coolfood.dk reviews

coolfood.dk reviews

7.5

Levede ikke op til vores forventninger

Måske havde vi for høje forventninger... Men syntetisk amerikansk frysemad var ikke hvad vi havde regnet med. Måske havde vi ikke læst grundigt nok, hvad vi bestilte... Men maden var ikke noget for os. Det var som at købe en gang fryselasagne i frostboksen i supermarkedet og noget af maden smed vi ud, så dårligt smagte det. Som sagt ikke en god oplevelse og ikke noget for os! Men måske vi bare havde nogle andre (for høje) forventninger...

Kære Vivi,

Jeg beklager meget jeres oplevelse. Ring lige eller skrive til mig, og fortæl hvad der gik galt så jeg kan bruge det til at forbedre oplevelsen.

Kvalitet med mad er mange ting. Nogle mener at økologiske er en kvalitetsparameter, andre at der er anvendt rene råvarer i retterne.

Det skal lige pointeres, at der er ikke anvendt syntetiske råvarer i vores retter. Det er rene råvarer tilberedt i små mængder således at man bevarer kvaliteten.

Jeg kan desværre ikke garantere din smagsoplevelse da tilberedning eller andre forhold kan spille ind I jeres oplevelse.

Jeg kan derimod stå inde for kvaliteten af varen.

Venlig hilsen,

Scott

Udemærket, men.....

Jeg har ikke en finger at sætte på kundebehandlingen, eller forsendelsen af de varer jeg havde bestilt hos coolfood.dk

Jeg fik svar hurtigt og fyldestgørende, og pakken var fremme dagen efter, som lovet.

At varerne så, dem af dem jeg har prøvet indtil nu, ikke helt levede op til min smag, er bare ærgeligt.

Alt i alt - jeg tror ikke jeg vil handle der igen, men der er bestemt ikke noget i vejen med behandlingen fra firmaets side!

Hej Mikkel-
Tak for din ros! Jeg er kede af, at retterne har ikke levet op til dine forventninger; hvis du kunne fortælle lidt om, hvad disse er kunne jeg bruge det til at forbedre formidlingen. Så bliver det lettere at finde det helt rigtigt ift. din smag.
mvh, scott

Nem bestilling og hurtig levering!

Bestilte om eftermiddagen og fik leveret dagen efter med Post Danmark!

fantastisk mad til den pris

nemt, biiligt og lækkert hvis man ikke k
lige er den store ørn til madlavning

Total yndlings mad :-)

Jeg har købt mad mange gange og det er altid 100% i orden.

Vi er begejstrede for kvaliteten og elsker smagen af de gode råvarer. Det er en sand fornøjelse at at prikke hul i folien og smække bakken ind i ovnen :-)

Man får den bedste, fantasiske service altid fra Scott ! tak for det :-)
Coolfood får de varmeste anbefalinger herfra ...

God mad, sikker levering

Fik andebryst til jul, dejligt - for ikke at tale om chokolade-kagen!

Anne Pedersen

UG+, maden og servicen er suveræn

Coolfood

Mine bedsteforældre er 95 år, bor stadig alene og har før forsøgt sig med komunens mad. Det smagte ikke af noget overhovedet, og de mistede apetitten og endte med at smide det meste ud.
Til jul gav os børnebørn dem en uges mad fra Coolfood, som de så kunne vurdere. De var helt vilde med det, så nu får de det fast!
De spiser de meget mere, og det er en nydelse for dem af få aftensmad, i stedet for det før var af pligt. Og det koster jo næsten det samme! Så det kan kun anbefales! Dog er flere af retterne for krydrede for de ældre, men man kan snildt vælge dem fra med "chillier" anført.

coolfood.dk

pga handicap kan jeg ikke selv mere, men nu tager jeg bare en bakke fra frys af med folien og ind i ovnen (anvisning bagpå) alle de sunde krydderier er med så jeg får energi og smagen er super der er taget hensyn til at jeg ikke spiser svinekød,hvedemelsallergi(øv for chololadekagen)og alkohol og bedst af alt ved levering er der en termostat med så du ser at varerne er ok, som du hører fra alle, prøv det selv,,,,,
solskin til hjemmesiden. uladina

Rigtig god mad- gjort let, samt genial service!

Dejlig mad og meget meget fin service!

