Coolbits reviews

Coolbits reviews

9.0

1/1 vellykket handel

Jeg har kun handlet her en enkelt gang, men det foregik helt efter bogen, dag-dag levering, ordren leveret komplet og uden fejl, ingen slinger i valsen. En fornøjelse.

Helt i Top - 5 stjerner

Har tidligere fået vejledning og anskaffet vandkøling hos Coolbits og er blevet rigtig godt behandlet.
Har nu samlet ny comp. i et Thermaltake Level 10 gt kabinet (fedest) og igen købt nyt vandkølings udstyr hos Coolbits, som har et stort udvalg, gode priser og den bedste service (har prøvet andre lignende butikker) i branchen :-)

Nyt resevoir, pumpe og top + en del fittings og slanger.

Keep up the good work Coolbits.dk

Kan kun give min bedste anbefaling.

God levering til en overkommelig pris

Jeg bestilte en dual ddc top samt et reservoir hos Coolbits. Det blev sendt dagen derpå i fin indpakning, og jeg havde varene den fortløbende dag.

Desuden havde butikken et super tilbud på alle deres reservoirs, hvilket gjorde dem ganske konkurrencedygtige i forhold til de større spillere på markedet.

Kunne ikke være bedre

Bestilte en pumpe, fittings og adapterset til pumpen søndag aften, havde det tirsdag formiddag. hjalp dessuden med at finde de rette fittings til mig.
fantastisk indpakning.
bestiller helt klart derfra igen

Jeg bestilte fredag aften et par displays hos CoolBits. De er i dag, mandag, mig i hænde. Det er vist så hurtigt som det kan lade sig gøre. Information om ordrestatus har været helt i top. Indpakningen af varen er det bedste jeg har set længe, og jeg købte endda kun for 100 kroner. De to displays er af god kvalitet, og rigtig pæne. Jeg handler der gerne igen.

Modtog brugte varer

Jeg modtog nogle brugte varer herfra. Det drejer sig om 2x EK FC5770 kølerblokke til mine 2 HD5770 grafikkort. Man kunne se at de havde været brugt før. Der følger hverken skruger eller manual med heller.

Jeg ringer til butikken, som siger at jeg bare kan sende varen tilbage og få pengene igen - fint nok.

Jeg bruger 75kr. ydeligere på at sende varen retur. Men der går ikke mere end ca. 4 dage, og jeg får pakken tilbage fra post DK. Det var noget med at personen der ville hente pakken ikke kunne bevise at han var fra denne butik.

Jeg har nu skrevet 2 mails, ringet utallige gange, og indtalt en besked på deres telefon svare, men hver gang bliver jeg åbenbart ignoreret. Den går direkte på telefonsvare med det samme når jeg ringer. Nu står jeg så 1000kr. fattigere med en ting der egentlig er intet værd fordi der ikke følger de rigtige ting med. Det er for dårligt!
www.coolbits.dk

Reply from www.coolbits.dk

Hej Jesper,
Det er en noget uheldig sag denne. Vi har holdt ferie (som det har stået på forsiden af webshoppen) og har derfor ikke svaret telefonen. Jeg kan ikke finde nogle mails fra dig så der er gået et eller andet galt der. Vi prøver selvfølgelig ikke at ignorere dig. Vi aftalte i sin tid, at du bare kunne sende dem retur og det gælder stadigvæk. Det er korrekt at det gik galt med at få udleveret pakken fra Post Danmark så ekstra fragt tager vi selvfølgelig også på vores regning.

Som en note, så sælger vi ikke brugte varer som nye - vi har en speciel sektion til brugte varer i web shoppen. Når en vare er plomberet fra producenten må vi antage, at alt er i orden med produktet - vi laver kun stikprøver så en gang imellem slipper der desværre et 'dårligt' produkt igennem.

Så du er ikke kr. 1.000,- (+ fragt) fattigere. Du sender bare varerne retur. En anden gang så prøv lige en ekstra gang at kontakte os - det er stik imod vores politik, at efterlade en kunde i stikken.

Kan klart anbefales.

Jeg har handlet vandkøling hos Coolbits.dk nogle gange, og der er intet at komme efter overhovedet. Kvalitetsvarer, hurtig levering og super god info og service.

