ComputerCity Danmark reviews

ComputerCity Danmark reviews

7.3

Gode Priser og nem betjening af jeres hjemmeside, + Åben og Hjælpsom service i butikken.

Jeg syntes det var en fed oplevelse at samle computeren på nettet, Brugte en masse tid på det med en ven, Det var bare en skam at den computer jeg samlede, ikke kunne køre med Vista Pro systemet, for så havde jeg haft en der duede med det samme :) Men så må jeg bare købe en windows ved siden af. Personalet der stod i butikken, var så flinke at henvise mig til internettet hvis jeg ikke havde råd til deres produkt af windows, når de nu tager en smugle mere for det pga deres butik, men Fik så god ærlig betjening at jeg tror jeg tager i butikken alligevel og køber deres windows 7 til 700 ,- For gider ikke betale 200 mindre for at vente 5 - 9 dage mere, når der bare står en computer ubrugelig til 7000,-. UDOVER DET SÅ ER DET EN HELT IORDEN HJEMMESIDE MED ENDNU BEDRE BETJENING I BUTIKKEN ! ;) Tak.

God beskrivelse, hurtig levering, top produkt

Super lækkert produkt der lige passede til vores behov. Nem opsætning god skrivelse og super levering :)

Super god handel

Super god service, overholder alle aftale. Kan du anbefale til andre.

computercity sælger brugte varer som nye

jeg købte en asus pc for en uge siden ....lige fra første gang jeg startede den har der været problemer ....opdager så at den ikke har den harddisk jeg har fået at vide den har da jeg købte den ...så de har prøvet at reparere lortet for at sælge det som nyt
PAs på computercity, har også læst de er meldt til forbrugerklagenævnet

skal siges jeg har haft en tekniker til at undersøge pcen og hun siger de har solgt mig en pc med en fejlbehæftet win8 installation
her på siden har jeg læst de har en meget ringe kundeservice...så blir spændende at se hvad der sker når je på mandag går ned og kræver min 14dages returret

Hej Thomas

Tak for din anmeldelse af ComputerCity på TrustPilot.

Vi beklager du haft en mindre god oplevelse i forbindelse med du handlet i ComputerCity, og ser frem til at du kommer ind med dit produkt igen i forbindelse med brugen af din returret.

ComputerCity har en meget klar policy at såfremt en vare ikke er helt ny, og der det er tale om for eks. en demo eller udstillingsmodel, så skal en kunde gøres opmærksom på dette.

Hvorfor dette ikke sket i dit tilfælde vil vi gerne undersøge nærmere til at undgå lignende fejl i fremtiden.

Hvis du kan ringe 7015 8000 eller maile os på computercity@computercity.dk med dine kontaktinformationer og evt. kvitteringsnummer kan vi hjælpe med at pågældende varehus er klar til at modtage dig.

Mærk gerne mail med ”Trustpilot + kvitteringsnummer”.

ComputerCity Kundeservice

rigtig god service

jeg bestilte en brother printer til 599 kr men da den desværre var udsolgt fik jeg tilbudt en canon istedet som kunne det samme men da den kostede 699 kr kunne jeg få den for 599 kr for min ulejlighed. jeg takker for denne handel til computer city og er glad for mit køb

Min laptopskærm gik Itu på min 6 ås gl. laptop

Jeg har en HP Pavilion HDX9200 Notebook Pc fra år 2008 og PC-servicecenter i Hellerup siger, at de ikke kan skaffe en ny skærm, så nu skal jeg anskaffe en ny laptop; men jeg har software liggende på min laptop, som jeg vil have overført til den nye, som jeg agter at købe. Kan Norton Ghoost klare opgaven, eller findes der bedre software. Det drejer sig om 1,4 T som jeg har liggende på laptoppens 2 harddiske.
Mit problem er, at sælgerne i Computer City Glostrup eller Lyngby ikke er gamle nok i edb-faget til, at hjælpe ud over, de kun ønsker at sælge nyt software, hvilket jeg ikke på nogen måder ønsker, da den softwaren jeg har købt, ligger langt over flere tusinder kroner, samt noget af softwaren er specielt tilpasset af mig.

Hej Thorbjørn

Tak for din anmeldelse af ComputerCity på TrustPilot.

Vi vil gerne hjælpe dig med at besvare dine spørgsmål og undersøge hvilke
muligheder der er, hvis du skriver en mail til os på computercity@computercity.dk
med dine kontaktoplysninger så vil vi kontakte dig.

