ComX reviews

ComX reviews

6.4

jeg fik løst elle problemerne med et ring

jeg ringer til Comx og kommer hurtigt til at tale med en medarbejder og fik løst mit problem med min rigning og det var til min fordel .

derudover fik jeg en forklaring på hvorfor mit internet var blevet om til en anden hastighed .

det er god service .

God service - ringe produkter.

Jeg har haft Com-X i snart 4 år. De gange jeg har henvendt mig omkring tekniske problemer, får jeg altid en sød medarbejder i røret, som rigtig gerne vil hjælpe mig.

Der har aldrig, aldrig, aldrig været problemer når jeg først er kommet igennem. Bemærk: når jeg først er kommet igennem. Der er laaaang ventetid. Det tog mig 12 minutter at komme igennem, og der var jeg vel og mærke nummer 5 da jeg ringede op.

Da jeg oprettede mig som kunde, fik jeg et tilbud om en højere hastighed til samme pris, end den jeg ville bestille til at starte med. Det sagde jeg ja tak til, og gjorde sælgeren opmærksom på, at jeg gerne ville ''nedgraderes'' med det samme, således jeg ikke kom til at betale ekstra for den høje hastighed når kampagnen udløb. Jeg sagde endda, at jeg sagtens selv kunne afmelde det, såfremt han ikke kunne notere det med det samme, og efterspurgte måden at gøre det på. Det var intet problem. Alligevel, skulle jeg selv finde ud af, at jeg betalte for den ekstra hastighed, da jeg kiggede min regning igennem - hvilket, jeg normalt ikke gør, da den jo kører over PBS.

Igen - ingen problemer med at blive krediteret, da jeg først kom igenem...

Nu klumper mit TV-signal og mit internet hele tiden, og det har stået på i nogle måneder. Jeg får hele tiden pixeleringsfejl, jeg skal næsten hver uge foretage en kanalsøgning, fordi jeg mister mine kanaler, internettet forsvinder. Jeg har ét TV, én computer, én iPad og én telefon. Jeg har en hastighed der (vidst nok?) garanterer mig 40/40 MBIT. Selv med min meget begrænsede tekniske viden, så vil jeg mene, at det ikke burde være et problem med så mange enheder tilkoblet én og samme forbindelse.

Jeg har forsøgt at skifte boks, jeg har forsøgt at genstarte det hele, og der er ikke noget der virker. Desværre, ser det ud til at jeg skal have en tekniker på besøg - og det skal jeg simpelthen tage fri fra arbejde for at kunne gøre, da I ikke kan give mig et specifikt tidspunkt for hans ankomst.

Jeg føler selv, jeg betaler for langt mere end jeg får. Jeg er dog typen, der gerne betaler dét ekstra for at få en god service med oven i hatten - den kan jeg bare ikke bruge til så meget, når jeg ikke får noget ud af mit produkt.

Så - kære ComX - I får 4 stjerner af mig. Udelukkende for jeres sk*de søde personale, og deres villighed til at hjælpe mig, selvom det ikke føles som om, at de har særlig mange værktøjer at arbejde med. Det må være ærgerligt for dem, at sidde tilbage med en fornemmelse af, at de virkelig godt vil hjælpe folk, men ikke formår at gøre det, fordi de ikke har mulighed for det.

Og en speciel tak til Ali fra Kundeservice (TV-afdeling), som ikke alene var rigtig sød at tale med, men som havde en virkelig god indgangsvinkel til mit problem, og som forstod at matche mig som kunde, og talte i et sprog, så jeg kunne forstå det! Af hjertet, tak.

Og tak - fordi I er gode til at udsende information på e-mail omkring nedbrud/forebyggelse af lange køer i Kundeservice. Men kunne I dog for pokker ikke bare levere nogle mere stabile produkter?

Med venlig hilsen,
Michelle.
Stadig kunde ved ComX.... endnu.

