Computerplanet reviews

Computerplanet reviews

9.1

JEG ER IDAG SUPER LYKKELIG!!!

Stod med en msi gt770 hvor skærmen og HD var defekt, så jeg søgte på nettet og fandt frem til computerplanet og så de havde mange tilfredse kunder, og var blevet anbefalet dem af noget familie, så jeg tog ind på borgergade, og snakket med nicklas, om hvad der var af muligheder da jeg bare ville ha lavet min bærbar også sælge dem, han fandt en billig løsning til mig, og den var allerede færdig dagen efter, der gik efterfølgende et par dage hvor jeg så fik min bærbar solgt, og tog igen ind i butikken for at kigge på en ny, da jeg ikke gamer mere, og nicklas foreslog mig en go allaround, (Lenovo B5400) til 4949,- hvor det faktisk viste sig at de var de billigste på den maskine, og jeg fik en gratis sleeve med til den !.
JEG ER IDAG SUPER LYKKELIG FOR JEG VALGTE COMPUTERPLANET PÅ BORGERGADE, DA JEG STÅR MED FLERE PENGE PÅ LOMMEN END INDEN JEG KOM, PLUS JEG HAR EN LÆKKER MASKINE.

Bedste computer reparation i Danmark

Jeg har flere gange fået lavet ting hos computer planet og hver gang er servicen helt i top!
Så er det er rigtig fedt at man bliver opdateret løbende og så de ikke sker fejl eller lign.
Så 10/10 :)

Ikke sidste gang jeg kommer til jer ihvertfald :)

Philip

Helt gennemført service !

Jeg stod og skulle bruge en bærbar til en fornuftig penge, så snakket med mine kammerater, og de anbefalet mig straks computerplanet borgergade 18, så jeg tog straks derud og blevet taget imod af en veltrimmet gut, jeg fik forklaret ganske kort hvad jeg var på udkig efter, og bare 2 min. efter, kom han med et forslag som præcis matchet mit behov og hvad jeg søgte, plus at den var til at kunne betale, og han ga mig 50% på serviceaftale så jeg ku få det fulde ud af min nye bærbar, mistænker ham lidt for at være tankelæser ;) ( siges med et smil på læben )

Fantastisk .... en god oplevelse og hurtig betjening.

Min hund har ødelagt min pc skærm, så kontaktede jeg Elgiganten, der gik 10 dage før jeg fik den retur og den var stadig i stykker. Jeg fandt Computerplanet på nettede , efter 3 timer kunne jeg hende min pc igen til billige penge.
SÅ VI SES IGEN.

Hurtig og kompetent service - til en god pris!

Da skærmen på min bærbare computer var gået i stykker, ringede jeg prompte til producenten af computeren og spurgte hvor meget det ville koste mig - og hvor lang tid det ville tage at få den lavet. De sagde 2300 eksl. Moms og det ville tage hen mod 20 dage at få den repareret, da de først skulle have skærmen på lager. Jeg tænkte, at der da måtte være en billigere måde at gøre det på. Efter en hurtig google søgning fandt jeg computerplanet, der imponerede mig med deres sms-service. Jeg skrev til dem og fik svar ca. 4 minutter efter. De sagde at det ville koste mig mellem 1500-1700 at få den repareret, med montering. Kørte derefter min computer ind i deres afdeling i købmagergade og siden da har jeg fået daglige sms'er med status på reperationen på min computer osv. Og det er åbenlyst at de er skrevet af rigtige mennesker, ikke robotter. Super fed service!

Engageret medarbejdere - god, hurtig og kompetent betjening

Har købte hos Computerplanet igennem flere år. Har altid oplevet stor viden og perfekt vejledning. Den efterfølgende service er second to none - altid smilende og imødekommende betjening. Kan klart anbefale Computerplanet.

Professionelt og serviceorienteret

Jeg har for nyligt brugt computerplanet i forbindelse med, at bærbar computer stillede træskoene. Alene deres service i forbindelse de logistiske udfordringer, der altid forekommer ved at sende produktet ind, har computerplanet løst til UG. Selvom jeg endnu har til gode at købe hos dem, gennemsyres processerne hos computerplanet af højt niveau af service. Tak for en god og professionel oplevelse.

