ComX reviews

ComX reviews

6.4

Ustabilt internet og ingen drift info

*Opdatering 1*
Fik en mail kl 15 om at ComX var opmærksom på fejlen og var igang med at undersøge hvad det var. kl 17:30 fik jeg en ny mail om at de havde løst problemet.
Dejligt med info, men sent at melde det ud - ville være dejligt hvis man også kunne finde denne information på jeres hjemmeside og eventuelt fejlmelde direkte derinde (via en form).

*Opdatering 2*
Nu fik jeg endnu en mail fra ComX der undskyldte nedbruddet og erkendte at der var et problem med kommunikationen ved nedbrud og at proceduren for dette vil blive gennemgået så informationen kommer hurtigere ud fremover - dejligt at høre!

Nu sidder jeg endnu engang på nettet via min mobil telefon fordi min internet forbindelse fra ComX igen er ustabil..

Jeg har efterhånden haft internet fra ComX længe og været meget tilfreds, det har bare virket foruden et par små nedbrud. For et par uger tilbage røg nettet så helt og efter at have rykket flere gange, kom der endeligt en tekniker ud som skiftede boksen. Jeg blev tilbudt at prøve en 40/40 mbit istedet for min 20/20 og som kompensation ville jeg få denne 40/40 mbit 1 måned længere gratis - efter dette føles forbindelsen endnu mere ustabil end før.

Der er ingen drift info på ComX's hjemmeside og ringer man til jeres support nummer, så kan man heller ikke få forbindelse til dette.

Hej Kasper

Jeg er rigtig glad for, at du har gidet tage dig tid til at revurdere din anmeldelse. Vi har taget denne sag til stor efterretning for at sikre, at man som kunde bliver meget hurtigere informeret fremover!. Tak for dit konstruktive forslag mht. en form - det bringer jeg videre til den arbejdsgruppe vi har samlet for at forbedre kommunikationen.

Ingen netforbindelse IGEN

Jeg har nu godt 8 måneder brugt Comx som min netudbyder da jeg bor i et boligselskab som har lagt det ind i alle lejlighederne. og der har ingen netforbindelse været ca 5-6 gange, senest lige nu siden kl ca 10 og der er ikke til at få oplysninger om problemet nogen steder. Det er DÅRLIG SERVICE. Har lige fundet ud af at TDC har købt Comx og så forstå jeg det faktisk godt for har også været kunde der og oplevet den samme dårlige forbindelse. Jeg vender nok tilbage til Telenor der var aldrig problemer. Godt man har en telefon så man har lidt netforbindelse

Kære Esther

Her til formiddag har alle implicerede medarbejdere derfor sat sig sammen og evalueret situationen. Vi er enige om, at der (ud over at sikre, at fejlen ikke opstår igen) også skal forbedres markant på kommunikationssiden. Derfor tager vi nu tiltag for at sikre, at du fremadrettet bliver opdateret meget hurtigere, hvis lignende fejl mod forventning skulle opstå.

Vi håber, at du som ComX kunde ved, at vi altid har sat (og fortsat sætter) en stor ære i at dine produkter bare skal virke – hele tiden. Du skriver, at du har oplevet manglende netforbindelse 5-6 gange. Jeg kan ikke se nogen fejlmeldinger fra dig i vores system - derfor vil jeg bede dig kontakte os på 70 22 22 29 hvis du, mod forventning, stadig oplever problemer.

Vi beklager meget de gener weekendens nedbrud har forårsaget dig.

PS: For en god ordens skyld vil jeg gerne pointere, at problemerne ikke har noget at gøre med, at ComX har fået nye ejere. Det er fortsat ComX netværket du er tilsluttet og det er de samme folk der drifter det.

Er faldet af på den!!