Hej Michelle
Tak for din anmeldelse, og for din ros, den er givet videre og det varmede i en meget travl tid :-)
Jeg ville så gerne kunne finde frem til dig, for at fejlsøge på om problemet kan løses på anden måde end at sende tekniker ud til dig, men du skriver ikke dit kundenummer. Kan jeg få dig til at oplyse om din mailadresse eller andet der gør at jeg kan få fat i dig ?

Kundeservice

Elendig service komblet sammen med elendigt internet

For en virksomhed der beskriver sig selv med sætningerne "god og effektiv service", samt "stabilt internet" må man sige at de enten ikke forstå det danske sprog eller at der er generel fejl kommunikation i hvad disse ord betyder.

Det første punkt jeg virkelig ikke kan forstå er hvorfor ComX overhovedet har en e-mail addresse da deres svar som regel alligevel er, ring til os. Hvis de var fordi jeg gad at sidde i kø i flere timer, så var det nok det jeg havde gjort med det samme?

Jeg har i løbt af de sidst 2 år måtte have fat i dem 3 gange og alle gange har svaret taget 2-3 dage hvor efter man får spørgsmålet om man har slukket og tændt ens udstyr. Når man så svarer "det har jeg prøvet", må man vente yderligere 2-3 dage på en mail der indeholder: "Jeg vil bede dig ringe til os på 70 22 22 29".

Den senste måned har der været udfaldt næsten hver weekend og om mandagen var mit net så blevet nedgraderet fra en 40/40 til en 9/7 og svartiderne øget fra 5-6ms til 10-15ms. Dette har jeg sendt en support mail om i går mandag, men det er da godt at se at der er tid til at de kan sidde og pleje deres image på trustpilot i stedet for at få ordnet problemerne.

Jeg ville ikke anbefale dette firma til nogen og råder folk til at holde sig væk, det eneste firma jeg har oplevet der behandler deres kunder værre er Fullrate.
Esther Hansen found this review useful

Hej Kristian
Vi har forsøgt at kontakte dig flere gange i sidste uge, dog er det ikke lykkedes.
Vi havde et større nedbrud forrige weekend, som du har kunne læse på den mail vi har sendt ud og det er dybt beklageligt.
Dog er det ikke meningen, at du skal have udfald næsten hver weekend, så det vil vi gerne fejlsøge på, men det kræver vi får fat i dig på telefonen.
Jeg forsøger at ringe til dig igen i dag.

ComX

Generelt tilfreds, men de har mange ting, som skal forbedres

Jeg har været kunde hos ComX siden juni 2013, og generelt har jeg været tilfreds og glad for mit internetforbindelse, som er hurtig og stabil.
Men når der opstår fejl, er ComX ikke på toppen med at løse problemet hurtigst muligt. I midt af marts har ComX udskiftet netværudstyr i afdelingen, hvor jeg bor, det fik man meddelelse om i god tid gennem boligselskabet, så man kunne godt regne med, at der kunne opstå midlertidigt nedbrud. Det er sket hos mig også, men nedbruddet varede en hel uge. Jeg ringede til kundeservice, hvor en hjælpsom kollega prøvede at hjælpe med at finde fejlen, men idet der var tale om en hardware relateret fejl mellem min lejlighed og ComX's netværksudstyr, var jeg nød til at vente 7 dage, inden en ledig kollega kunne udrykke og løse problemet på blot 30 sekunder. Ja, bare på halv mintut!
Men en uge for at få en tekniker i 2014, altså... Det er den første dårlig oplevelse. Nåh, ja, selvfølgelig fik jeg slet ingen erstatning for den periode, da jeg ikke kunne bruge servicen ikke for min skyld.
Og så kom det store nedbrud d. 6. april, da både ComX's hjemmeside eller kundeservice via telefon var utilgængeligt i mange timer. Jeg troede fejlen er hos mig og efter 6 timers nervøsitet sendte ComX en mail om netværksproblemerne.
Denne her dårlig kommunikation er altså fultdsændig uacceptabelt. Det bestemmer alt! Jeg håber ComX har lært af det og får mere resourcer på at kommunuikere bedre med kunderne. Det koster faktisk ikke noget. Hvis man bliver forklaret godt problemet, så er man meget-meget mere tålmodig, og giver 4-5 stjerner i stedet for 3.

