Converseshop reviews

Converseshop reviews

7.7

Nemt, hurtigt og billigt

Kunne ikke finde den rigtige model og farve i 20 skobutikker i Vejle, så er det godt der findes en webshop, hvor alle farver og modeller er. Helt vildt nemt at finde den rigtige model, størrelse og farve. Varen var som beskrevet / bestilt på hjemmesiden, og til samme pris incl. forsendelse, som de var på tilbud til i alm. skoforretninger. Vil kun anbefale at handle her ;-)

Intet at komme efter!

Bestilte mine converse mandag aften og modtog dem torsdag kl. halv 3!
Ingen skader på varen eller emballagen!
Et sted jeg helt sikkert vil handle igen, hvis jeg får brug for et par nye converse!

Is Converseshop your company?

Converseshop Details

Converse tøj i mange forskellige lækre designs og altid lækker kvalitet findes i stort udvalg hos converseshop.dk. Vi har samlet et stort udvalg af de smarteste Converse produkter så du altid kan finde lige hvad du søger hos os.

Visit Converseshop