Computerland reviews

Computerland reviews

9.3

god service

god hurtig service. god online hjælp med god vejledning.

Tusind tak

Kære Computerland.dk
Tusind tak for en super dejlig service og god handel.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Jer.
Glædelig Jul og Godt Nytår.

Hilsen
Denis

Reply from Computerland

Hej Denis.

Det var skam så lidt, altid rart at kunne hjælpe.
Rigtig god jul og godt nytår til jer også.

Hilsen Tristan Søe

Perfekt handel

Bestilte min nye computer og blev ringet op af Peter 20 minutter efter og fik tilbudt en opgradering af grafikkortet. Uden ekstra omkostninger selvfølgelig. Derefter fik jeg også en nyere CPU for at det ikke skal være løgn. Kvit og frit :) Perfekt handel. Håber at jeg kan købe min næste computer her. ++++++ Alt er som det skal være

gode svar på spørgsmål

Jeg fik gode svar på ting om min bærbar

Superb! Intet mindre..

Det er nu tre år siden jeg købte min gaming-pc hos Computerland. Den dag idag spiller den stadig fortrinligt, selv efter at være blevet brugt grundigt alle tre år. Derudover var deres serviceniveau højt og købsoplevelsen i top. Priserne er dog blevet en tand højere derinde i løbet af de få år der er gået. Dengang var priserne, ligesom deres service, yderst tilfredsstillende.
Men alt i alt er virksomheden varmt anbefalet herfra!

Udelt positiv oplevelse

Jeg bestilte en game-PC i weekenden op til en uges ferielukning i Computerland. Det var jeg ikke opmærksom på, selv om der på hjemmesiden stod at den kommende uge var ferielukket. Som et plaster på såret for den lange ventetid fik jeg et lidt bedre bundkort og et lidt bedre grafikkort, vel og mærke uden merbetaling, og en prima behandling, da jeg ringede og spurgte på ordrestatus. Jeg kan kun give Computerland mine varmeste anbefalinger.

Venlig & i mødekomende

Utrolig kundevenlig behandling og dejlig kort leveringstid

Positiv oplevelse med lidt mail problemer.

Jeg bestilte en pakkeløsning, hvilket jeg også har fået.
Det var dog lidt vrøvl med en egentlig ordrebekræftelse som jeg måtte vente lidt på men som kompensation for ventetiden fik jeg lidt ekstra bling ude som meget som at skulle skrive med stort.

Alt i alt syntes jeg det har været en fornøjelse at handle med computerland, meget af det ligge i at de levere noget der virker og hvor det hele følger med samt at de er til at snakke med.

Hurtigt og effektivt.

Jamen mere er der sådan set ikke at sige : hurtigt og effektivt

Priser - kundebetjening, samt levering i top..

Som bruger af Computerland.dk kan jeg kun give firmaet min bedste anbefaling..Jeg har handlet der flere gange - både software og hardware - og der har aldrig været nogen problemer overhovedet. Altid konkurrence-dygtig på priserne - kundebehandling med et smil, og altid klar med gode råd hvis man skulle være i tvivl om noget, og sidst men ikke mindst, så holder de lovede leveringstider altid..jeg har ihvertfald aldrig oplevet andet. Jeg ville ikke tvivle et sekund på at handle her igen..

Bedste sted at handle pc dele og hele pcer

dejlig og hurtig service gode priser god rådgivning så alt er ok

aldrig igen

har brugt 17000kr+ på en pc ved peter så her ca 1,5 år senere vil jeg lige ud med min pc fordi den larmer
det er grafikkortet og får et nyt så det er bare iorden
men så er der noget galt med mine ram som jeg gav 1000-1500kr for 6gb 2000mhz trichannel som peter kun vil bytte til 8gb 1600mhz til ca 400kr det siger jeg klart nej så kommer jeg til at vente i 1månede og 1uge for at få 567kr for ram der har været fejl på fra starten
havde os mistet min kvittering skal så betale 250kr for en ny hvilket jeg ikke synes er helt iorden men så finder jeg os ud af at manden har proppet 2x500gb hvor det skulle være 2x1000gb harddisk

så får jeg pcen hjem idag og der hverken instaleret antivirus osv som jeg havde betalt for den gang jag købte pcen

og peter er altid svær at få fat på telefonisk os selv når man har lavet aftaler med ham

jeg handler aldrig her igen

Reply from Computerland

Hej Rene.

Du har med dette indlæg ikke lavet andet end at fordreje tingene helt, og det ved du heldigvis også selv, jeg vil dog komme med en lidt anden side af historien, det starter med at computeren laver fejl, og som altid når dette sker, informere jeg om at du bare kan sende den og jeg nok skal se på den.
Du skal dog være opmærksom på at er fejlen ikke relateret til hardware, men at noget software du har installeret der laver fejlen, så kommer den retur med en regning på brugt tid. Så for at du som kunde har mulighed for at spare evt. penge som software fejl kan skyldes, foreslår jeg at lave en ny installation af windows, for at prøve at udelukke fejl der.