Hej Kristian
Tak for din anmeldelse.
Jeg er oprigtig ked af at læse om din oplevelse tilbage i marts og senest i weekenden. Hvis du har været uden forbindelse i 7 dage og fejlen er vores, skal du selvfølgelig have kompensation, efter gældende regler. Det sørger jeg for på regningen til 1. juni.
Weekendes nedbrud der ramte alle vores kunder, var så massivt og i et omfang vi aldrig har prøvet tidligere. Det var vi ikke ordentligt forberedt på og det gjorde vi ikke var gode nok til at informerer vores kunder undervejs. Det beklager jeg. Vi har nu taget tiltag der sikre at kunderne vil blive informeret og opdateret meget hurtigere, hvis det mod forventning skulle ske igen.

Jeg beklager de gener det har forårsaget.

Dårligt net

Jeg har aldrig været helt tilfreds, med mit net hos Comx, det har aldrig virket særlig godt om aftenen og i weekenderne.

Jeg ringer for at opsige mit abonnement i dag, men oplever lange ventetider, jeg ringer flere gange, den ene gang bliver jeg logget af, og en anden gang venter jeg i 2 timer ! Den ene time er jeg nummer 1 i køen, jeg opgiver til sidst.

Jeg har nu skrevet en mail, så håber jeg får hurtigt svar.

Hej C-mor
Vi har desværre haft meget lange ventetider på telefonen, og det skal jeg beklage. Vi arbejder på højtryk på at få bragt ventetiden ned.
Jeg kan se det lykkedes dig at komme igennem og du har fået svar på din henvendelse.

Jeg er ked af at læse du har valgt at opsige dit abonnement og vil meget gerne have en snak med dig omkring det, så jeg har sendt dig en mail.

Kundeservice

It worked before you broke it!

Jeg har oplevet alt for mange udfald på linjen siden TDC overtog. Jeg har heldigvis min gamle 16/2 xdsl endnu, og når jeg flytter mine ting over på den, så er der ingen problemer. Så indtil comx får styr på deres biks, så ryger jeg tilbage på oldschool tech.

Det er desuden totalt umuligt at komme igennem til kundeservice og 3 timer efter jeg sender min opsigelse til dem, så får jeg en driftstatus besked retur om at nu skal det nok blive bedre. Lidt for lidt, lidt for sent siger jeg bare. Til den pris skal det bare virke!

Hvis jeg nu bare kunne få bekræftet min afmelding, så jeg kan komme videre i programmet, så ville det være skønt.. suk..
Esther Hansen found this review useful

Hej Peter

For en god ordens skyld vil jeg gerne pointere, at problemerne ikke har noget at gøre med, at ComX har fået nye ejere. Det er fortsat ComX netværket du er tilsluttet og det er de samme folk der drifter det.

Desværre betød fejlen, at der (som du skriver) under nedbruddet var problemer med at komme igennem til ComX kundeservice.

Vi håber, at du som ComX kunde ved, at vi altid har sat (og fortsat sætter) en stor ære i at dine produkter bare skal virke – hele tiden. Derfor vil vi bede dig kontakte os på 70 22 22 29 hvis du, mod forventning, stadig oplever problemer.

Vi beklager meget de gener denne fejl har forårsaget dig.

Du skriver, at du ønsker en bekræftelse på din afmelding. Hvis du har sendt os sådan en, har du fået et autosvar og din opsigelse vil naturligvis gælde fra den dato vi har modtaget den.

Amatører

Sidder og venter i kø i flere timer for at høre hvorfor i stadig ikke har Nedgradere min tv pakke - tænk jeg som kunde skal ringe uge efter uge for at sige at i skal gøre jeres arbejde !

Har betalt for nedgraderingen !

