Comwellkongebrogaarden reviews

Comwellkongebrogaarden reviews

7.4

Wauv, sublim oplevelse

Har rejst i dk i snart 25 År. Bedste hotel har hidtil været Fakkelgården og Kellers Park i Vejle. Men efter mit sidste ophold på hotel Kongebrogården må jeg sige at de tre ligger side om side. Var så heldig at hotellet var fyldt og jeg var arrangør af et kursus for 10 mand. Så endte i Kongesuiten hvor jeg høre at bla Bono har boet. Han var heldigvis taget afsted da jeg checkede ind. Udsigten mellem de to broer er utrolig flot, man skal dog lige vende sig til larmen fra toget, når det køre over den gamle lillebæltsbro. Kan kun anbefale et ophold her, og skal du videre så nap lige de to andre hoteller, så kan du jo sammenligne ;) men husk kreditkortet for det koster!

Is Comwellkongebrogaarden your company?

Hotel Kongebrogaarden A/S Details

Visit Comwellkongebrogaarden