Jeg har nu haft Comx internet i 7år og har aldrig haft problemer, Indtil for nogle måneder siden hvor jeg blev tilbudt hurtigere forbindelse. Gik fra 20/20 til 40/40.
Den første måned med det nye internet var til den gamles pris, jeg tænkte jeg ville give den nye forbindelse en prøve, men da jeg efter ca 1½-2 måneder ikke oplevede en hurtigere forbindelse men tværdigmod en masse down time.
Jeg kontaked herefter comx og fortalte om mit problem og fik afvide det ville koste mig 200kr.- at skifte tilbage til den gamle forbindelse (selvom jeg ikke modtog fuldforbindelse i perioden hvor jeg burde ha 40/40. Tested den til MAX 33 og det var i Download)
Jeg har nu opsagt mit internet hos comx da jeg ikke syntes det kan være rigtigt at jeg skal betale 200kr.- for at ændre min forbindelse tilbage når jeg ikke får hvad jeg betaler for.
Samtidig har internettet været nede sammenlagt 4-5 timer pr weekend (siden jeg opsagde det)

Alt i alt er Comx gået fra den bedste internet udbyder til det værste gang møg. Øv :(
Ps. imens jeg skrev dette indlæg røg min internet forbindelse igen

Hej Michael

Tak for din anmeldelse. Jeg er glad for at læse, at du aldrig har haft problemer i de foregående år, du har været kunde. At du ikke får den hastighed du betaler for, er selvfølgelig uacceptabelt. Det er netop en af ComX's forcer - at vi kan levere (og garantere) meget høje båndbredder. Jeg vil derfor anbefale dig (hvis du ikke allerede har gjort det) at teste din computer direkte uden om din Linksys router og se om du fortsat mangler hastighed. Send os et screenshot af testresultatet på kundeservice@comx.dk - så kigger vi på det hurtigst muligt.

Useriøst!

Nu har jeg læst flere anmeldelser for de sidste 48 timer og må tilslutte mig mængden af utilfredse kunder med ustabilt net, faktisk fuldstændigt ubrugeligt/helt nede i de fleste weekender. Det er efterhånden sådan at jeg, når jeg endelig har muligheden for at tjekke mail/surfe nettet eller anden i min fritid rammes af en ikke fungerende forbindelse.
I dag røg forbindelsen ved 9:00-9:30 tiden og der er ingen drift info, ingen mulighed for support og forsat ingen forbindelse kl. 12:30. Kan opsummeres med et enkelt ord: Useriøst!

Kære Mark

Vi har læst din anmeldelse og vil med det samme beklage de fejl du har oplevet. Vi er rigtig kede af, at du har været ramt af fejl og at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet iV weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

Ringe og ustabilt internet

Endnu engang intet internet signal fra Comx. De seneste 3-4 måneder har signalet været ustabilt og borte - senest i denne weekend. Det ville være fantastisk at man opdateret driftsinfo så vi kunder ikke skat bruge en masse tid på fejlfinding og reset af boks.

Kære Claus

Vi håber, at du som ComX kunde ved, at vi altid har sat (og fortsat sætter) en stor ære i at dine produkter bare skal virke – hele tiden. Du skriver, at du har oplevet problemer med signalet over en længere periode. Det er selvfølgelig uacceptabelt. Der vil jeg bede dig prøve at koble din computer direkte til stikket og teste uden om din D-Link router, næste gang du oplever fejl. Hvis du stadig ikke kommer på, vil jeg anbefale dig at kontakte os på 70 22 22 29 så vi kan få fejlmeldt din forbindelse.

Vi beklager meget de gener weekendens nedbrud har forårsaget dig.

Jonas, ComX

Ingen information omkring drift forstyrrelser

Det er for dårligt at man ikke kan finde informationer omkring driftforstyrrelser og hvornår man kan forvente at få en stabil linje..

Det er ikke første gang internettet er ustabilt uden man kan få information.

Hej Mads

Tak for din anmeldelse. Vi har læst din anmeldelse og vil med det samme beklage de fejl du har oplevet. Vi er rigtig kede af, at du har været ramt af fejl og at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet i weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

Jonas, ComX

Hey, hvad har i egentlig lige gang i?

Jeg er egentlig en tilfreds kunde efter 3 års abonnement, men da i i denne weekend ikke har leveret noget internet til mig kan jeg kun give jer en dårlig rating. Ingen drift info på jeres hjemmeside. Ingen måde at kontakte jer på. Så ber I altså om 2 stjerner! Men hey! Det er meget simpelt! Fix min forbindelse og i får 5 stjerner igen. Var som sagt tilfreds før.
Skal lige siges at jeg er MEGET it kyndig. Min computer er forbundet direkte til jeres box, men alligevel loader JERES EGEN opsætnings hjemmeside vildt langsomt. Det er sku da lidt pinligt er det ikke?
Vh Nikolaj

Kære Nikolaj

Jo, det har været en pinlig weekend for os - det har du ret i. Som du skriver, har du været tilfreds i 3 år, så du ved sikkert også, at vi altid sætter en ære i at levere gode og stabile forbindelser.