Total håbløs udbydere ønsker jeg var tilbage hos yousee nååååå nej det er jo også jer efter dansknet har opkøbt jer

Hej John
Jeg beklager den lange ventetid på telefonerne i dag.
Som du kunne høre på beskeden da du ringede, har vi grundet driftproblemer i weekenden, meget travlt på telefonerne.
Vi har bestilt en tekniker til nedgradering af din tv pakke, indtil det er sket kan du se den større TV pakke, til trods for, du kun betaler for den mindre pakke.

ComX

Stadig i kø hos kundeservice efter 3 timers ventetid..

ComX har nu haft flere måneder til at rette fejlen på deres netværk, men i stedet ser det kun ud til at blive værre og værre.

Bliver det nogensinde godt igen? Er det tid til at skifte udbyder? Og hvilke valgmuligheder har man overhovedet som boligselskab der allerede har investeret i deres infrastruktur?
Peter found this review useful

Kære Shiraz

Vi har læst din anmeldelse og vil med det samme beklage de fejl du har oplevet. Vi er rigtig kede af, at du har været ramt af fejl her i weekenden. Samtidig vil vi også gerne undskylde, at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet i weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete.

Du skriver om en fejl der har stået på i flere måneder - dette er vi ikke bekendt med. Hvis du stadig oplever fejl, vil jeg derfor bede dig kontakte os på 70 22 22 29, så vi hurtigst muligt kan få løst den fejl du oplever.

Jonas, ComX

Hurtige hastigheder, mangelfuld support ved uforudsete nedbrud

Søndag den 6. april gik nettet ned ved kl. 9-10.-tiden.
Vi fik ikke besked fra Comx om, at de var opmærksomme på nedbruddet, eller at der var et centralt nedbrud, før jeg fik en mail om det kl. 14.56. 5-6 timer, hvor vi ikke vidste, hvad der foregik.

Jeg nåede at bruge ca. 2 timer af min søndag på at pille ved mine netværksindstillinger, eftersom Comx’ hjemmeside ikke indeholdte en melding om driftsproblemerne, så jeg troede, at det var en fejl hos os.
Kl. 1730 fik jeg en mail, om at alt, med enkelte undtagelser, var ok. Jeg genstartede alt mit udstyr, men fik besked fra min egen router om, at den ikke havde fået nogen ip-adresse eller dns-adresse fra modemmet. Jeg genstartede modemmet, men uden at dette løste problemet. I skrivende stund venter jeg stadigvæk på, at dette løses, og er kommet på nettet via min telefons internetdeling.
I dette hele taget har Comx meget mangelfuld kommunikation i tilfælde af nedbrud.
Comx’ hjemmeside har ingen driftsstatus-side, og Comx har heller ingen Facebook-side eller Twitter-konto, hvor de hurtigt ville kunne melde driftsforstyrrelser ud. Det er frustrerende for kunderne og uprofessionelt, at dette er ikke er kommet på plads. Vi lever altså i 2014.

Det er meget fint, at Comx kan levere hurtige hastigheder, men de er også nødt til at kunne rykke hurtigt, både teknisk og kommunikationsmæssigt, når noget går galt. Det har Comx i dag vist, at de ikke magter.

Kære Morten

Vi har læst din anmeldelse og vil med det samme beklage de fejl du har oplevet. Vi er rigtig kede af, at du har været ramt af fejl og at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet i weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

Jonas, ComX

13 meget sure, unge drenge.

Så har man denne søndag planlagt at ungerne skulle holde formiddag´s / eftermiddag´s lan party. Men nej.... det har "TDC" ødelagt så nu sidder / sad der 13 meget sure / kede af det unger. Det har ellers virket perfekt da Comx sad på linjen. Som alle de andre skriver, at efter TDC ovretog har det kun kørt ustabilt. Så kun 1 stjerne her fra. Kør stabilt igen så kan det i måske komme op i stjerne igen.