Er virkelig som det skal være.

Har gennem flere gange handlet hos Coolbits.dk, de er virkelig super hurtige og vare er af en go kvalitet. Ikke noget og komme efter. Du kan hele tiden holde øje med din ordre og får en mail når der sker noget med den. Super servis. Kan anbefale dem

Suverænt!

Coolbits leverer top service for kunden hver gang! Sortimentet af hardware er bredt og godt. Hjemmesiden er godt sat op, og nem at navigerer rundt på. Der er ikke meget mere at sige end at - Coolbits er suveræn!

Kunden i fokus

Jeg havde købt et kølehovede, som ikke passede til mit grafikkort. Selvom der var gået to måneder tog butikken det tilbage og krediterede det fulde beløb. Butikken gav god vejledning og bestilte varer hjem fra leverandør. Butikken har en meget velfungerende hjemmeside og er gode til at opdatere status på igangværende bestillinger.

Hold da op!

Coolbits har virkelig forstået konceptet bag god kunde service. Jeg henvendte mig til coolbits, som intresseret i en komplet vandkølings løsning af CPU og GPU.

Jeg var/er helt grøn på området, så var mere eller mindre lost i hvilke dele jeg skulle bruge og ikke bruge.

Der gik ikke lang tid før jeg havde fået et fint udedybende svar fra Daniel fra coolbits.

Det hele endte med at han fik stablet en komplet indkøbskurv på benene for mig, så jeg havde alle de dele der nu engang skulle bruges.

Var aldrig kommet frem til det setup, uden hans hjælp.

Virkelig super fin hjemmeside og super fin fyr. Kan kun anbefales!

Flot hjemmeside og kompetent service.

Har gjort mit første køb - alt fungeret perfekt og har fået god support iforbindelse med mine nørdede spørgsmål :O

Thumbs up

El mejor servicio!!

Calidad, seriedad, rapido envio, son algunas de las bondades de esta tienda virtual. He realizado varios pedidos este año y estoy completamente satisfecho. Las consultas, cambios dirección o de productos en el pedido, las realizan en el acto y responden los email hasta los domingos. Exelente servicio:)

Perfekt Service!

Super service! Svarer hurtigt på mail, har rimelig stort udvalg, og tager ikke "dårlige" produkter hjem. Dvs. køber du hos CoolBits køber du kvalitet.
Alle delene sørger for høj ydelse. Det er sådan en shop skal være!

kanont arbejde

altid hjælpsom rigtig god service
hurtig levering
kan klart anbefales

Gennemført burtik

Jeg fik varen dagen efter jeg havde bestilt. Pakken var pakket godt ind - der er ikke noget at sætte der.

Altid god service

Har handlet hos coolbits mange gange og jeg får altid et godt svar på mine spørgsmål. og der er ikke noget ploblem med kun at returnere halvdelen af ordren. Hele købsprisen for de returnerede vare blev sat tilbage på min konto. Man skal dog lige huske at sende en kopi af fakturaen, sammen med de returnerede varer.

perfekt

En mere PERFEKT service finder man ikke nogle andre steder

Kan kun anbefales!

Kun tilfredshed herfra. Proffesionel service, både mht. mailrespons, telefon, levering mm. De ved, hvad de taler om og er gode til at vejlede, hvis man er i tvivl. Tillidsvækkende service!

Kanon service!

Da jeg kontaktede CoolBits.dk, var det lidt i vilrede over min larmene computer. Jeg ville rigtigt gerne have mig noget vandkøling og kunne godt tænke mig selv at installere det, men anede ikke hvordan.

Jeg kontakter CoolBits.dk, sender en mail og forklarer min situation. Jeg får svar 3-4 timer efter. Den venlige Daniel(coolbits.dk support/know it all guy) spørger ind til min hardware og i løbet af en dag eller to, har vi mailet 5-6 mails og kommet frem til mit specifikke køb.

Jeg har være utroligt glad, for den feedback og kontante service, jeg har fået.

Tak og INGEN tvivl om de 5 stjerner!

Is Coolbits your company?

www.coolbits.dk Details

Velkommen til CoolBits.dk - vi har et stort udvalg af produkter til vandkøling af computere.

Visit Coolbits

Write to: info@coolbits.dk