Computergrej.dk reviews

Computergrej.dk reviews

8.8

Dårlig leveringstid

Ja de overholdt leveringstiden på 3-6 dage men, Jeg bestilte min iPad søndag aften, mandag var pengene trukket, (så jeg tænkte: Nice - så kommer den onsdag). Varen blev først sendt torsdag,så jeg havde den mandag. Det er ikke i orden at trække penge og så vente 4 dage før man sender. Jeg handler ikke der igen.
Computergrej.dk

Reply from Computergrej.dk

Kære Kennet,

Tak for din anmeldelse. Vi forstår dit kritikpunkt og tager det selvfølgelig til efterretning. Samtidig vil vi gerne forklare hvorfor din iPad først blev sendt torsdag og beløbet trukket mandag, så det giver mening både for dig og andre der læser anmeldelsen. Der er nemlig en god grund til det.

Vi har gennem de seneste måneder været nogle af de billigste på iPad, vi tilbyder samtidig gratis levering, og alle handler er 100% fri for gebyr. Det betyder, vi skal minimere vores omkostninger så meget som muligt, for at kunne tilbyde disse fordele til vores kunder. Vores procedure er som følger.

1. Kunden bestiller varen.
2. Vi verificerer kundens oplysninger og betaling.
3. Vores lager pakker varen, og lægger den i et bur som tilhør vores transportpartner.
4. Først når pakken ligger klar til afhentning trækker vi penge fra din konto.
5. Pakken afhentes og leveres til kunden. Dette sker en gang om ugen typisk onsdag eller torsdag.

For at kunne holde priserne nede og tilbyde gratis fragt, bliver pakkerne hentet kun en gang om ugen. Vi helt ærlig omkring det. I sidste ende handler det om kroner og øre, og at det hele skal hænge sammen.

Med den procedure kan man opleve at varen bliver afhentet af vores samarbejdspartner, først nogle dage efter vi har lagt den til afhentning.

Vi kan forsikre dig at vi ikke trække ordrebeløbet før din vare er klar og ligger til afhentning.

Vi har også en ekspres løsning (next day delivery), såfremt ordren er lagt inden kl.13:30 hvis man selv betaler fragten. Vælger man denne løsning, oplever man ikke det som du beskriver i din anmeldelse.

Vi arbejder selvfølgelig på at forbedre vores system, således at beløbet først bliver trukket, når Track & trace er lagt i systemet.

Endnu en gang tak for din feed back, det er værdsat, og jeg kan forsikre dig at vi gøre alt for at forbedre os, samtidig med at vi holder vores priser.

Vi ser frem til at betjene dig igen.

Den bedste service i verden man kan få er hos Computergrej

Jeg har hos computergrej altid fået den bedste service, jeg kender ikke nogen firma der kan yde den service som Computergrej har ydet til mig. Jeg vil altid være kunde hos dette firma.

suverænt

Bestilte CPU og grafik kort. Min bestilling var desværre ikke på lager men fik opgraderet min cpu til en bedre cpu uden ekstra omkostninger. Det kalder jeg service ud over det sædvanlige. Og levering til tiden som lovet. Kan klart anbefales til alle

Pisse fedt!

Besstilte en cyrus gaming computer med styresystem.. Ringede til dem igår pga. Et spørgsmål, hvor jeg så får svar på mit spørgsmål, og ydermere får afvide at de samler computerene efter bestillingerne kommer ind.. Derefter tester de produktet i 48 timer, og sender det med posten.. Det syntes jeg er pisse fed service.. Men da jeg står uden nogen pc fra idag af spurgte jeg om det var muligt at forkorte test tiden med 24 timer, hvilket de gik med til.. Men helt ærlig.. 3,5 ghz 6x processor, 8 gb ram, og et okay grafikkort (omkring 6-7 på gpuboss) til 3699kr finder du fandme ikke andre steder..
Computergrej.dk

Reply from Computergrej.dk

Tak for din anmeldelse Kennie.