Kære Mikael

På ComX's vejne, vil jeg gerne have lov til at undskylde at vi fik ødelagt drengenes arrangement. Vi har læst din anmeldelse og vil med det samme beklage de fejl du/I har oplevet. Vi er rigtig kede af, at du har været ramt af fejl og at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet i weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

Vi beklager meget de gener denne fejl har forårsaget dig (og drengene).

Det bliver vel bedre

Jeg har lige bestilt 80/80 hos Comxnet og de første 2 dage virkede det perfekt ingen problemer, de sidste par dage har der dog været en del problemer, hvilket tilsyneladende skyldes migrering til Dansk kabel tv, dette er forståeligt og derfor kan jeg indtil videre kun give 3 stjerner, Kunde service har været fin og generelt har jeg været rigtig tilfreds.

Lad os håbe de lige får styr på de sidste problemer så vi kan bruge internettet igen.

Nu er forbindelsen oppe på fuld power igen så det er yderst tilfredsstillende og derfor fortjener Comx de 5 stjener da de på trods af problemer hurtigt fik det løst.

Hej Ob Nesnej

Vi beklager den uheldige, ustabile start du har oplevet på din nye 80/80 forbindelse. Dette er bestemt ikke et udtryk for den kvalitet og driftstabilitet som du fremadrettet vil opleve på din nye forbindelse.

Fejlen skyldes ikke migrering til Dansk Kabel TV - ComX kunder kører fortsat på ComX netværket.

Jeg håber, at vi med tiden kan vi kan overbevise dig om at revurdere din anmeldelse med flere positive stjerner.

Jonas, ComX

Det var godt før men nu er det en kæmpe skuffelse

Rigtig ustabil og langsom internet forbindelse. Når man skriver til support så får man ingen svar.
Siden TDC købt comx så gik det galt.
Flyt jer til en anden selskab!

Hej Alejandro

Desværre betød fejlen, at der under nedbruddet, var problemer med at komme igennem til ComX kundeservice.

Savner "de gamle dage" hos ComX

Jeg har været kunde hos Comx i omkring 5 år og har altid været utrolig glad for både kundeservicen og selve produktet. Jeg ville nok kunne tælle på én hånd hvor mange gange internettet er gået ned de sidste 5 år, indtil for omkring en måned siden. Jeg har oplevet enormt meget ustabilitet især de sidste 14 dage. Jeg har tidligere været glad for at kunne ringe til Comx's kundeservice og få en driftsstatus opdatering, men i dag kan jeg ikke få forbindelse til hverken det ene eller det andet nummer de har stående på hjemmesiden.
En opdatering på at de måske arbjedede på problemet ville være rart...

Det er i det hele taget rigtig surt da jeg virkelig har været glad for ComX i lang tid.

Kære M.Peck

Vi er glade for, at du skriver at du i lang tid har været glad for at være kunde hos ComX. Som du skriver, oplever vi meget sjældent nedbrud eller ustabilitet. Vi vil i den forbindelse garantere dig, at vi fortsat sætter en stor ære i at dine produkter bare skal virke – hele tiden.

Jonas, ComX

Uacceptabelt mange udfald og ingen forklaring.

En internetudbyder har én hovedopgave: Lever en stabil internetforbindelse med minimal nedetid.
Der har i den seneste tid været uacceptabelt mange udfald. Nettet er nede flere gange om ugen i flere timer ad gangen og der oplyses ikke om driftstatus på deres hjemmeside. Det er ikke en holdbar løsning, når man i sit arbejde eller studie er afhængig af internetforbindelse, eller i hele taget som kunde der betaler for en ydelse. Nedetiden er nået til et niveau, hvor COMX bør (eller Dansk Kabel TV / TDC) bør kompensere for nedetid i abonnementprisen.
Jeg er begyndt at lede efter ny udbyder. Få styr på forbindelsen, inden alt for mange andre gør det samme.

Kære Al

Tak for din anmeldelse af ComX. Du har ret i, at vores primære opgave er, at levere dig en god forbindelse som virker - hele tiden. Det formåede vi ikke i den forgangne weeekend og det er vi rigtig kede af. Vi blev desværre ramt af en systemfejl på vores hovednetværk, hvilket betød, at vores kunder blev smidt af nettet og at telefonforbindelserne heller ikke virkede som de skulle.

