Cool Computer.dk reviews

Cool Computer.dk reviews

9.2

Kvalitet

Hurtig levering, godt forløb fra bestilling til levering med masser Info :-)

Hej Jesper,

Hos Cool Computer.dk er vi super glade for at have modtaget din anmeldelse af vores netbutik.

Har du noget du vil tilføje til din anmeldelse af ris/ros eller måske en god ide er du altid velkommen til at skrive til os, du også finde os på Facebook http://www.facebook.com/CoolComputer

Per Holm
Indehaver af cool Computer.dk

Perfekt og hurtig levering.

Hej Palle,

Fra Cool Computer.dk vil vi gerne takke for din positive anmeldelse af vores webbutik, din mening om vores service betyder meget for os.

Bliv venner med os på Facebook - klik ind på vores Facebook side http://www.facebook.com/CoolComputer

outstanding service

personlig og reel behandling

Hej Arne,

Min allerhøjeste anbefaling

Jeg søgte efter et sted som havde de pågældende varer på lager til en fornuftig pris. Faldt så pludselig over denne webshop som jeg ikke har benyttet før.

Jeg lagde en bestilling da det hele så professionelt ud og bedømmelserne var jo i top. Alt foregik smertefrit. Bestilte kl. 15, og har nu netop modtaget varene. Det kan jo ikke være bedre!
Ikke engang de helt store spillere på markedet havde delene på lager til samme pris eller med samme leveringshastighed.

Det er langt fra sidste gang jeg benytter Coolcomputer.dk
- Kan virkelig anbefales!

Hej C.M,

Per Holm, Indehaver af cool Computer.dk

Hurtig ekspedition, jeg fik mine vare dagen efter det vil jeg sig det er hurtig

Jeg vil andbefale dig at prøve deres produkter deres hjemme side er Cool Computer.dk.
Jeg/vi har fået vare fra dem af nogle gange og servicen er bare helt i top.
man kan gå ind og se mange gode tilbud på deres hjemme side.

Hej Jette,

Hurtigt og smertefrit

Helt perfekt. Varen kom dagen efter, at jeg havde bestilt den. Ingen problemer overhovedet.
Prisen var heller ikke til at klage over.

Hej Marc,

Hurtigt og problemfrit.

Da det er første gang kan jeg kun udtale mig at varen, pris m.v svarede til forventningerne

Hej Erik,

Tak for din anmeldelse af Cool Computer.dk, vi vil gerne høre hvad vi kunne have gjort bedre for at få topkarakter fra dig.

Du skriver at det er første gang du handler hos os, men anmeldelsen her er for den pågældende ordre og ikke for fremtidige ordrer.

Du kan evt. svare her på trustpilot eller sende os en mail.

kanon

Super nemt og havde varen dagen efter kl 9

Hej Martin,

Mange tak for din anmeldelse af vores webbutik coolcomputer.dk, din mening betyder meget for os.

Vi håber du vil dele dine erfaringer med dine venner og bekendte f.eks. på Facebook og på den måde hjælpe os med at blive til en endnu bedre butik med landets bedste service.

En tilfreds kunde

Jeg bestilte og det kom som aftalt så
det var bare ok
Per Iversen
Gjøl

Hej Per,

Bestilt kl kl14 modtog pakken dagen efter kl 12

Hej TD,

Per Holm, Indehaver af cool Computer.dk

hurtig levering og god service

Jeg bestilte en digital medie afspiller til min mor. Hun havde den 2 dage efter.
Vi opdagede, at den ikke kunne det vi troede den kunne (ikke cool computers fejl, men producenten der havde givet lidt forkerte oplysninger). Jeg har nu spurgt om jeg kan fortryde købet, og det kan jeg. Jeg fik svar på min henvendelse inden for et par timer.
God kundeservice.
Jeg handler der gerne igen.

Hej Kirsten

Hurtigt og problemfrit!

Bestilte min vare en søndag aften, og 2 dage efter var den på adressen. Problemfrit og nemt! :) Kan roligt anbefale siden! ;)

Hej Marianne

Reklamation ! ! !

Jeg har købt et head set hvor mikrofonen ikke virker i :/ De vil ikke bytte det eller tage det retur. De sender mig videre til deres leverandør og leverandøren siger jeg skal tage det med butikken. Nu står jeg med et head set der aldrig er blev brugt og mikrofonen virker ikke. Jeg har alt i original emballage og varen er som ny. En meget dårlig oplevelse hvis ikke der sker andet i den sag !

Det skal sige de er meget venlige og hurtige til at besvare mails !

Reply from Cool Computer.dk

Hej Jacob, headsættet er købt som erhverv i sin tid da det blev købt ville i returnere det efter de almindelige 14 dages returret som er gældende for private.

Nu da det er defekt henviser vi dig til leverandøren for de på deres support side skriver at kunden SKAL kontakte dem direkte først, de beder dig så kontakte os og vi hjælper gerne med at sende det til reklamation som aftalt.

Men vi kan ikke tage varer retur og slet ikke nu efter fem måneder, når vi har svar fra leverandøren hører du fra os.

Jeg forventer du er tilfreds med at vi gør alt hvad vi kan for at hjælpe dig med at få et funktionsdygtigt headset.

Venlig hilsen
Per Holm, Cool Computer.dk

Tilfredstillende

Jeg har intet dårligt at sige..
Klokken 15.00 lagde jeg en ordre.. normalt vil der gå 2 dag før jeg ville få min vare, fordi jeg bestilte så sent.
Men ikke hos Cool Computer, jeg ventede kun 22! timer på min vare..

Hej Alex

Effektiv og hurtig

Meget effektiv og hurtig handel

Hej Bo

Hurtigt og præcist

Fik lige, hvad jeg havde bestilt, og hurtigt

Hej Gerrit

ingen problemer

bestilte 7ting alle kom indenfor 4dage, så max stjerner herfra

Hej Arne

Per Holm, Indehaver af cool Computer.dk

Fornuftige priser, hurtig levering og ingen problemer

Jeg kan anbefale Cool Computer

Hej Michael

Per Holm, Indehaver af cool Computer.dk

Perfekt service og hurtig levering

Fik varen dagen efter bestilling

Hej Julius

Mega hurtig levering.

Mega hurtig levering. bare iorden :-)

Hej Michael

Cool Computer.dk - Kundeservice

Nøje udvalgt sortiment

Hos Cool Computer.dk finder du et nøje udvalgt produktsortiment fra populære brands. Vi gør meget for at give dig et godt produkt og samtidig til en fornuftig pris uden at det går ud over kvalitet eller vores service.

Bestil inden kl. 17:00 mandag - torsdag og modtag varen dagen efter. Bestiller du fredag - søndag afsendes ordren om mandagen.

Du betaler først når varen bliver sendt

Vi trækker først pengene fra din konto når ordren afsendes til dig.

Om Cool Computer.dk

Bærbare computere, Tablets og alt i Computer hardware finder du altid til billige priser og med hurtig levering hos os. Vi tilbyder dig også TV og HiFi udstyr til super gode priser.

Visit Cool Computer.dk

Software

TV & Display

Garanti & Returret

14 Dages fuld returret

Som privat har du 14 dages returret på alle varer, så skulle du have fortrudt købet er skaden ikke så stor.

På alle varer er der 24 måneders reklamationsret for private. Enkelte producenter tilbyder forlænget reklamationsret, dette vil fremgå af varebeskrivelsen.