Maden er super let at ha´med at gøre og så smager den godt!
Jeg spiser ikke kød (kun fisk indimellem) og jeg synes vegetarretterne er rigtig goé! Jeg vil især fremhæve Fetabake, Vegetagine, og Bagte grøntsager.
Min bedre halvdel spiser kød, og har ligeledes været rigtig glad for retterne!
Derudover har vi haft fornøjelsen af at smage Chokolade kagen og hold da op! Det er godt det er en portionsanrettet kage ;o)
Det er på ingen måde "supermarked" frostmad, men smager minimum hjemmelavet- eller bedre ;o)

Jeg er glad for coolfood retterne

jeg er meget glad for retterne, som jeg hver dag spiser med stor fornøjelse.

Super koncept

Coolfood har reddet min mors (86 år) hverdag. Hun har ikke kræfter til selv at lave mad mere og kommunens tilbud var uspiseligt. Coolfood leverer sikkert, servicen er god og kvaliteten er i en helt anden liga end kommunal mad samtidig med at prisen er nogenlunde den samme. Hun nyder maden og føler ikke mere hun skal spises af med med vakuummad. Potionerne er perfekte i størrelsen. Det ville dog være ønskeligt med et større udvalg af økologiske varer. Iøvrigt er det også fint til os, når vi ikke har tid til selv at lave mad:-)

skøn mad! godt koncept!

Det er et hit for min farmor, som med nedsat apetit, skal have rigtig lækker mad i mindre portioner. Det smager rigtig godt og er næmt at tilberede.

"En glædelig stund midt på dagen" siger farmor på 86. Det forbedrer hendes hverdag markant med noget lækker mad, for selvom man er gammel, kan man godt spise "moderne"

og hos coolfood.dk er prisen typisk lavere pr. måltid, end gennem kommunens "madservice"

genialt koncept, og fantastisk mad! det dufter, ser ud og smager rigtig godt!

marielouise.pilgaard@hotmail.com

Hurtig levering, af et produkt af høj kvalitet.

5- utrolig lækkert mad

var rigtig glad for det mad jeg bestilte- var velsmagende og nem at tilberede

Great quality

Practical, easy to prepare, great quality - I especially enjoyed the meat dishes, I have found nothing near equivalent to this quality in Denmark.

lidt forkert men enorm god service

der var noget jeg var utilfreds med og jeg kontaktede dem over nettet og de kontaktede mig omgående og vi fik styr på det :) enorm god kvalitet og service

Super koncept med en brugervenlig hjemmeside.

Det var let at bestille og vores gæster var overrasket og tilfreds med det der blev severet

Vegetarprodukter. 2

Måske er nedenstående irrelevant for den ønskede bedømmelse. Det handler alene om madens kvalitet. Jeg har ingen dårlige oplevelser haft med at handle med virksomheden. her kommer min mening alligevel.
2 for vegetarprodukterne fordi de fleste af dem desværre har en bitter eftersmag. mine forventninger var store til vegetariske og nogle af dem økologiske produkter men generelt har de en ubehagelig bitter eftersmag. der er flere som har smagt maden hos mig som siger det samme uafhængigt af hinanden. det har drejet sig om forskellige leveringer af kartoffel, rødbede, gulerods sideretter og forretter. Derfor har jeg ikke bestilt og givet de nyeste vegetarretter en chance.
Der imod har jeg været særdeles tilfreds med Petit Four.
Der har heller ikke været noget at udsætte på leveringen.
Venlig hilsen Lisbeth Samuelsen.

Reply from coolfood.dk

Tak for din smagsvurdering- hvad angår smagskvaliteten af maden kan jeg kun sige at bestille coolfood er ligesom at gå på restauration; kontakt mig så jeg kan gøre noget ved det, evt. sende en anden færdigret der passer bedre. Desværre er det første gang jeg hører om din oplevelse.

Der er siden kommet kartoffelgratin uden Karl Johan svampe samt flere sideretter hvor der ingen svampe findes. Jeg er sikker på du vil nyde dem lige så meget som petit-fours :)

Med venlig hilsen,

Scott

coolfood.dk Details

coolfood.dk leverer unikke kvalitets færdigretter hjemme til dig. Dybfrosne retter du kan varme og servere.

Visit coolfood.dk

Write to: scott@coolfood.dk