At du har oplevet problemer over en længere periode, lyder dog som noget vi skal have kigget på. Jeg kan i vores kundesystem ikke se, at du har lavet en fejlmelding - kontakt os venligst på 70 22 22 29.

Mht. den manglende driftsstatus og information under nedbruddet, tager vi nu tiltag for at sikre, at du fremadrettet bliver opdateret meget hurtigere, hvis lignende fejl mod forventning skulle opstå.

som alle andre TDC produkter

har været Comxnets' kunde de sidste 6år - alt var 10 ud af 10 og fungerede tip-top lige indtil...- jep! - lige indtil de har solgt det hele til TDC!!!

og nu?!?! - ikke andet end problemer med internettet!!!

jeg vil ikke have noget som helst med TDC at gøre - ej heller støtte deres monopol så...- tak for alle de gode år Comxnet :-)

og til Jer TDC:
håber at jeg ikke er den eneste der har den mening om Jer og vil forlade Jer hurtigere end man kan stave til TDC

Kære K

Jeg er glad for at høre, at du har været glad og tilfreds med din ComX forbindelse i de 6 år du har været kunde. At ComX er blevet solgt til TDC, betyder i denne forbindelse ikke noget for din forbindelse, som fortsat kører på ComX netværket og bliver driftet og vedligeholdt af de samme folk som det plejer.

Vi vil med det samme beklage de fejl du har oplevet her i weekenden, hvor vi havde et meget sjældent nedbrud, som gik ud over rigtig mange ComX kunder.

Jonas, ComX

Comx internet forbindelse (eller mangel på samme )

Jeg skynder mig at skrive da forbindelsen ryger efter få minutter - siden i nat kl 03 har vi ingen internet forbindelse haft - i dag søndag er det muligt at være på få minutter af gange - kundeservice som man kan kontakte fra kl 10-14 lørdag -søndag svarer slet ikke eller så komme jeg igennem og efter 2 ringetoner bliver jeg smidt af linjen - det er ikke muligt at læse på comx drift at det er kraftige drifts forstyrrelser , det er 3-4 dage siden vi igen igen her i Galgebakken ikke har internet forbindelse - hold jer væk fra COMX .

Kære Kit

Vi har læst din anmeldelse og vil med det samme beklage de fejl du har oplevet her i weekenden. Vi er rigtig kede af, at du har været ramt af nedbrud og at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet i weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

Desværre betød fejlen, som du skriver, at der under nedbruddet var problemer med at komme igennem til ComX kundeservice.

Fra god til dårlig

Har haft comx i noget der ligner 6-7 år efterhånden i gennem alle de år har der været meget få problemer. De sidste 3 måneder har internettet været virkelig dårligt. Har haft virkelig mange problemer, nogle gange er nettet helt nede andre gange er der forbindelse, men er ubrugeligt fordi det bliver kvalt af en eller anden grund. Den sidste uges tid eller to har været de værste, og der er ingen hjælp at hente, ingen kundeservice, ingen drift info. Rent ud dårlig oplevelse, jeg har nu altid syntes comx har haft dårlig kundeservice, men det har ikke rigtig været et problem da der aldrig var noget galt, det selvfølgelig ikke en undskyldning for dårlig service. Nu hører jeg at Comx er blevet købt af en anden virksomhed, så måske er det derfor, men igen det er selvfølgelig ingen undskylning for at det ikke virker. Vil i hvertfald ikke anbefale comx til nogen og vi skifter nok til en anden udbyder. Ps. Hej comx jeg kan se i har sagt tak til en anmeldelse som der har givet jer mange stjerner hahahaha, måske hvis i brugte tid på jeres utilfredse kunder ville vi ikke være så hårde imod jer, men jeg er næsten sikker på der ikke er en skid der vil ændre sig.
-You had one job!-

Kære Casper

Du skriver, at du har oplevet problemer med din forbindelse de sidste 3 måneder - det er noget vi skal have kigget på. Vi håber, at du som ComX kunde ved, at vi altid har sat (og fortsat sætter) en stor ære i at dine produkter bare skal virke – hele tiden. Derfor vil vi bede dig kontakte os på 70 22 22 29 så vi kan få kigget nærmere på de fejl du har oplevet gennem den seneste tid.

fra god,til dårlig.

