Computerland reviews

Computerland reviews

9.3

Hurtig levering, ingen skavanker!

Bestilte mit nye store kabinet på en hverdag ved 15-tiden, og på samme dag var varen afsendt og jeg modtog den næste dag. Super service og god information om varene på hjemmesiden :)

verner usbeck

En ganske forrtræffelig betjening

Ny computer

Peter fra computerland giver en fantastisk service, bestilte en ny computer og han hjælp med alt og billigere end de andre fra nettet. Kan kun varmt anbefale Computerland til alle der ønsker en god service, billige kvalitets dele, og hurtig respons

Hurtig og problemfri handel, sikkerhed helt i top

Jeg kan anbefale computerland.dk til alle brugere på trustpilot. Her er endelig en virksomhed, der lever op til almindelig dansk forbrugerret og som giver korrekt og hurtig service. Jeg bestilte i uge 1 i 2012, 2 computere, en til mig selv og en til min far. Den jeg fik, virker stadig upåklageligt, men computeren som min far fik, kom aldrig, til trods for forsøg på reperation, til at virke. På grund af den fejlbehæftede computer, gjorde jeg brug af min returret, for den computer der ikke ville virke, hvilket er gået uden problemer eftersom pengene er kommet tilbage (dette kan andre firmaer bestemt lære noget af). Så her er et firma jeg kan anbefale, hvis du vil handle med lav risiko for at miste dine penge hvis du ønsker at gøre brug af din naturlige returret, som forbruger.

Jeg fandt computerland gennem edbpriser.dk, og både leveringstid og computerens opbygning levede op til det angivne på hjemmesiden. Alt i alt har det været en god oplevelse at handle med computerland.dk og jeg vil ikke være usikker på at foretage yderligere handler med computerland.dk, når behovet i fremtiden skulle vise sig. Så hvis du skal have nyt udstyr eller hvis du blot søger en tryg internethandel, så støt op omkring og handel med computerland.dk, da servicen er i top og efter min bedste vurdering priserne er i bund :)

Hurtig og super betjening

Efter at have kigget på en ny stationær i længere tid, vendte jeg tilbage til Peter fra Computerland, da min eksisterende pc var ved at være forældet, som jeg havde købt hos ham 6 år tidligere.

Efter en hurtig beslutning hjalp han mig med en ny pc fra dag til dag, og kan kun sige at jeg er fuldt ud tilfreds med den.

Kan kun varmt anbefale at kontakte Computerland inden man foretager sit køb.

Michael L

Fik en defekt PSU, skrev en mail til deres support mail og de ringede dagen efter og hørte om jeg selv vil bytte den ved deres grosist som er i samme by eller sende den til dem og vente på at få den tilbage. Havde en ny PSU 3 timer efter :)

God service.

Super Service

Jeg bestilte en computer hos Computerland og blev ringet op fredag aften da de var ved at samle den.

De ville nemlig spørge om jeg ville opgradere RAM for en billig penge når du nu alligevel var i gang med at same alle delene.

Det sagde jeg selvfølgelig ja tak til, og modtog computeren nogle få dage senere.

At den først kom nogle få dage senere skyldtes Post Danmark som påstod at de havde prøvet at aflevere en pakke, selvom jeg var hjemme. Men det kan man jo give Computerland skylden for :-)

Alt i alt en god oplevelse som gør, at jeg helt afgjort vil anbefale dem til andre og også selv vil bruge dem igen.

Jeg har købt både samlet computer og senere opgraderet med lydkort fra Computerland.

Computeren blev leveret til tiden og virkede som den skulle uden problemer. Jeg fik desuden god vejledning vedrørende valg af lydkort der passede til mine behov.

Leveringstiden på lydkortet var lidt længere end forventet da det først blev afsendt 3 hverdage efter bestilling på trods af at det stod som værende på lager på hjemmesiden.

Hurtig og Kontant tlf service

Sælger var behagelig at snakke med, og der fantes hurtigt en billig løsning på mit problem. Kan kun håbe på de er ligeså behjælpelige når man har selve productet i hånden (Strømforsyning)

Desuden dejligt med en hurtig afsendelse af varen.

Reply from Computerland

Hej Ken.

Tak for det :)

Og ja skulle der være noget når du får din PSU i dag du er i tvivl om, så siger du bare til, så skal jeg nok hjælpe dig.

