Computermail reviews

Computermail reviews

4.5

Købte en computer til 8600 kr, grafikkortet er defekt og det er gået op i en stor protest

Hej. Jeg købte for snart 2 år siden en computer til 8600,- ved computermail, dvs. at der stadig er garanti på. Grafikkortet er blevet defekt(er også blevet bekræftet af mange computer entusiaster, som har styr på deres grej), og jeg sendte den derfor til Computermail. Computermail sendte computeren tilbage uden at have fixet noget, og sagde at fejlen lagde i styresystemet og jeg måtte slette partitionen og installere et nyt styresystem. Samt forlangede de også 500,-. Allerede der mente jeg de var gået helt forkert, og jeg kunne aldrig nogensinde se, hvordan fejlen kunne ligge i styresystemet. Okay, men jeg fulgte deres vejledning. En uge efter jeg så havde installeret Win 7 i stedet, skete det igen. Jeg kontaktede dem, og denne gang tydede de til at Windows 7 var fejlen. De sagde at det nok var p.g.a. nogle drivere som ikke passede til windows 7, da win7 ikke var ude da jeg købte computeren. Fint, jeg installerer Windows Vista 64bit igen, og installerere alle de korrekte drivere. Så menes de at vide at det stadig ikke er grafikkortets fejl, og først da jeg putter den i en vens computer og får bekræftet at det også sker på deres, er de villige til at tage den tilbage. Nu skal jeg havde den sendt ind, og så må jeg bare HÅBE at de ikke finder på endnu en ny fejl som rent faktisk ikke er fejlen, men at de rent faktisk gider at give mig et nyt grafikkort da det tydeligvis er problemet. Leveringstiden er superb, du får din computer in no time, men hvis der er problemer, har jeg aldrig oplevet noget så skidt som ComputerMail.

Købte en skærm som de nægtede at tage tilbage trods 3 reparationer samt ombytning.

Deres "kundeservice/ham der tager telefonen når man ringer/bestyrer?" har ingen forstand på hvordan man håndtere en situation hvor kunden har et produkt som ikke virker. Smed sagen til Forbrugerstyrelsen, men de afviste den efter 9 måneder eftersom jeg ikke havde det på skrift at computermail havde henvist mig til infocare (deres service center). Har igen haft kontakt med forbrugerstyrelsen og tager nu runde nr. 2, eftersom jeg er lidt bedre vidende indenfor det juridiske.

Sååå. Kryds fingre for at dit/jeres produkt virker, ellers skal de nok får dig til at ligne en idiot fordi du står med noget som ikke virker ;-)

Hold jer langt væk!

Afviser reklamation

Mit erhvervede tastatur er gået i stykker inden for de 2 år jeg har reklamationsret, men computermail.dk nægter at gøre noget ved sagen.
Da jeg spørger til hændelsesforløbet mht reklamation, får jeg bare at vide at jeg skal købe et nyt tastatur. Jeg gør opmærksom på reklamationsretten hvorved de mener at jeg (aktivt?) skal bevise at fejlen har været til stede. Eftersom at fejlen er opstået pludselig må man mene at der er tale om en produktionsfejl. Desuden er min forventning til varens levetid som det mindste de to år der er reklamationsret.
Derfor vil jeg anbefale at man kun køber varer over 800kr, så man i det mindste kan oprette en klage ved forbrugerklagenævnet.

fin kundeservice og MEGET tilfredsstillende levering

Har efterhånden bestilt en del hardware gennem computermail, og har aldrig haft nogen problemer, de er flinke at snakke i telefon med og yder kanon service, både på leveringen og overfor kunderne.. Jeg handler der bestemt igen!

Fantastisk levering og god kundeservice!

Købte en computer i løsdele, fik det hele dagen efter, opdagede efter samlingen at en ram blok var ustabil, sendte den retur og 2 dage efter havde jeg en ny.. hurtigere kan det simpelthen ikke gå.

Hurtig levering. God service.

Bestilte en stationær computer engang i oktober 2006. Modtog den 4 dage efter. Uden problemer. Har haft computeren nu i over 2 år, og der har aldrig været nogle problemer.
Kan varmt anbefales.

Findes virksomheden overhovedet mere?

Bestilte en ramblok som ifølge lagerstatus kunne leveres i løbet af 2-3 dage. Efter en uge havde jeg endnu ikke fået en ordrebekræftelse og sendte dem en email. Efter 1½ uge svarede de, at de havde problemer med at få varen hjem og derfor havde annulleret ordren. De får en stjerne, fordi de i det mindste svarede på min mail i løbet af nogle dage, og fordi ordren blev annulleret.

