Computerland reviews

Computerland reviews

Acceptable
5.9

2e hands winkel?

Ik heb een Rapoo Wireless 8900 desktop set besteld en ontvangen. Ik was alleen niet de eerste eigenaar. De verpakking was beschadigd, op het keyboard zat een flinke beschadiging en deze zat vol met vingertasten. Aangezien ik meerdere berichten heb gelezen waarin soortgelijke gevallen worden gemeld schetst dat wel een beeld. Vorige bestellingen waren altijd correct geleverd, maar dit mag natuurlijk nooit gebeuren. Naar aanleiding van de vele negatieve berichten ben ik benieuwd hoe dit opgelost zal worden. Ik zal deze melding dan later ook nog wel bijwerken. Ik denk de volgende keer wel 2 keer na voor ik bij Computerland een online bestelling plaats. In de winkel wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Dat moet ook gezegd worden.

[EDIT] Vooralsnog een vlotte reactie. Binnen een uur een reactie met het verzoek een schade/retour formulier in te vullen. Dat geeft hoop!
[EDIT] De retour procedure is vatbaar voor verbetering. Gratis via Kiala of betaald via andere wegen is niet wat je verwacht. In mijn woonplaats geen Kiala in de buurt. Die kosten hadden gewoon voor Computerland moeten zijn. De snelheid is ook niet om over naar huis te schrijven. de oorspronkelijke levering was al niet binnen de beloofde 24 uur, de gehele retour procedure nam maar liefst anderhalve week in beslag. Al met al duurde het dus 2 weken voor ik mijn bestelling binnen had, en dan heb ik het nog niet eens over het gedoe rond opsturen, het invullen van het retour formulier of het ontbreken van een oprechte verontschuldiging.
Voor online aankopen zal ik niet nog eens bij Computerland aankloppen. Dikke onvoldoende!

Afzetters

Ze willen alleen maar geld zien! Je denk een goed product te kopen maar het is gewoon waardeloos, en als het stuk gaat zien ze bij de reparatie zogenaamd niks.. In 1 woord: AFZETTERS

Bestelling niet geleverd in winkel, en geen reactie op mijn vraag hierover

Had een beamer besteld bij Computerland en wilde deze afhalen in de winkel, zou binnen 5 werkdagen in de winkel liggen en dan bericht ontvangen.

Na een week niks gehoord te hebben, heb ik een mail gestuurd, daar is nooit een reactie op gekomen.

Nu (enkele weken verder) niks meer gehoord van Computerland, dus niet over mijn bestelling en niet op mijn mail.

So far so good!

snelle levering, keurig verpakte artikelen en conform afbeelding c.q. specificaties.

Zonder meer aanbevolen

Bestelling vlot geleverd tegen scherpe prijs (bezorging inclusief).

Komen hun afspraken niet na.

Op 23-04-2012 de synology DS112J bestelt bij Computerland. Voordat ik de bestelling had geplaatst heb ik contact gehad met de klantenservice van computerland. Volgens een medewerker waren er 31 stuks op voorraad. Ik heb vlakdaarna me order geplaatst. Aangezien computerland hele slechte recencies heb wou ik het er toch op wagen en had al een vermoedde dat het helemaal fout zou gaan. Het was ondertussen al rond 21:00 ik nog maar eens bellen (weer het 0900 nummer) Kreeg weer een medewerker aan de lijn en die zei dat de bestelling vandaag word verzonden. Zoals verwacht is dit niet gedaan en zijn ze mijn pakketje gewoon vergeten is er gezegt. De volgende dag weer het 0900 nummer bellen en er word opgenomen en gewoon weer opgehangen en zo ging dat ongeveer 2 a 3 keer. Uiteindelijk weer iemand van computerland aan de lijn, die er voor zou zorgen dat het pakketje zo snel mogelijk word afgeleverd en zou de track en trace per direct naar mijn mail sturen. Ook dat is niet gedaan. Dus ik weer bellen naar de klantenservice en weer word er opgenomen en opgehangen. Op geef moment had ik een vrouwlijke collega aan de lijn die ook niet weet wat die moest doen en vond het wel goed door te zeggen "ik ga er voor zorgen dat de tack en trace code direct naar mail word verstuurd" ook werd dat niet waargemaakt. Op geef moment wat het rond 22:00 en kreeg uitijndelijk mijn track en trace code.
Ik heb daarna contact gehad met 1 van de supervisors / leiding gevende van (computerland / paradigit). Deze wou nadat ik zelf heb moeten aandringen toch ter composatie de gemaakte kosten vergoeden. Nu blijkt dat er ineens niet alle kosten willen vergoeden maar alleen de minuten. Ik was totaal ruim aan 13 euro kwijt en de klantenservice wilt maar 5 euro vergoeden. Wat ook niet klantvriendelijk is dat ze composeren zoals andere webshops. Bijvoorbeeld wat vaak bij andere grote webshop gedaan word is bijvoorbeeld tot 20 euro gratis bestellen. Om deze 5 euro terug te krijgen heb ik echt een hoop moeten aandringen. Ik vind het ook heel schandalig dat er op zo manier word omgegaan met klanten. Uiteindelijk na een hoop gezeik kreeg ik de rest als nog vergoed na een hoop mailtjes gestuurt te hebben waar ik geen antwoord meer op kreeg. Week verder nog niks ontvangen. Dus ik weer bellen. Tot 6 a 7 keer toe was de contact persoon waar ik contact mee had niet aanwezig en of pauze houden. Doorgegeven om terug te laten bellen, ook dat is niet gedaan. Na een aantal keren gemaild te hebben kreeg ik ook geen antwoord meer op mijn mailtjes

Mailtje sturen naar iComputerland (sales afdeling) heeft ook geen zin. heb je wellicht geluk dan krijg je antwoord.