Vi er rigtig kede af, at du har været ramt af nedbrud i weekenden og at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

DÅRLIGT

Igen idag virker nettet ikke. Synes godt nok det er for dårligt. Er ked af jeg er bundet til Comx gennem min boligforening ellers var jeg skiftet for længst. Går udfra vi må tage det op på næste bestyrelsesmøde at få skiftet udbyder.
INGEN INFO at hente på hjemmesiden.
Kan IKKE anbefale comx til nogen som helst.

-----------
Update kl. ca 16.00, er der kommet driftsinfo på hjemmesiden. Lidt sent nu hvor nettet igen kører (sådan on/off), men lidt fremskridt er bedre end intet fremskridt.

--------
Er glad for svaret og ja for det meste kører nettet jo fint. Kører min anmeldelse 1 stjerne op indtil videre, og vil kører den op hvis nettet og driftsinformation fremover er acceptabelt.

Kære Per

Vi har læst din anmeldelse og vil med det samme beklage de fejl du har oplevet. Vi er rigtig kede af, at du har været ramt af nedbrud og at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet iV weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

Desværre betød fejlen, at der under nedbruddet, var problemer med at komme igennem til ComX kundeservice. Samtidig var backenden til comx.dk også nede - derfor manglede der udmelding om driftsituationen.

Jonas, ComX

Ustabilt net - DNS problemer hos COMX/TDC?

Forbindelsen kører op og ned.
Er der en større omlægning i gang hos COMX-->TDC?
COMX er hastigt på vej ned på TDC niveauet *(Meget lavt 2.1)!

Hej Hans

Som du sikkert har konstateret, havde vi i weekenden et driftsnedbrud som gav ustabil eller helt manglende forbindelse hos ComX kunder. Det skyldtes en fejl i ComX hovednetværket, og har ikke noget at gøre med en omlægning til TDC. Du kører fortsat på ComX netværket.

Vi er rigtig kede af, at du blev ramt af fejl og at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet iV weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

Ustabilt. Igen.

Der var engang ComX var stabilt. Det har ændret sig. To weekender i træk er det nærmest ubrugeligt igennem nogle timer, og on/off det meste af weekenden.

Enten må I sørge for et netværk der kan overleve en weekend over, eller også må I holde support åben i weekenden (edit: Det har åbenbart ændret sig, thumbs up for det!)

Det gør det bestemt ikke bedre at I STADIG ikke har driftsinformation.

Edit: Tak for svar, det hjælper meget at I tager det seriøst. Jeg var ikke klar over at I havde udvidet support tiderne.

Jeg har øget til en tre'er. Hvis vi får vores stabile netværk tilbage, skal det nok hurtigt bliver opgraderet. :)

Hej Dennis

Vi har læst din anmeldelse og vil med det samme beklage de fejl du har oplevet. Vi er rigtig kede af, at du har været ramt af ustabilitet og at vi i den forbindelse ikke har været gode nok til at opdatere dig herom. Vi har ganske enkelt aldrig før oplevet, at vores net har været ramt af så massive afbrydelser som det var tilfældet i weekenden - derfor var vi ikke særligt godt forberedt på, at sende dig information om hvad der skete. Det vil vi gerne undskylde.

Desværre betød fejlen, at der under nedbruddet, var problemer med at komme igennem til ComX kundeservice - hvor vi i øvrigt for nyligt har ændret åbningstider, så vi HAR åbent i weekenden.

Skuffende..

Som Stig nævner nedenunder er det simpelthen for dårligt at man skal sidde med netproblemer igen i dag..
De sidste 5-6 dage har jeg siddet med internet problemer og aner ærligt ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg sidder med en eksamen op af nakken og mit netværk virker ikke eller kobler på og fra som det vil.

Nu må i snart gerne få ordnet det!