Fik ikke hele det infbetalte beløb returnering af den fejlleveret vare.

Jeg købte et Asus EN8600GT SILENT/HTDP/512M grafik board men fik et Asus EN8600GT SILENT/HTDP/256 leveret i stedet for. Efter hendvendelse til firmaet fik jeg den besked, at de ikke kunne skaffe det board jeg havde bestilt, så jeg skulle bare returnere det og få pengene retur. Efter at have rykket for pengene flere gange fik jeg mine penge retur efter 31 dage, men de har fratrukket 56 kroner for transport. Jeg har fået et Board leveret jeg ikke havde bestilt og selv måtte betale transportendet. Jeg har kontaktet firmaet angående portoen, men får den besked at jeg har ophævet handlen , og det er løgn. Sådan kan man ikke behandle kunder.

Dårlig kundeservice

Computermail har en god hjemmeside og god hurtig levering, men hvis varen ikke er i orden viser min erfaring, at computermail er:
- Meget svære at komunikere med (Der går lang tid før de besvarer mails)
- Dårlige til at formidle kundeservice
- Dårlige til at vejlede en kunder der ikke er computerekspert
- Meget lang tid om at efterse varen for fejl
Alt i alt en dårlig oplevelse, hvis varen ikke virker!!! hvilket den ikke gjorde i mit tilfælde :(

lidt langsom

Deres ordrebekræftigelse sagde at jeg kunne forvente varen den 27, den 27 fik jeg en mail at nu havde de lige sendt varen afsted... det er et irritationsmoment, især da jeg går og venter på den.

super god service og hurtig levering

Modtog varen dagen efter bestillingen. De svarede hurtigt på min email så kan kun anbefale denne forhandler.

Ulovlig procedure

Fik kun varens pris retur ved fortrydelse. Dette er stik mod dansk lovgivning.

Måtte kontakte dom for også at få refunderet porto og betalingskortgebyr.

Super Hurtig!

Bestilte og dagen efter var psoten der med det, alt i tip top!

5 her fra

bestilte et bundkort og nogle ram om onsdagen
samme dag fik jeg trak and trace nr og dagen efter have jeg alle mine ting

så alt vel herfra :D

2 ordrer anulleret pga "lagerdifference", ordrebekræftelse først efter 3 dage.

Fandt Computermail som værende billigst på EDBpriser.dk og bestilte og betalte med Visakort en HP bærbar og fik 3 dage efter flg. mail: "Der har desværre været en lagerdifference på den vare du har bestilt. Varen er desværre i restordre og vi har pt ingen leveringsdato. Vi har derfor været nødsaget til at slette din bestilling". Fandt en anden bærbar og bestilte, fik ingen ordrebekræftelse men efter at have rykket på mail blev denne ordre også anulleret efter endnu 3 dage med samme begrundelse med lagerdifferece og bla bla. På deres hjemmeside skriver de at "ComputerMail har en af Danmarks mest veludviklede logistikløsninger, Dette betyder at vi behandler, pakker og afsender din bestilling fantastisk hurtigt" men det er ikke min oplevelse, de bruger 3 dage på at finde ud af at de ikke har en vare på lager?.
Inden du handler her bør du overveje en ekstra gang om du har tid til at vente 3 dage på ordrebekræftelse, eller på at få din ordre anulleret.

Bestilte router og netværksdisk søndag aften. Ordrebekræftelse modtaget dagen efter. Faktura + track/trace-reference til PostDanmark modtaget tirsdag. Pakken modtaget dagen efter - indhold som bestilt. Må siges at være helt acceptabelt :-)

Købte en computer i løsdele her engang. De sender kun faktura med mail. Desværre for mig der boede på kollegie blev fakturaen slugt af spamfiltret.. hvad gør man så når grafikkortet er defekt?? .. ringer til dem.. og får de mest arrogante mennesker i røret, der ville have 500 kr for at finde fakturaen og sende den til mig.. så jeg kunne sende mit grafikkort tilbage.. de fik hele lortet retur og jeg kontaktede min bank.. og så fik vi det løst efter en måned... tsk tsk.. 1 stjerne fordi det ikke var deres skyld jeg havde et aggressivt spamfilter. Computer Mail er det samme som Computer Centrum på falkoner allé. Handler aldrig der igen.

Is Computermail your company?

Computer Mail A/S Details

Visit Computermail