I det sidste stykke tid har jeres internet forbindelse været elendige,og specielt i dag søndag. Hvis det er resultatet af TDC er det da den rene elendighed. Hvis det forsætter har i mistet mig som kunde,og jeg vil til næste generalforsamling stille foreslag om at vi skifter internet udbyder til et mere stabilt firma. Det skal lige siges at forbindelsen har været stabil imange år,desværre er det åbenbart slut nu. hvis det hele handler om opgradering eller reperation af jeres server net osv,skriver man altså til folks email og advare dem i forvejen, det andet er jo det rene gø og gokke. kan nu bedre forstå tdc,s dårlige ry.

Kære Jan

Vi har læst din anmeldelse og vil med det samme beklage de fejl du har oplevet. Vi er rigtig kede af, at du har været ramt af fejl og at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet iV weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

Det handler ikke om en opgradering eller reparation af udstyr, som du foreslår. I sådanne forbindelser er vi altid forberedt og melder altid ud, i god tid. Den fejl du oplevede i weekenden, var dog på ingen måder planlagt.

Samtidig kan jeg fortælle, at du fortsat kører på ComX netværk, og at det er de samme ComX folk der drifter netværket, som det plejer at være.

For at forbedre vores kommunikation under sådanne nedbrud, har vi her til formiddag samlet alle implicerede medarbejdere og evalueret situationen. Vi er enige om, at der (ud over at sikre, at fejlen ikke opstår igen) også skal forbedres markant på kommunikationssiden. Derfor tager vi nu tiltag for at sikre, at du fremadrettet bliver opdateret meget hurtigere, hvis lignende fejl mod forventning skulle opstå.

Jonas, ComX

nede hver weekend pt og fastnet tlf nede hver md

Ikke meget godt at sige.. useriøs viksomhed...efter de er solgt til dansk kabeltv aka tdc

Sidst der var 3timer nedbrud vidste kundeservice intet(efter jeg havde siddet 30-40min i kø), heller ikke noget om hvornår det kom op kun der var 200 i kø - nærmest uhøflig tone fordi man ringede ind.

blevet mere og mere ustabilt de sidste 1-2år har været kunde siden 2006

Nede 4 timer indtil videre igen i dag men ikke første gang denne weekend
skete sidste weekend også
min tlf går ned hver md det sidste år ca når man skal bruge den er den død har fejlmeldt mange gange
død i dag også pga net nedbrud siden kl 10
70222229 deres kundeservice har lukket om søndagen

deres 40mbit holder heller ikke målte ca 30mbit i praksis
nedgradering koster 200kr!

Hold jer væk

synes jeg kan genkende tdcs service
1 stjerne afmelder snart

edit:
stadig ustabilt net søndag aften/nat, ser ud til comx's core net er nede... det er til grin, nede i 14 timer nu men ikke første gang i denne weekend, også sidste weekend og mange andre uger for nyligt

Deres KundeService har naturligvis lukket, ingen service.
Holder lukket hver søndag, men lukker dit net hver søndag.

jeg vil tage op til næste generelforsamling at vi skal se os om efter en anden leverandør i Gadevang.
jeg synes det er forrykt at de kan tage penge for noget de ikke leverer, min telefon er ikke blevet leveret stabilt det sidste år, mit internet er ikke blevet leveret stabilt de sidste 6mdr ihvertfald, men i praksis nok de sidste 1-2år, mere og mere ustabilt, tit op til mange timers udfald af gangen - hver uge efterhånden. Jeg har brug for stabilt net og telefon, det er det jeg betaler for... mange penge hver md.