Hej Yassin

Vi håber, at du som ComX kunde ved, at vi altid har sat (og fortsat sætter) en stor ære i at dine produkter bare skal virke – hele tiden. Derfor vil vi bede dig kontakte os på 70 22 22 29 hvis du, mod forventning, stadig oplever problemer. Vi kan ikke leve med, at dit net ikke virker - især ikke i en eksamensperiode.

Skod

Er godt nok ved at være træt af Comx.

Desværre bor jeg i et aab lejlighed - Så jeg kan desværre ikke få lov til at skifte udbyder. Dog er jeg så heldig at jeg kan framelde dem - Hvilket jeg snarest muligt gør efter aftale med mit arbejde. så jeg kan få mobilt bredbånd istedet for Comx.

Det er 2 gang nu jeg sidder i en weekend og skal lave arbejde færdig inden mandag, og så driller internettet.

Man kan ikke få informationer på nogen måde fra comx om der er problemer på deres netværk. Man kan kun sidde og vente på internettet kommer igen.

Der står hellere intet på deres hjemmeside - (hvilket jo beviser hvilken flok amatører de er)

Blev simpelthen nødt til at ændre det til 1 stjerne..

Kære Stig

Jonas, ComX

God - venlig og personlig service

Lidt ventetid .. Men fin betjening

Hej René
Tak for de 4 stjerner og fordi du har givet dig tid til,at vurderer vores virksomhed.
Jeg beklager ventetiden, vi arbejder hårdt på at få den ned.

God weekend.

Hjælpsom

jeg kan kun sige super behandling og forståelse over for mit problem
som de straks ville kikke på

Jeg står ved den hjælp jeg fik med mit problem forleden dag

MEN SÅ ER DET OGSÅ SLUT
Det kan simpelthen ikke være rigtig at vi hele tiden har nedbrud og det er kommet efter
at Dansk kabel tv, TDC, Yousee eller hvad nu et af datterselskaberne hedder
Måske i skulle lade de gamle Comx køre vores net har været kunde siden de starte her tro det var 2006-7 og der var lidt start problemer men side har det kørt
dvs. ind til DKT kom ind hvordan er det hvis det virkker hvorfor så lav det om

Hej Poul
Jeg takker mange gange for den fine anmeldelse.
Jeg kan se i sagen, at problemet er løst nu.

God weekend

ComX

intet at klage på, god service, behagelig medarbejder

det samme som ovenstående, der er grænser for "roser"

Hej Birthe
Det er dejlig læsning, tusinde tak for det.
Vi ser frem til et fremtidigt godt samarbejde.

Kundeservice

Hurtig hjælp fik det hele til at køre igen.

Hej Knud
Tak for din anmeldelse og de 5 stjerner, vi sætter stor pris på du har givet dig tid til at vurderer vores virksomhed.

!!!!

Oprettelse på Outlook gik fint - det virkede bare ikke ...

Kære Jens
Tak for de 4 stjerner.
Jeg kan se i sagen at det kom til at virke, så det er skønt.

God aften

Kristina ComX

En meget blandet oplevelse

Tirsdag d. 11/3 - Intet Tv signal, nu på 3. uge, ventede 2 uger på at få en tekniker ud, efterfølgende ingen forbedring, stadig intet tv signal. Nu må jeg vente på en ny teknikertid som kan tjekke det hans kollega tilsyneladende ikke har gjort ordentligt. Kundeservice var søde og rare at snakke med, og lød villige til at hjælpe, de lovede at ringe tilbage, for at få en tekniker ud så hurtigt som muligt eftersom problemet ikke var løst efter første længe ventede tekniker besøg. Løftet om at ringe tilbage holdt de ikke. Og nu kan jeg se frem til yderligere ventetid på teknikerbesøg, uden skyggen af tilbud om kompensation eller lignende. Ikke nok med at løftet om at ringe tilbage blev brudt, men nu er beskeden fra kundeservice også at næste ledige teknikertid vil være en gang i næste uge, dvs over en måned uden skyggen af det man i realiteten betaler for. Ringe service - Specielt når man tænker på at der har været en tekniker ude, så er det mindste man kan forvente da at i og med at han/hun ikke har gjort sit job at de sender en ny tekniker forholdsvis hurtigt for at rette fejlen. Men nej. Der ved jeg at andre TV/Internet udbydere bare er lidt mere effiktive og serviceminded.
Kundeservice er så vigtig en del af en virksomhed af den type, og på det punkt må jeg konstatere at ComX fejler på det grusomste. Ærgelig oplevelse at sidde tilbage med. Vi er en andelsforening på 49 lejligheder i København, jeg er medlem af bestyrelsen og jeg ved derfor at jeg langt fra er den eneste der har oplevet problemer med ComX, både vedrørende TV og internet. Jeg vil derfor ikke anbefale ComX til nogen private eller boligforeninger.
Dog er ComX dårlige service og manglende/ustabile signal ikke vores største problem. Det største problem er, for at skifte udbyder skal dette stemmes fór, på en general forsamling før det kan lade sig gøre. Vi har mange ældre i foreningen som simpelthen bærer over med alle problemerne og de orker ikke at skifte og skulle til at omstille sig til noget nyt frem for det de kender og er vant til at bruge. TRODS alle de problemer de oplever. DESVÆRRE.