Aangezien Computerland niet aangesloten is bij een thuiswinkel waarborg organisatie heb ik alsnog deze klacht voorgelegt aan de Consumentenautoriteit.

Al die moeite die gedaan om alleen effe een Synology DS112J te bestellen.
Ik raad ook nieuwe klanten niet aan om bij deze winkel te bestellen!.

Uiteindelijk na een hoop problemen mijn NAS op de 25-04-2012 ontvangen.

IK DOE NOOIT MEER EEN AANKOOP BIJ COMPUTERLAND!!!.

Nooit meer

Had een desktop pc gekocht bij Computerland en gelijk het ram geheugen laten vervangen van 2 GB naar 4GB. Hij was nog geen week oud en de ellende begon alles kreeg de schuld van de software die ik er zelf op had gezet. Dus alles eraf zat met alleen Windows 7 erop en Microsoft Security Essentials maar weer BSOD'S. Weer terug nou het lach niet aan de hardware en als ik de pc nog terug wou zien moest ik maar even 50€ onderzoekskosten betalen dus gedaan wou toch mijn pc terug zo is hij nog 3x weggeweest maar ze konden de fout niet vinden. Ben toen op aanraden van het Juridisch Loket naar een derde partij gegaan heb hem daar laten testen was het dus het ram geheugen dus garantie. Oke geheugen is vervangen maar de gemaakte kosten heb ik niet terug ook niet met tussenkomst van het Juridisch Loket. Heb in het totaal 100€ kosten gehad bij Computerland om mijn pc toen terug te krijgen en de onderzoekskosten door de derde3 partij maar bij Computerland doen ze of ze doof zijn. Ik heb nu ook de slogan Computerland No Garantie Winkel

Garantie? Welkom bij de specialist in onzin en afpoeieren!

Computerland lijkt een zaak waar je voor een aanschaf voordelig uit bent tot blijkt dat er problemen met het product zijn en je aanspraak wilt maken op je garantie. Dan ben je zuur en niet zo'n beetje ook want dan krijg je met de afdeling onbeschoft en afpoeieren te maken.

Mijn systeem is meteen na aanschaf in 4 maanden tijd 3x ingenomen voor reparatie (totaal 9 weken!) In hun AV staat dat bij een vierde keer je een nieuw product of geld terug krijgt. Die nieuwe computer hebben ze me al meerdere keren schriftelijk toegezegd.
Tot ze die toezegging na moeten komen omdat ze je computer maar niet kunnen repareren en het ding nog steeds 10+ keer per dag uitvalt. Dan reageren ze gewoon niet meer op je.

Ze hebben lak aan hun eigen algemene voorwaarden en garantiebepaling, maar ja wat wil je, de enige reden waarom die bestaan is omdat de consumentenautoriteit hen al eens beboet heeft voor hun creatieve interpretatie van garantie en daar een dwangsom op stond.

Met dit bedrijf wil je echt helemaal niks te maken hebben als het een garantieproduct betreft...

Uiterst tevreden

Toentertijd een nieuw toetsenbord en werkgeheugen aangeschaft. Op de website stond een levertijd van 2-5 werkdagen, het pakket werd al op de volgende dag bezorgt! Goed verpakt zoals het hoort en bovendien geen verzendkosten boven de 25 euro.

Zeker een aanrader!

computerland

heel duidelijk en begrijpelijk

goed!!!

Zeer snelle levering via TNT post.

Computerland=Boevenland

Computerland perst geld van je af, anders krijg je je computer niet terug. Reparaties uitvoeren doen ze ook niet. Naar de Consumentenbond toe zijn ze poeslief, maar naar de klant niet. Ze bieden bij Computerland nul service. Mijn computer een Toshiba Satellite is al een half jaar in reparatie, m.u.v. een paar weken rond de Kerst 2011.
En dat alles BINNEN de wettelijke GARANTIETERMIJN van 2 jaar. Het zijn BOEVEN, die je NOOIT terugbellen maar je aan de lijn laten hangen a 35 cent per minuut.

ssd 60gb schijf

voor 21.00 uur besteld en volgende dag al thuis geweldig dat is snel

snelle jelle

gisteren besteld.. morgen op de mat... zeer tevreden en goede klantenservice...

Als er iets fout is gegaan......

Binnen één dag stond TNT voor de deur met mijn pakje van Computerland!
Maar de inhoud was voor een ander......
Ik heb dit gemeld, kreeg een retourformulier en kon het verkeerd geleverde naar een postagentschap brengen; ik betaalde de € 6,75.
Daarna werd het stil en bleef het stil, ondanks een aantal mails via de site.
Na vier dagen -ZONDER ENIGE VORM VAN BERICHT- werd mijn bestelling gebracht.
Inmiddels heb ik twee keer een vraag gestuurd om de € 6,75 te krijgen, maar die heb ik nog niet op mijn bankrekening aangetroffen.
Kortom: Dit was Computerland, maar wel de laatste keer!!

Snel en goedkoop

HP printer 2050A bij hen besteld, kwam als goedkoopste winkel uit de bus, geen verzendkosten!
Volgende dag al in huis, werd via mail steeds over status bestelling geinformeerd.
Niets op aan te merken!

eindhoven

kocht een 2,5'' harde schijf , nog geen 24 uur later was hij al bezorgd
dat is nog eens service

prijs/prestatie

kocht goede wireless netwerkkaart voor +- 10 euro minder dan elders op het net! HHD!

Is Computerland your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Computerland Details

Computerland - De no-nonsense computerwinkel.

Visit Computerland