Sådan skal det gøres!!!

I en tidligere anmeldelse gav jeg kun to stjerner til Computerplanet efter at mit første (skriftlige) møde med firmaet og deres kommunikationsform var dybt useriøs og uigennemskuelig.

Men - der var en forklaring:
"den skyldige" var en nyansat deltidsmedarbejder der absolut ikke havde fanget firmaets ånd og endnu mindre Computerplanets retningslinjer for kundeservice, sagsbehandling og kommunikation. Det var fejl på fejl.

Derfor kom der prompte en undskyldende reaktion fra ledelsen der også sørgede for at alle problemer blev løst asap. Og det på en dybt professionel og ægte måde.
Så nu kan jeg kun sige wauw, sådan skal det gøres! Jeg vil absolut ikke tøve med at gå til Computerplanet næste gang jeg får it problemer.

(ps. som også nævnt i første anmeldelse: ros til hjemmesiden og service i forretningen ved indlevering - helt problemfrit).

Virkelig fantastisk service

Har lige fået lavet min computer, de havde ikke tid til at lave den med det samme da de havde meget travlt, men da jeg forklarede at jeg havde nogle dokumenter jeg skulle bruge til en vigtig opgave, viste de stor forståelse for dette og gik alligevel straks igang med den, det synes jeg virkelig er god kundeservice!!

Helt fantastisk service!

Ja hvor skal jeg starte, har lige fået en ny bærbar og ville gerne have sat en SSD i for at få den til at køre endnu hurtigere! Jeg kom i deres forretning midt på eftermiddagen, 15:30 ca. og spurgte til råds for at finde ud af hvad det bedst mulige køb ville være, og det blev til en 250GB SSD og en 750GB 7200rpm HDD. Jeg var jo spændt på at komme igang med at bruge min flotte nye bærbar, så jeg var så fræk at spørge om de kunne samme dag nå at installere de to drives og windows 8 igen på SSD'en. Det var intet problem de klarede det på en time, selvom jeg tror nok jeg fik en af medarbejderne til at arbejde overtid! Men det var ingen sag. Fantastisk. Jeg kommer så hjem for at komme igang med computeren, og finder hurtigt ud af at et af drivesne ikke viste sig på min computer, nå æv, eftersom jeg ikke er den skarpeste til windows vidste jeg ikke hvad jeg skulle gøre, har været mac bruger i mange år, så jeg skrev til deres sms service på 71714040 og efter kort tid kom der et meget venligt svar om hvordan jeg kunne løse det, det tog ikke langt tid så var det ordnet, selvfølgelig ville det havde været bedst hvis det bare virkede da jeg kom hjem med den, men jeg synes virkelig ikke det var noget problem eftersom de løste det for mig på 0,5 ;) Alt i alt en fantastisk oplevelse, TUSIND TAK, jeg kunne sagtens finde på at handle der igen!

God service !

Jeg købte en Lenovo S10-3s og fik mail om at hvis jeg hentede den samme dag ville jeg få en 2 års service aftale med gratis. Da jeg arbejder i Sverige kunne jeg ikke hente den før lørdag og da jeg spurgte til serviceaftalen fik jeg den med alligevel. DET ER GOD SERVICE !

Mvh. Kenneth

Super service....!!

Vi har søgt længe efter nogen som ville reparerer vores Mac og mange vil ikke rører en Mac med en ildtang - men det vil Computerplanet :)
Vi afleverede den lørdag op til jul og straks modtog vi en mail, om at den var indleveret til reparation. Mandag morgen modtog vi en mail om at de var gået i gang og senere samme dag, modtog vi et tilbud på reparationen. Fredag efter jul fik vi besked på at den var klar til afhentning.

Super effektive trods det de havde lukket 3 dage i.f.m jul..

Det var ejeren der stod i butikken på Frederiksberg, da vi afleverede vores Mac og han var utrolig hjælpsom

Service på højeste plan!

Der er ikke så meget andet at sige, end at de kan deres kram - der er ikke det computerproblem de ikke kan løse for dig!