Vi sætter stor pris på din tilbagemelding og det glæder os, at du er glad for den service vi yder.

Kanon service og et sted som holder hvad de lover.

Jeg D.D modtaget min computer fra Computergrej.dk.

Kan kun anbefale stedet på det varmeste. I forbindelsen med handlen, afleverede jeg min gamle computer, og fik en fair pris i bytte. Det var nemt, hurtigt og lige efter planen.

Ydermere er servicen i top, og de holder hvad de lover.

Computergrej reddede min søns fødselsdag!!

Vi havde købt en Cyrus tablet via computergrej.dk og fik lovning på levering inden min søns 6-års fødselsdag om lørdagen. Alle var glade! Glæden blev så noget mindre, da vi fredag eftermiddag IKKE som lovet havde modtaget tabletten. Det skrev jeg til computergrejs kundeservice, som lørdag ringede og sagde, at de havde tilbagekaldt pakken fra Postdanmark og i stedet sendt tabletten som brev netop så den skulle kunne nå frem lørdag (og det var jo VANVITTIG godt tænkt!!!). Og sandelig - en halv time senere kom posten MED tablet og vores søn blev bare så glad :-) Det var hans allerbedste gave. Så klar klar anbefaling af computergrej.dk og af deres fantastiske kundeservice. Vi handler meget gerne der igen.

Rigtig god service, hurtig levering.

Tak til Computergrej for en rigtig god service og hurtig hjælp, da min strømforsyning til min android tablet pludselig ikke ville virke længere! Fik hurtigt en ny tilsendt. Flot!

"Lille butik - Kæmpe service", SÅ SANDT!

Jeg skulle have en ny Gamer-PC, en familiemedlem anbefalede denne side. Det er jeg SÅ glad for! Blev sendt mails fra mig til Cyrus og omvendt hvor vi fik sat dele, pris, og levering på plads, super nemt!

Dog var der problemer med pc'en, derfor får de 4 stjerner

4,5 stjerner for at den blev fixet. Hehe.

Enormt tilfreds

Computergrej er meget mere end man umiddelbart tror. Servicen er helt i top, og hvad end du søger; reparation, køb af ny hardware eller bare få nogle gode råd, er der professionel hjælp at få, og man føler konstant, at man er i centrum.

Jeg kan ikke andet end at tage hatten af, bukke og takke.

Anbefales på det kraftigste!

erstatter tidligere anmeldelse

Jeg har tidligere været for hård ved dem.
På grund af misforståelser, blev min vare aldrig sendt, der var problemer med indbrud, og betaling. så jeg var nok bare uheldig.
Der har efterfølgende været en fin dialog med dem, så derfor 4 stjerner.
Jesper.

SIMPELTHEN FANTASTISK SERVICE

Uden sammenligning den bedste behandling og service jeg nogensinde har mødt herhjemme i forbindelse med et køb.

Udover god pris på en rigtig god vare, en virkelig venlig,sjov og imødekommende betjening - så gav indehaveren helt af sig selv
en vigtig og brugbar vejledning om hvordan jeg skulle bruge den vare, som jeg købte hos ham.
En vejledning som var langt udover hvad man kan forvente idag, og som jeg helt sikkert aldrig har fået i forbindelse med lignende køb i en større forretning.

Efter købet havde jeg et problem med at skaffe et kabel, som ikke lige produceres/ ikke lige er til at få fat i - MEN det løste Cyrus da også bare lige og fik fremstillet en løsning til mig. SÅDAN !!!

Jeg vil helt klart anbefale alle at handle ved Computergrej og Cyrus...hver gang !!

13 m2 = Et rent 13 tal

Jeg har efterhånden handlet med computergrej et par gange og hver gang får du altid en rigtig god behandling og hvis du kommer med en pc som er i stykker går du derfra med en som virker. Hver gang.

og hvis du køber en lille dims som skulle være defekt så går du bare ned og får den byttet uden problemer.

Butikken er lille og måske lidt rodet, men det er jo vildt charmerende og det er jo lidt komisk at jo større forretning du som regelt finder (computercity, elgiganten osv) des mindre forstand har de på hvad de sælger.