Du kommer med din computer da en ny installation ikke er mulig og hvor det viser sig der er fejl på rammene ved test her, og det er en model som jeg ikke kan skaffe mere, du bliver med det samme fejlen er fundet informeret om at fejlen er på rammen og hvad der er af tidshorisont på det, samtidig bliver du tilbudt 8GB 1600Mhz Kingston frem for 6GB 2000Mhz Kingston, det vil du ikke have, vi snakker så om andet ram 6GB 2000Mhz dog ikke fra Kingston med Corsair (samme kvalitet og hastighed blot andet mærke), du ønsker selv om du er oplyst om det kan tage flere uger, at de defekte ram sendes ind. Der går ca. en måned inden der er svar og hvad de krediteres til af kingston. Du er så flere dage om at bestemme dig for at du hellere vil have 16GB og betale lidt mere selv, dette bestilles og alt er klar, du skriver så du hellere vil have 8GB 1600, ok der tages 2 klodser ud så der er 8GB, og systemet testes uden problemer. (Du har lige sagt ja tak til de ram du blev tilbudt for en måned siden, dvs. alt den vente tid kunne du have sparet dig)

Jeg lover dig at installere Windows for dig så du ikke skal til dette igen, men du beskylder mig for at snyde dig for 1000GB diske ved at sætte 500GB diske i, nu ligger der sådan at dit system er sat op til raid, og det er med 2X 1000GB diske, disse er partioneret til 500GB på hver partion, den sidste partion er blot ikke aktiveret endnu, da du ikke har taget denne i brug. Det tager 2 min og dette har jeg sendt dig en udførlig video af hvordan det gøres.

Så Rene du har fået det som du har bestilt og det med at du ikke har styr på dine kvitteringer og har smidt den væk, kan da ikke være noget jeg skal have en udgift ved, jeg skal jo have min bogholder til at lede efter den blandt hundredevis af andre inden for den tid du mener den var købt på, så jeg mener bestemt det er ok du får en regning på 250kr. jeg vil da ikke betale for at du ikke har styr på dine ting. Kan da lige tilføje, du kommer med et defekt grafikkort hvor køleren er defekt, denne byttes helt uden problemer af mig, trods at du ikke kan fremvise en kvittering, det var nok heller ikke gået ret mange andre steder (du siger selv igen god service)

Sluttelig vil jeg da sige at selv om du har givet knap 16000kr. for din computer, så er en defekt del der for 19 måneder siden måtte have kostet måske 1500kr. (der er ikke specifikke priser på faktura, da det er en samlet computer til aftalt pris) ikke så meget værd i dag, alt hardware falder jo i pris, du ville jo selv sælge din pc. og hvad blev du budt på nettet 4000kr. mener jeg du sagde, det siger lidt om at hardware falder i pris. Og da du bliver tilbudt ram af samme hastighed når de andre er udgået er jo det eneste jeg kan gøre, jeg kan jo ikke lave noget ram der er udgået eller ikke sælges mere.

Du har siden du købte din computer altid fået en super behandling, hvilket du selv har sagt og skrevet flere gange, og du har tit ringet og fået hjælp til ting som du på ingen måde kan forvente hjælp til, og det har altid været med et smil og god tone. Jeg forstår så slet ikke det her du skriver, det har jo slet ikke hold i virkeligheden, tror du skal tage og vågne lidt op.

Hilsen Peter Søe
Computerland.

køb af psu

Alt var perfekt. køb, levering,service . bare det hele.det er ikke sidste gangjeg bruger denne webshop

Fik min bestilling efter 2 hverdage, hvilket var super!

Rettidig omhu ;-)

Virkelig en fonøjelse at handle med Computerland - hurtig behandling af ordre og ligeså kvik levering. En meget fin detalje var at jeg købte systemet med Windows og på grund af lidt dovenskab fra min side valgte jeg at lade Computerland installere (mest af hensyn til driverinstalleringen som hørte med). Det første jeg altid gør er at sikre at der er opsat et antivurus program inden jeg rigtig begynder at bruge systemet. Jeg bruger altid Microsoft Security Essentials (man har vel lov til at være lidt nærig) og kunne til min store glæde se at selv det havde Computerland installeret. Så mange tak for en god handel.

God levering - Igen påmærkninger

Det har været en god oplevelse. Så det kan jeg varmt anbefalde

Hurtigt

Hurtig levering, nem betaling, god kontakt, kan kun anbefales
Kenneth

Hurtig og sagsbehandling

Jeg skulle have et tastatur og søgte et magen til det, der var gået i stykker. Jeg fandt det hos Computerland og bestilte. Hurtigt fik jeg en mail, om at det ikke var på lager, og at man tilbød mig et andet og bedre til samme pris , så jeg ikke behøvede at vente til det andet var hjemme. Jeg synes det var en fin behandling og anbefaler selvfølgelig nethandel i Computerland.
mvh
Harry

Kompetent og tillidsvækkende.

Jeg har tillid til, at Computerland ved hvad de laver. Vi fik også forslag til forbedringer i forhold til det vi havde bestilt.

hurtigt og nemt

det er nemt at handle med computerland og varen kommer lige til døren og så r det biligt

Computerland Details

Computerland har været her i mere end 10 år, og ved at den personlige support, og at der rent faktisk sidder et menneske og hjælper dig som kunde er meget vigtigt. Vi har vores åbningstider, men er jeg feks. på arbejde en aften eller en weekend og der kommer en mail kl. 23 ja så svares der også på denne, selv om det er uden for "normal" åbningstid.

Visit Computerland

We live here: Marskvej 16