din pc og den oplevelse du har
fået i forbindelse med vores håndtering af sagen.

Vi vil gerne følge op på din sag og hjælpe med at undersøge
hvilke muligheder der er.

Hvis du skriver en mail til os på computercity@computercity.dk med dine
kontaktoplysninger, og gerne et servicenummer, så vil vi kontakte dig.

Vi prioritere mailen højt, hvis du skriver ”Trustpilot + dit navn” i emnefeltet.

Fint

Der er ikke noget at klage over. Fin og hurtig levering.
Svend Andreasen

En tilfreds kunde

Hej med jer
Jeg svarer først nu, da jeg lige er vendt hjem fra 14 dage i Theiland
Inden vi rejste, så jeg jeres fordelagtige tilbud på en IPad,
hviket jeg har benyttet mig af.
Men da jeg er af den årgang, der er oplært med "tavle og kridt" (75År) kørte jeg ud til jeres afd. i City syd Aalborg, men de havde ingen på lager men
Her fik jeg en formedabel hjælp af een af jeres unge ekspedienter.
Han kunne godt se at det med tavle og kridt måtte fornyes, så fik fremskaffet en IPad fra Glostrup.
Nogle af vores børn hjalp med at vi kom igang.
Vi fik bl. a. lagt nogle bøger ind, som vi så kunne læse på vores ferie.
Jeg har lidt vrøvl med det "løse" tastatur, men her tænkt mig at køre ud til C.C. her i Aaborg for at få lidt hjælp.
Men ellers en tilfreds kunde

Overraskende god service

Forventet leveringstid var 5 dage. Vi modtag varen i perfekt stand efter 3 dage.

PERFEKT

Fik besked i god tid om at varen var udsolgt sammen med et estimeret bud på hvornår varerne ville komme, varerne kom en dag før lovet - HELT PERFEKT

Vi havde produktet hurtigere end lovet.

Produktet virker og er glad blevet taget med på skiferie

En dårlig oplevelse blev til en positiv oplevelse

Havde købt en bærbar Lenovo i Computercitty i Esbjerg for ca 2 år siden.
Den gik ned med crasch dump første gang i Oktober måned og blev indleveret til reparation 4 gange. Den 4 gang blev jeg så irriteret over det at jeg skrev om det her på Trustpilot.
Så skete det noget. Jesper Olsen, ringede fra Computer Citty og forklarede at det var en softwarefejl der var i den serie af Lenovoer, som jeg havde købt og fortalte at de arbejdede på at løse problemet. Nogle dage efter, ringede han igen og sagde at de krediterede computeren.
Vi fandt sammen en rigtig fin stationær samt en stor skærm, så nu er jeg kørende igen, og synes sagen er endt positiv. Synes det var flot, at jeg fik alle pengene, når computeren i mellemtiden var næsten 2 år gammel.
Jeg takker for de gode forklaringer han gav på alt det, jeg spurgte om, samt en fin rådgivning ved det nye køb. En positiv oplevelse.

Firma med dårlig service.

Jeg havde et spørgsmål vedr. min nyindkøbte Iphone købt samme sted, men blev uden videre henvist til Apple.
Meget skuffende service
Forretningen Humac løste mit problem på 2 sekunder.

F.M. Christensen.

Hej Frank

Tak for din anmeldelse af ComputerCity på TrustPilot.

Vi vil altid gerne være behjælpelig med at svare på spørgsmål vedr. produkter købt i ComputerCity. Hvorfor vi ikke har gjort det i dette tilfælde er svært at svare på, men måske har medarbejderen været usikker på, hvordan dit problem skulle løses?

Ofte er det dog sådan, at producenterne kan være bedre til at svare på enkelte tekniske spørgsmål, hvorfor vi vælger at henvise til deres support.

Vi diskutere din sag internt og beklager, at vi ikke hjalp dig bedre i denne situation, men håber vi kan få lov at gøre det bedre næste gang?

Hurtig og god!

Jeg fik min bestilling rigtig hurtigt

Lyn hurtig handel og levering

Det er let at finde rundt på sitet og min bestilling kom til kontoret dagen efter, så det var perfekt fra start til slut!

Og så fragtfrit!!! :)

yderst tilfreds kunde

hurtigt levering, og pakken intakt - har intet negativt at tilføje

ComputerCity A/S Details

Visit ComputerCity Danmark