COOLPRICES.DK reviews

COOLPRICES.DK reviews

9.7

dejligt nemt og bekvemt

fin hjemmeside, og god service.

som sagt, dejlig nemt og bekvemt.

ubesværet

hurtigt og nemt. Varen kom som aftalt, ingen problemer indtil videre. Dejligt at der bliver fulgt op på tingene når man handler på nettet. Vil anbefale det til andre.

Hurtig og perfekt levering

Der var en meget hurtig behandling af min lille ordre, og god information om status. Varen var i god stand og pænt pakket til døren.

5 stjernet køb

Jeg har købt en kaffemaskine havde valgt en var usikker på at den kunne det jeg forventede og fik anbefalet en af coolprices da de fandt ud af hvad det var jeg søgte. Derefter gik det meget hurtigt og nemt med en rigtig god betjening. Jeg vil uden at tøve anbefale andre at handle hos dem med god samvittighed.

De gør det dejligt at handle på nettet.

Varer der ikke føres i "normale butikker" findes her. Hurtig og gnidningsløs ekspedition og levering, perfekt med track trace nummer. Dejligt at handle med et firma man kan stole på.

Kære Olander,
Tusind tak for din anmeldelse her på Trustpilot.dk og det glæder mig at du synes så godt om min virksomhed.
Hilsen
Kent

Service helt i top

Bestilte varen mandag. Fik, kun et par timer efter, mail med ordrebekræftelse samt tracking kode fra Posten. Super hurtig levering. Varen helt perfekt.
Alt i alt en virkelig god side med virkelig god service.

Cool

God pris og hurtig levering

Bedste pris - perfekt levering.

Afsendelse samme dag, som ordren blev afleveret - fornemt.

Opråb til alle net sælgere

Her er en historie om rigtig service.
Jeg bestiller en Phillips hårtrimmer hos coolprices.dk.
Samme dag skriver ejeren af Coolprices.dk, at maskinen er udgået, men vil kontakte Phillips om der skulle være enkelte tilbage på lager. Hvis det ikke var tilfældet, tilbød han 2 alternative modeller som var væsentligt dyrere end den ønskede Phillips maskinen,
Naturligvis til sammen pris som Phillips modellen kostede.
Næste dag kontakter ejeren mig og beklager at Phillips ikke fører modellen længere, og at han ønsker at annuller handlen, da han mener at de alternative modeller ikke opfylder de krav jeg ønsker.
Desværre ender denne sag ikke som en win win. Ejeren har ikke tjent nogen penge, og jeg skal finde et andet sted at handle. Men jeg har fået en rigtig positiv oplevelse af Coolprices.dk som net sælger.
Det er et firma der tager deres kunders ønsker seriøst, og ikke blot ønsker at sælge. Samtidig har de vist en ægte service der langt overstiger det niveau man mange gange oplever ved nethandel.
Coolprices.dk kan klart anbefaledes

Nemt og hurtigt

Fik varen som bestilt

Fremragende service

Godt nok lidt forsinkelse på selve varen, men når man får besked med det samme og bliver orienteret, så er det helt i orden.
Forretningerne skal passe på, for med den service, jeg oplever, når jeg handler på internettet, har man ikke lyst til at gå ned i en butik, hvor de tit er meget lidt servicemindede.

Lever op til mine forventning for internet handel

Nemt og hurtigt

Hej Ole,
Tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for at kunne leve op til dine forventninger omkring internet handel og glæder mig til at se dig i shoppen igen.

Hilsen Kent - Indehaver af coolprices.dk

Super produkt, super pris, super leveringstid!

Jeg vil til enhver tid anbefale coolprices.dk. Produktet jeg købte var billigere end alle andre steder og jeg fik det efter bare 2 dage! Det er simpelthen bare service.

Hej Pernille,
Tak for din anmeldelse.

Jeg er glad for at du vil anbefale coolprices.dk til andre, det sætter jeg stor pris på :-)

God kundeservice

De havde ikke min vare på lager, men smed en ekstra i, trods ikke speciel lang ventetid. Opvejede uden tvivl at de ikke kunne opfylde den korte leveringstid helt.

Hej Simon,
Tak for din anmeldelse.

Jeg er glad for at du kunne bruge den ekstra vare der var med i bestillingen. Hellere 1 for meget som .....

Særdeles professionel ordreafvikling

Mine varer kom med posten allerede dagen efter ordren var afgivet.

Hej Kurt,
Mange tak for anmeldelsen.

Perfekt handel

God, hurtig og problemfri handel.

Hej Peder,
Mange tak for anmeldelsen.

Hilsen Kent - Indehaver af coolprices.dk

Hurtigt, effektivt, pålideligt firma.

Lagde ordren 19/7 aften og modtog varen 22/7 med posten. Desværre var varen beskadiget under forsendelsen, hvilket jeg mailede til Coolprice og fik svar samme dag, at en ny var på vej og om jeg ville returnere den beskadigede. Modtog den nye vare 3 dage efter med porto vedlagt til returnering af den beskadigede.
Sådan!!!

COOLPRICES is perfect for you

Jeg kan varmt anbefale coolprices, da jeg bestilte varen fik jeg som at knipse i fingerne en e mail med meddelelse om, at min ordre var registreret, og at den var ekspederet, så jeg ville ha varen indenfor få dage.Dagen efter fik jeg e mail igen hvor der stod varen var afsendt. En super oplevelse, at det gik så hurtigt. Oveni fik jeg pr. mail garantibevis, så du skal ikke tøve med at bestille hos Coolprice.

Klar besked og vare til tiden

Jeg har ikke spor at klage over, pakken blev leveret til døren af den flinke post, og jeg kunne følge med pakken undervejs.
varerne var som de skulle være - super

De giver den service de lover med gode resultater. Pakken kom sikkert i hus og i god tilstand. Leveringstid 3 dage, så det kan ikke være bedre

coolprices.dk Details

coolprices.dk - din online leverandør af husholdningsartikler siden 2007. Bestillinger leveres indenfor 1-5 hverdage. Stort udvalg i husholdningsmaskiner, personlig pleje til ham & hende, samt tilbehør.

Visit COOLPRICES.DK

Write to: info@coolprices.dk