Onsdag d. 12/3 - Efter indlægget er skrevet i går, er jeg blevet kontaktet af ComX som ville sende en tekniker ud med det samme. God Service, eftersom den første tekniker, tydeligvis enten slet ikke har sat ben på min adresse som lovet, eller i hvert fald slet ikke har vidst hvad han/hun lavede. For da den nye tekniker kom ud i går efter dette indlæg var lagt ind meddelte han at mit kabel jo slet ikke var sat til. -Det gjorde han, og efterfølgende er signalet tilbage. Jeg synes det er en skam at man er nødsaget til at skrive en dårlig anmeldelse på trustpilot for at opnå kundeservice. Men det er tilsyneladende nødvendigt. Jeg kunne slette dette indlæg men jeg sidder stadig tilbage med lidt blandede følelser, specielt efter at "Kristina" fra ComX Kundeservice, som jeg går ud fra er trustpilot ansvarlig eftersom det er hende der svarer stort set alle anmeldelser herinde, indirekte anklager mig for at lyve med hendes besked - "det kendetegner ikke deres kundeservice på trods af at jeg skriver det". Det bryder jeg mig bestemt ikke om.
Kompensation for manglende signal er stadig ikke blevet tilbudt.

Hej MGF
Det er jeg meget ked af at læse, det kendetegner ikke vores service, til trods for du skriver det.
Jeg vil gerne have muligheden for at kontakte dig og undersøge sagen, men du skriver ikke kundenummer eller andet, som gør jeg kan finde frem til dig i vores system.
Vil du skrive dit kundenummer eller andet, der gør at jeg kan finde frem til dig ?

Effektiv service!

Det er en god oplevelse af blive kunde hos comx
Der gik ikke ikke ret langt fra jeg ringede til comx til jeg var online.
Kundeservice var lynhurtige og effektive og rigtigt søde og teknikken kørte uden problemer.
Alt i alt et meget positivt indtryk.

Hej Jakob
Mange tak for de 5 stjerner og de flotte ord om vores kundeservice.
Velkommen til ComX, vi ser frem til et godt samarbejde.

ComX, kundeservice

Altid gode tilbud og glad og hjælpsom kundeservice

Super hjælpsomme medarbejdere og gode tilbud på internet hastigheder ;-)

Hej Henning
Tak for din fine anmeldelse, jeg sætter stor pris på du har givet dig tid til at vurderer vores virksomhed.

ComX Kundeservice

ComX Kundeservice

TV

Hos ComX får du landets skarpeste TV-pakker!

Bredbånd

Hos ComX får du en lynhurtig og stabil bredbåndsforbindelse!

Telefoni

Med telefoni fra ComX får du en simpel, enkel og billig telefonforbindelse!

Kontakt kundeservice

Vores kundeservice kan svare på de fleste spørgsmål vedrørende dine nuværende tjenester, bestilling af nye tjenester, hvordan du bliver kunde hos ComX eller læser din regning. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp til opsætning af dine produkter, spørgsmål til din regning eller hvis du vil vide mere om os og hvad vi kan tilbyde dig.

Visit ComX

We live here: Teglholmsgade 1