Computergrej fortjener 13 ud af 5 stjerner.

Ødelægger det for alle andre pc-forretninger.

Computergrej.dk er det værste der er sket for pc-branchen i Danmark. Hvorfor nu det ? Jo, alle de andre butikker har nu fået et problem med at leve op til den samme exceptionelle gode service som denne lille 13 kvadratmeter store forretning giver.

Der lyttes til kundens ønsker, der gives kyndig og relevant vejledning baseret på kundens ønsker, og ikke baseret på forretningens aktuelle slagtilbud.
Her sørger man for at tilbuddet skræddersys kunden, og forsøger ikke at skræddersy kunden til tilbuddet.

Kan kun sige at de øvrige net og fysiske pc-butikker kunne lære meget af Computergrej.dk's kundepleje og kundeservice. Har man handlet en gang i Computergrej.dk, så handler man der igen. Og ikke kun pga. de absolut konkurrencedygtige priser.

Har købt et super godt grafikkort efter nogle gode og ærlige vejledninger fra computergrej. Kan varmt anbefales.

fantastisk butik

Jeg har handlet hos computergrej fra dengang den hed kofit tilbage i 2007.
Jeg har har altid været super glad for for at handle hos computergrej.
Manden bag butikken er en af de mest professionelle folk jeg har mødt han ved hvad han snakker om.
Som sagt så har jeg handlet hos computergrej i 5 år nu og har aldrig haft nogle problemer overhovedet er noget i stykker så bliver det lavet eller byttet inden for meget kort tid.
Jeg kunne ikke finde på at handle nogle andre steder end computergrej.
Service er noget af det bedste der findes og jeg vil kalde computergrej danmarks bedste computerbutik

Kompetencer og service på højt niveau

Computergrej.dk skræddersyede en computer, helt efter mine ønsker, og med gode råd undervejs ift. til konfigurationen.

Jeg tror vi nåede op på 16 mails frem og tilbage, fra min første henvendelse og til computeren blev leveret 5 dage senere.

Så de er oppe på mærkerne!

Eneste lille anke - og ikke nok til at trække en stjerne ned - er, at noget gik galt mht. fragtmandens afhentning af com hos computergrej, og aflevering af denne til postvæsenet, så jeg ikke fik den om fredagen som aftalt, men den blev så til gengældt sendt ekspress og med lørdagsomdeling, uden at det kostede mig ekstra.

God service.

Og i tilgift dertil, også yderst konkurrencedygtige priser.

Tak for handelen.

En lille, men seriøs butik

Computergrej er en af de få tilbageværende seriøse PC-forretninger, hvor man som kunde, hvad enten man er Pro eller glad amatør får seriøs rådgivning og modspil til at foretage kvalificerede beslutninger både, før efter og i selve købsfasen.

Service-niveauet, er meget højt og personalet er altid parat til at give kvalificerede råd og vejledning

mine varmeste anbefalinger til denne lille, men dybt seriøse virksomhed

Service, kvalitet og professionelt

Vi har her hjemme handler hos Computergrej.dk et par gange og altid været tilfredse med deres service.
De er professionelle og har stor viden, forstår at finde den rette løsning til den enkelte kunde.
Vi har kun godt at sige:O)

Computergrej . Khaled Qadri

Jeg har adskillige gange købt produkter fra Computergrej, og har generelt haft en super dejlig oplevelse. Dette gælder både for produkterne, men samtidig også servicen. Fx tager reperationen kort tid, og desuden modtager butikken kunderne med et smil på læben ! :) Så til jer derude - Computergrej er sku det rette valg, både mht. kvalitet, ydelse samt service,

Khaled Qadri, medicinstuderende.

Computergrej.dk Details

Computerbutik på Amagerbrogade 50 med eget værksted. Vi ligger centralt på Amager, tæt på Metro og Amagercenteret.

Visit Computergrej.dk

We live here: Amagerbrogade 50