Hej Michael

Vi har læst din anmeldelse og vil med det samme beklage de fejl du har oplevet i denne weekend. Vi er rigtig kede af, at du har været ramt af nedbrud og at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet i weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

Jeg kan se at dine telefonproblemer tidligere har skyldtes et forkert stik og at der har været aktiveret viderestilling på dit nummer. Dette burde være rettet for længst. Hvis du fortsat har problemer, vil jeg anbefale dig at skrive os med det samme, så vi kan få kigget på forbindelsen.

Vi har ændret åbningstider, så du nu også kan få fat i os på søndage.

Hvis du måler din hastighed til at være lavere end den 40/40 Mbit abonnerer på, vil jeg anbefale dig at teste med din computer, uden om din D-Link router, direkte i stikket. Hvis der fortsat er problemer skal du kontakte os, så vi kan få rettet op på det. Grundet nedbruddet i weekenden, har vi dog travlt på telefonerne i dag, så forvent lidt ekstra ventetid.

Jonas, ComX

Rigtigt megen nedetid på det seneste! (Læs Edits!)

Har nu selv været kunde hos ComX siden Febuar 2013, og fra Febuar til December 2013, kørte det stortset upåklageligt. Måske 2-3 små nedbrud som varede sammenlagt en time.

Men efter TDC har købt butikken, og omrokeret netværket (Færre hops Holland f.eks.) så har det været nede i omtrent 12 timer i alt. Det hjælper heller ikke at det nu har været nede i godt 7 timer, bare i den her weekend, eller at der ikke er nogen drifts information at hente nogensteder, eller at kundeservice ligger på, så snart man trykker på 2 (Fejlmelding) (Eller generelt bare har lukket i weekenden).

Så ComX, tag jer nu sammen, og evt. kom med en udmelding omkring hvorfor det har været nede.

edit://
Det lader til det er deres Core netværk som er helt nede, uden nogen tidshorisont for hvornår det er oppe igen.. Utroligt man skal finde sådan en information via Twitter og Bryggenet..

edit2://
Nettet er nu kommet tilbage (15:50 lyste modemmet grønt) og jeg vil ændre den til tre stjerner. 4 hvis der kommer en offentlig forklaring omkring hvad det egentligt var der gik galt, og hvad der bliver gjort for at det ikke sker igen! :)

edit3://
Jeg har nu ændret min rating til 4. Tusind tak for svaret!

Forhåbentligt kommer der en driftsinformations side op og køre i tilfælde af at sådan noget her skulle ske igen (Lad os håbe det ikke gør! :))

I kunne evt. også komme afsted med en Twitter / Facebook side hvor i kan holde folk opdateret, ved ikke om det ville være nemmere. Men altid rart at høre i vil sikre at sådan noget her ikke sker igen.

Hej Michael

Vi sendte driftinformation ud på e-mail i går eftermiddags. Tidligere i dag sendte vi en forklaring om hvad der var sket. Her til formiddag har alle implicerede medarbejdere derfor sat sig sammen og evalueret situationen. Vi er enige om, at der (ud over at sikre, at fejlen ikke opstår igen) også skal forbedres markant på kommunikationssiden. Derfor tager vi nu tiltag for at sikre, at du fremadrettet bliver opdateret meget hurtigere, hvis lignende fejl mod forventning skulle opstå.

ComX Kundeservice

TV

Hos ComX får du landets skarpeste TV-pakker!

Bredbånd

Hos ComX får du en lynhurtig og stabil bredbåndsforbindelse!

Telefoni

Med telefoni fra ComX får du en simpel, enkel og billig telefonforbindelse!

Kontakt kundeservice

Vores kundeservice kan svare på de fleste spørgsmål vedrørende dine nuværende tjenester, bestilling af nye tjenester, hvordan du bliver kunde hos ComX eller læser din regning. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til opsætning af dine produkter, spørgsmål til din regning eller hvis du vil vide mere om os og hvad vi kan tilbyde dig.

Visit ComX

We live here: Teglholmsgade 1