Hjælpsom, forstående og effektiv virksomhed :-)

Vælg Computerplanet, hvis du ikke blot vil være et nummer i kunderækken

Efter at have afskrevet Eblehuset og deres dyre priser, valgte jeg Computerplanet, til assistance af min sammenbrændte Mac - en beslutning jeg ikke har fortrudt!
Særligt Kasper har ydet mig en fantastisk service, og har tålmodigt taget højde for min uvidenhed omkring Computer og IT generelt.

Jeg vil til hver en tid anbefale Computerplanet og søger selv derhen igen, næste gang jeg får brug for hjælp og god behandling!

Super serviceminded og hurtig ekspedition !

kom ind i mandags med et pc problem, hvor min skærm var gået i stykker. og kun en time efter havde jeg fået et tilbud på 1499,- for ny skærm inkl montering, jeg accepteret tilbuddet med det samme, og et par timer senere fik jeg afvide den var færdig og klar til afhentning. ! jeg afhentet den så igår og ville tjekke for en sikkerheds skyld om det kunne passe af den allerede var færdig ! jeg tændte min pc og alt spillet udover jeg havde glemt og fortælle at den ikke ku gå på netbank ! jeg spurgte så den super søde og smillende ekspident Nicklas om han ikke ville være sød og løse mit problem da jeg havde regninger der skulle betales, og da der ikke var nogle kunder og han havde tid fik han det hurtigt løst for mig.
FANTASTISK EKSPEDITION OG HURTIG SERVICE !

Løsningsorienteret

Servicemindet løsningsorienteret service.

Support i verdensklasse!!!!

Ringede ind til Computerplanet da min computer var gået itu.
Jeg fik en fantastisk guide af fyren i telefonen til hvordan jeg kunne komme videre med mit problem.
Da han havde givet mig en grundig og detaljeret forklaring kunne jeg stadig ikke finde ud af hvordan jeg gjorde(skyldes nok min tålmodiged ;-).
Så han brugte sin tid på at sidde og oprette mig i deres system ud fra den info jeg gav ham om mig selv.
Dagen efter stod UPS og ville hente min computer, som aftalt(fantastisk service!).
Jeg fik et fornuftigt tilbud som jeg accepterede og under 42 timer efter havde jeg min computer igen som virker og aldrig har virket bedre!
Tak til deres telefon supporter som jeg snakkede med flere gange angående spørgsmål og tak til deres teknikere for at udføre så professionelt arbejde!

Ærgerligt 5 stjerner er maksimum, denne virksomhed fortjener mange flere!
Kan klart anbefales!

Hilsen en meget glad kunde!

FANTASTISK FANTASTISK FANTASTISK!!

Den bedste service ydet af Kasper K.

SÅ venlig og serviceminded person har jeg aldrig mødt før ..

Jeg handler KUN hos computerplanet fremover og INGEN andre steder.

KAN KUN ANBEFALES

Det absolut bedste sted at handle, når det kommer til pc'er

Fantastisk service, kompetente medarbejdere, god atmosfære og gode priser. Hvad mere kan man bede om, det bliver ikke meget bedre. Bliver nødt til at rose Kasper K som yder en helt sublim service, og har en bred viden inden for området, ham kan man trygt stole på. Man får lyst til at komme tilbage.

Super service og lynhurtig levering.

Sidste søndag eftermiddag opgav min laptop fuldstændigt ånden og gik totalt i sort. Jeg tog så om mandagen ud til Computerplanet, hvor Kasper kiggede på miseren og kunne meddele mig, at harddisken var røget. Vi blev enige om, at frem for en dyr reparation var det at foretrække at gøre kort proces og købe en ny pc. Det lykkedes Kasper og hans team at redde samtlige data på den gamle harddisk, som så efterfølgende blev installeret på den nye laptop. Resultatet blev, at onsdag eftermiddag stod jeg med min nye pc i hånden. Kasper fortjener virkelig en kæmpe tak for hans hjælp samt hans venlighed og fortrinlige kundeservice. Jeg kan derfor på det varmeste anbefale Computerplanet som et godt sted at handle.

Computerplanet Aps Details

Visit Computerplanet