Computersalg reviews

Computersalg reviews

8.5

Alt gik efter planen

Jeg bestilte 2 kølere (til at sætte under en bærebar) jeg fik en mail hvornår de forventede at jeg kunne modtage min pakke.

Planen holdt og 3 dage efter jeg havde bestilte de 2 kølere kunne jeg helte min pakke i GLS pakkeshop i Bilkas kundeservice (I Odense)

Jeg kan varmt anbefale at bruge ComputerSalg og jeg vil selv gøre det næste gang.

100% iorden

dag til dag levering
cool priser
mange tak

Troværdig service

Købte en Hub i juli som gik i stykker i december. Jeg returnerede og sendte dokumentation for mine ekstra udgifter til porto og emballage. Varen var nu udgået. I løbet af få dage fik jeg kreditnota på varen og kreditnota på mine udgifter. Herefter stod begge beløbene på min konto. Intet bøvl eller diskussion - kun top professionel service. Tak. Hvor kunne mange firmaer dog lære af dette! Har ingen betænkeligheder ved at handle der igen.

Så godt så konkurrenterne kan bruge samme anmeldelser...

Hvor er det dejligt at læse den meget høje "rate" Computersalg.com har her på TrustPilot.

Selv TrustPilot´s konkurrent revoow.com kan også bruge Computersalg´s positive anmeldelser, så revoow.com har "copy-pasted" 2 positive anmeldelser og brugt dem på deres egen "Site" under "Anonymoues ID10059".

Usmageligt og dårlig forretningsmoral, som jeg håber Computersalg.com gør noget ved.

De er professionelle - hele vejen igennem!!!

Her er virkelig en forhandler som forstår at give deres kunder en god service.
Det gode ved det er, at de varer som de ikke selv har på lager, bestilles ved leverandøren og sendes direkte til kunden. Altså uden at skulle vente yderligere en dag på, at den skal forbi Computersalg og pakkes hos dem. Dette var jeg ikke klar over inden jeg bestilte, men havde jeg været det, havde jeg naturligvis også bestilt hos dem.
Computersalg leverer tilmed også en perfekt kundeservice. Har kontaktet dem både pr. chat og pr. mail og begge gange er det venlige personer som man kommer i kontakt med. Havde inden købet nogle spørgsmål til varen som jeg skulle have. De blev besvaret bedre end forventet og hjalp mig til at vælge den rette vare til mig. Det er intet mindre end perfekt!
Computersalg forstår også at overholde de forventede leveringsdatoer for varer som ikke er på lager, men som skal bestilles ved distributøren. Bestilte mandag - havde varen onsdag. Modtog endda ordren en dag tidligere end de havde lovet mig den. Super!
De havde endda varen til en rigtig god pris (en af de billigste i følge edbpriser.dk).

Det eneste lille minus som er ved dette, men som ikke trækker ned i bedømmelsen pga., at det ikke er Computersalgs skyld, er at leverandøren ikke har været så god til at pakke varen forsvarligt ind. Varens emballage havde skrammer og buler, men heldigvis fejlede selve varen ikke noget. Så det går nok.
Et anden mindre ting er, at det kunne være rart med en mail, når varen afsendes fra leverandøren. Dette er måske svært at koordinere, da det må være Computersalg der skal give mig besked, men inden da, skal de have besked fra leverandøren om, at den varen er sendt. Det er en meget lille ting som på ingen måde trækker ned i helheds indtrykket af forhandleren.
Vil helt sikkert handle hos dem igen, hvis jeg skulle få brug for det.

Det virker professionelt hele vejen igennem (og kundeserivcen trækker bestemt op!) og derfor krediteres der med 5 store stjerner.

Hurtig levering, super produkt, god kundeservice

Jeg bestilte en Nokia E66 white steel om torsdagen, fik mail med forventet levering kort tid efter bestillingen - levering forventet onsdagen efter - modtog telefonen allerede om mandagen.

Kontaktede i mellemtiden kundeservice for track and trace nummer - fik svar efter 5 minutter på mail. Super professionelt.

Kan kun anbefale computersalg til andre
Hilsen
Mette, Fredericia

Is Computersalg your company?

ComputerSalg.dk A/S Details

Computersalg.dk A/S - Handel med alle typer IT - hardware.

Visit Computersalg

We live here: Kimmerslevvej 28