Coolerkit reviews

Coolerkit reviews

9.6

Service, Kompetence og hjælpsomhed HELT I TOP!

Jeg har netop handlet hos Coolerkit og må sige at jeg er dybt imponeret. Igennem hele forløbet (den tid det tog mig at finde ud af hvad jeg faktisk skulle have da jeg er totalt nybegynder) fik jeg yderst kompetent hjælp fra coolerkits medarbejdere. Jeg kan ikke nævne en eneste negativ ting ved min oplevelse af firmaet og kan kun anbefale alle at bruge dem hvis i står og skal have vandkølet jeres system!

Levering af varene skete fra dag til dag

Perfekt.

Bestilte fra siden mandag, min pakke lå i postkassen tirsdag. Fantastisk hurtig levering og ingen problemer!

Super servis igen

Jeg kan kun anbefale den webshop. Jeg har købe fra den flere gange og har aldrig haft nogen problemer :) :)

Hurtig forsendelse og god servis :) :)

Legendarisk service

Jeg manglede en del til mit kølningssystem, snakkede med support, den nye del blev oprettet på hjemmesiden og senere bestilt.
Hele processen skete smertefrit og meget hurtigt.

Super service!

Jeg bestilte nogle ting fra Coolerkit.dk og kom til at skrive med E-mail forkert, jeg troede jeg skrev det rigtigt. Jeg skrev så til support at jeg ikke havde fået en ordrebekræftelse og de skrev 1-2 timere senere at den var gjort klar og de havde ændret emailen.
Super service kan klart anbefales! !

Altid super service

Super hurtig ombytning på RMA sag

Lækkert!

Bestilte en cooler til min haswell CPU!
Kom dagen efter, fin indpakning !
Hurtigt og smertefrit! :)

Flere gange har jeg oplevet god service hos Coolerkit, super hurtig levering.
Varene er pakket forsvarligt ind, og der lå tilmed en 1 kroners slikpose fra haribo i pakken, som reddede dagen!

Kan kun anbefale Coolerkit. Helt sikkert et sted jeg vil handle igen!

hurtig leveringen!

ja ikke så meget at sige. Jeg bestilte Arctic Silver5 og en støvfilter, og fik dagen efter!

Super Service

Stod og havde en masse spørgsmål omkring mit crossfire setup med vandkøling, og så havde de min redningsmand Philip som hjalp mig til at få det hele til at køre.. Han var meget god til at vejlede mig og give gode råd..

Er altid tilfreds med leveringen og varen jeg bestiller..

God support.. eksemplarisk service :)

skulle lave et skab med indbygget blæser og ringede først til til en anden online shop.. de kunne ikke hjælpe så de anbefalede Coolerkit.dk og det er jeg rigtig glad for de gjorde!! hold da op de dygtige.. ringede og blev stillet igennem med det samme.. en flink fyr (mener han hed philip... men er ikke helt sikker) lyttede og fandt frem til en løsning.. han tog sig god tid til at forklare og guide mig rundt på siden om hvad jeg skulle se på.. der var ikke noget med han bare viste mig det dyreste på siden.. han fortalte og forklarede fordele og ulemper.. bestilte kl 13 og pakken var der dagen efter kl 12!!!! ikke nok med det.. de havde været så søde at lægge en lille pose vingummier med :D lille sjov detalje! manglede så en enkel del jeg havde glemt at bestille..så ringede ind.. snakkede med samme fyr som igen hjalp mig.. igen dagen efter kom den hurtigt med brevpost! i er så gode!!

p.s eneste dårlige ting er der ingen vingummibamser var med i brevposten.. kun i pakken ;D mennnn det går nok :P

Super service og levering

Kunne ikke forlange bedre service.
Og alle vare var som de skulle være :)
Thumbs up

Hurtig levering og en kanon service

Jeg handler altid køleudstyr hos coolerkit og hvergang får jeg mine varer dagen efter. Ydermere hvis jeg har nogen spørgsmål svarer det samme dag som jeg skriver ( selvfølgelig med forbehold for tid på dagen ). Kan varmt anbefales til alle der er på markedet efter seriøst grej til seriøse priser, med en seriøs virksomhed.

Snabbt

Beställde en fläktkontroller som jag fick ganska snabbt. Paketet var bra packat och fläktkontrollen fungerar alldeles utmärkt. Ända anmärkningen jag har är att jag inte fick det riktiga försändelseid när paketet skickades därav det lägre betyget. Kommer nog att handla från coolerkit igen i framtiden.

Service over det forventlige!

Servicen er helt i top hos Coolerkit.dk. Har handlet her mange gange og alt er 100% iorden hver gang. De er flinke til at uddybe/hjælpe med evt. spørgsmål man skulle have.

Blæserstyring , adapter og to blæsere, denne biks havde det hele.

Hurtig levering, kundeservice svarer hurtigt på mails, og jeg fik de helt rigtige ting så mit bæst af et grafik kort kan holde sig under 70 grader.

Sød og venlig kundemedarbejder jeg talte med ... :-)
Deres trykluft på dåse - 400ml er god og kraftig ....
Bestemt ikke sidste gang jeg køber trykluft på dåse der ... :-)
Modtog dem dagen efter jeg bestilte dem. bedre kan det ikke blive ... :-)

Som ett utmärkt företag skall vara!

Snabb leverans, goda priser, brett sortiment och mycket hjälpsam personal.

Fantastisk.

Hurtig levering og god service. Hjælpsomme svar på dumme spørgsmål

Det kan ikke siges med ord.

Jeg bestilte igår, tirsdag d 16/07-2013 lidt forskellige dele til mit custom loop. Jeg modtog pakken idag, det hele er godt pakket ind. Jeg talte igår i telefon med medarbejderen i butikken og han guidede mig hele vejen igennem forløbet om hvad der ville være godt at købe og hvad der måske ikke var så praktisk. Vi talte godt og vel 20 minutter i telefonen over de 2 gange jeg ringede og jeg føler mig næsten særbehandlet, som havde jeg trukket det heldige service medarbejder nummer.

Ikke nok med at varen kom så hurtig som den gjorde, så var alt pakket flot ind og er i fineste behold - og så kan man sgu ikke klage over at der også falder et par bolsjer med i prisen! :)

Tusinde tak for den super gode service coolerkit.dk, ikke sidste gang jeg handler hos jer! :)

Coolerkit Denmark ApS Details

CoolerKit Denmark ApS er en internetbaseret virksomhed der blev etableret i år 2002 med udelukkende vandkølingsprodukter i sortimentet. Vi er stadigvæk specialister i pc vandkøling, men i dag er sortimentet meget bredere og indeholder også luftkøling, støjdæmpning og modding produkter. Kvalitetsprodukter, gode priser og høj kundeservice har altid været nøgleordene i CoolerKit, hvilket også kendetegner vores forretning i dag. Vi ser frem til at servicere dig :)

Visit Coolerkit

Write to: mail@coolerkit.dk