Hilsen Peter Søe

kanon betjening

har købt flere ting derude, altid god betjening, hurtig levering.
kan kun anbefales..

God service og gode priser

Bestilte en pc torsdag og havde den lørdag, ingen problemer med hverken at få den sendt med lørdags omdeling eller bestilling. Pc'en kører som den skal og har indtil videre ikke haft nogen problemer.

Stabilt, hurtigt og behageligt.

Computerland giver god service og telefonisk support er detaljeret og effektiv. Er stadig glad for min stationære jeg købte hos jer for 1.5 år siden, intet at klage over.

super godt :)

Jeg bestilte en Corsair h50, men den havde de ikke på lager, alligevel. En medarbejder fra Computerland kontaktede mig, 20 minutter efter min bestilling var bekræftet. Han sagde at, de ikke havde flere tilbage, og at jeg i stedet for kunne køben en anden en til samme pris, som var lidt bedre. Jeg modtog pakken dagen efter, og den var pakket ind, hvilket jeg synes er et fedt :)

Altid klar med ærlig og god vejledning.

God service selv om handel glippede

Havde bestilt processor, der ikke var på lager, men som var forventet på lager kort tid efter (samme besked hos andre forretninger).
To gange blev hjemkomsten udsat, men jeg blev orienteret begge gange pr. mail med beskeden om, at jeg kunne annullere ordren, hvis jeg hellere ville købe andetsteds. Problemet var, at alle andre steder flyttede man også datoen hele tiden (åbenbart et leverandør-problem).
Det lykkedes mig dog at støve en op, før Computerland fik den på lager, så jeg annullerede ordren uden problemer af nogen art

kanon service

intet at klage over modtog efter 2 hverdage. og det fungere, men fik set den spc blæder der skulle være monteret inc i prisen manglet. men der undskyldte de os og sendte den samme dag så jeg modtog den allerede dagen efter. men gir kun 4 pga der burde være fri levering når man smider 5k. vh. martin

Reply from Computerland

Hej Martin.

Godt din køler er kommet godt frem, og jeg beklager fejlen.

Jeg kunne nemt give fri fragt på alle computere men den pris ville jeg som alle andre gør bare lægge oven i prisen på computeren, jeg syntes det er mere fair du kan se hvad du betaler for. Så er self. ked af du "kun" giver 4 stjerner for noget der som jeg ser det er priser alle kan se hvad de betaler for hvad.

Hilsen Peter Søe

Super service..

Super service!! -den eneste grund til 1 manglende stjerne er, at varen ikke kunne leveres (dette pga. højtiden, hvilket der jo ikke er noget at sige til..).
Der kom meget hurtigt besked på mail om dette, og sælger tilbød at finde alternativ vare i samme kvalitet. Hurtig og behagelig korrespondance. Anbefales varmt!

Kom til tiden

Har nu fået maskinen inden for dørene og den virker fint, skulle nok ha´ spurgt lidt mere ind til antal usb-porte og antal blæsere men det kommer hen ad vejen. Foreløbig godt tilfreds.
Steen Adsersen

Super service!

Har købt en computer hos for en måned siden, og den kører upåklageligt!
Jeg fik god hjælp til at vælge et system der passede mig, og da jeg helst ville hente maskinen, kunne det også klares, hvilket var super dejligt.
Super god service!
Alle fremtidige computerkøb kommer til at foregå hos Peter.
Jeg har kun gode ting at sige, 5 stjerner herfra. :-)
Mvh Nikolaj-Simon

Har købt ny pc hos computerland.dk. Peter kan være lidt svær at få fat på via tlf, men svarer gerne på mail. Men han kan jo heller ikke snakke i tlf hele tiden, han skal vel også lave noget :-) Jeg fik en snak med i tlf om mine ønsker, og fik lavet en pc efter mine specificationer, som matcher mine behov. Ikke sidste gang jeg handler der.

Mvh Lars Nielsen

Computerland Details

Computerland har været her i mere end 10 år, og ved at den personlige support, og at der rent faktisk sidder et menneske og hjælper dig som kunde er meget vigtigt. Vi har vores åbningstider, men er jeg feks. på arbejde en aften eller en weekend og der kommer en mail kl. 23 ja så svares der også på denne, selv om det er uden for "normal" åbningstid.

Visit Computerland

We live here: Marskvej 16