Vi prioritere mailen højt, hvis du skriver ”Trustpilot + dit navn” i emnefeltet.

ComputerCity Kundeservice

hurtig levering og varen var intakt

Har allerede anbefalet jer til genboen

yderst tilfres

det er bare det bedste sted på nette, varene kommer, næsten med det samme. selvom vi bor på bornholm

tak til Computer Cyty DK....

Jeg har aldrig prøvet at købe noget på nettet..så det det gik godt..
Hilsen Hanne

Nemt at bestille på siden og hurtig levering

Jeg søgte på pricerunner efter en konkurrence dygtig pris på en iPad Air og valgte så ComputerCity da de havde den ønskede model på lager, nemt og overskueligt at bestille og hurtig levering, kun positivt herfra.

Et firma man kan stole på.

utrolig hurtig ekspedition af varene og fuld tilfredshed med alle de ting der er blevet købt, vil altid anbefale det til andre.

Billigt og hurtig levering

Mit køb var lige som forventet. Det var det billgste og var kom efter 2 dage. Kan godt anbefaldes.

Tv flad skræm

computercity i københavn
jeg var godt tilfreds med nye tv

go buy

hey guy's, jeg var inde på computercity hjemmeside fordi at jeg skulle købe to par headphones og fandt et par gode nogle som jeg ikke kunne lade være med at købe.
Så vil anbefale jer at gå der ind og se og måske end da købe noget.

køb online, fungerer.

Tak for hurtig levering. Let at handle online, ingen problemer.

Fantastisk og hurtig levering

Som overskriften siger, gik der kun 2 hverdage og vupti, så havde jeg min helt nye samsung printer, som var utrolig let at sætte til.

En blandet fornøjelse

Jeg besøgte først jeres butik i Lyngby, hvor jeg fik en virkelig god behandling og hjælp. Da jeg efterfølgende bestilte computer + skærm med ekspres levering startede problemerne. Computeren kom først en uge senere og jeg havde adskillige samtaler med jeres kunde afdeling, hvor jeg simpelthen fik talt med de mest ubehøvlede unge mænd jeg længe har mødt. En af dem blev ved med at påstå at jeg havde modtaget et pakkenummer, selvom jeg gentagne gange forklarede at jeg ikke havde.... Han var utrolig provokerende !!!!! En anden kunne nærmest ikke få sig selv til at undersøge hvor pakken var. osv osv Jeg nåede et punkt hvor jeg sagde til en af dem at jeg overvejede at returnere købet, hvorpå han ligegyldig (måske endda skadesfro) sagde at det sagtens kunne lade sig gøre. Det skal siges at jeg aldrig før har skrevet en klage og i øvrigt aldrig har oplevet så dårlig betjening.
Jeg køber helt sikkert ikke hos jer igen. Desværre. VH Britt

Hej Britt

Tak for din anmeldelse af ComputerCity på TrustPilot.

Vi beklager den oplevelse du har haft i forbindelse med at du har kontaktet vores Kundeservice.

Når du kontakter Kundeservice er det vores tanke at du skal kunne få hjælp til dine spørgsmål. Man skal også kunne forvente blive modtaget på en professionel måde samt opleve man får en service som bidrager til en god dialog mellem dig som kunde og vores Kundeservice.

I dette tilfælde har vi helt klart ikke leveret den service som man som kunde skal kunne forvente.

Hvorfor dette ikke sket i dit tilfælde vil vi undersøge nærmere og dermed bruge dit eksempel til at undgå lignende fejl i fremtiden.

Tak igen for din tilbagemelding.

Johan L.
Leder Kundeservice
ComputerCity

Fin pris, hurtig levering, men mangelfuld info om levering

Ordrebekræftelsen indeholdt ikke info om forventet leveringsdato, men kun at jeg ville modtage mail, når varen blev afsendt. Der gik dog kun 2 - 3 dage som det også var oplyst på hjemmesiden

Hurtig betjening til god pris

Overskuelig Web side. Gode priser. Nem selvbetjening. Hurtig levering.

Jeg bestilte en Samsung Galaxy Tab 3 hos ComputerCity og modtog den allerede med posten dagen efter bestilling. Jeg er meget tilfreds med min handel hos Computercity og kan anbefale det til andre også.

ComputerCity A/S Details

Visit ComputerCity Danmark