CoolPriser.dk reviews

CoolPriser.dk reviews

9.5

Lynhurtig levering, effektiv kommunikation og solid indpakning

Jeg kan kun sige gode ting om min 1. handel med coolpriser.dk. Rimelige priser. Bredt sortiment. Lynhurtig levering, solid indpakning og effektiv kommunikation under og efter købet.

Perfekt leverering og det hele! :)

Bestilte om torsdagen et etui til min mobil, allerede lørdag morgen havde jeg modtaget det. Vis man kunne gi 6 stjerner havde de også få det.

Annullering af ordre

Jeg havde behov for at annuller en ordre, da jeg havde bestilt noget forkert. Det skete uden problemer i løbet af 1 dag.

Super god service

Post Danmark havde ødelagt indholdet, på trods af en ellers god emballering fra Coolpriser.dk
Vi skrev til coolpriser.dk, hvor vi forklarede problemet.
Der blev sendt en ny vare samme dag, det kan man kalde formidabel god service.
Dagen efter modtog vi den nye pakke og denne gang var indholdet heldigvis intakt.

Upåklageligt - Kan KLART anbefales!

Jeg bestilte et cover og en beskyttelses film til iphone 5/s. bestilte det igår kl. 16:30 -modtog det i dag kl. 13. Coveret kostede kun 89kr:O - det var desuden et som hende i chatten viste mig. Og det er hammer god kvalitet!
Og desuden så medfølger der returseddel.
Alt i alt: Billige varer, gratis fragt, gratis retur, god kvalitet, hurtig levering samt perfekt service. (y)
Jeg skal klart handle her igen!

Hilsen en meget tilfreds kunde.

GODT med GODT på

Levering på adressen med Post DK, dagen efter bestilling, + mail med besked om at varen er afsendt. Så meget tilfredsstillende. Handler her igen

cool kundeservice

Hvad kan man sige andet end helt fantastisk kundeservice. En stor tak til direktør Per for en super god kundeservice :) Vil varmt anbefale coolepriser til alle, bedre kundeservice skal man lede længe efter :)

Et godt sted at hande og god service

Gode produkter og hurtig levering

Bestilte torsdag aften og fik en godt indpakket pakke med posten lørdag. Alt var som det skulle være. Det er anden gang jeg bestiller fra coolpriser og bestiller der igen næste gang jeg mangler reservedele/tilbehør til mine telefoner

Thumps upp !!

Succesfuld handel og returnering, men nu kan/må jeg ikke handle der mere???

Jeg bestilte et iPad cover imellem jul og nytår. Prisen var rigtig god i forhold til de priser, der forlanges andre steder. Jeg var meget tilfreds med min handel. Coveret er flot og lige som jeg håbede. Leveringstid tog lang tid, men dette var forventet da jeg bestilte mellem jul og nytår. I pakken var to stykker chokolade, hvilket jeg syntes var hyggeligt at få med. En dejlig overraskelse.
Derfor besluttede jeg mig for at bestille et til mine forældre, der har et møgdårligt cover. Jeg vælger et fint et med amerikaner flag, der på hjemmesiden er afbilledet godt, og som viser, den vigtigste funktion, for mine forældre, nemlig at IPad'n kan stå i 3 forskellige indstillinger.
Coveret ankommer rigtig hurtigt, altså med kort leveringstid, og det er også rigtig flot, men kan ikke holde IPad'n stående, som det ellers var afbilledet på hjemmesiden. På emballagen står der fejlvare, hvilket jeg ikke så at der stod på hjemmesiden, det gør der nu!?
Mine forældre vil naturligvis ikke have coveret når IPad'n ikke kan stå. Jeg sender coveret retur, og selvom virksomheden skriver at der var skrevet på hjemmesiden, at der var fejl, så vil de gerne returnere pengene, som jeg også har fået tilbage på kontoen.
Super dejlig service.
Nu kommer så det mærkelige; jeg vil meget gerne bestille et nyt cover til mine forældre, men nu kan jeg pludselig ikke betale med min dankort!? Jeg har prøvet flere gang, hvilket nok ikke er smart i forhold til min kort-sikkerhed, men jeg vil jo gerne give mine forældre, hvad jeg 'lovede'.
Så nu er jeg selvfølgelig lidt forvirret. Jeg tjekke om min kort fejlede noget, men det virkede på andre hjemmesider, og selvfølgelig i butikkerne.
Så hvorfor kan jeg ikke bruge det på deres hjemmeside mere!? MÆRKELIGT! Føler mig på en mærkelig måde boykottet, måske fordi jeg valgte at returnere et produkt!?
Jeg forstår intet, men har ellers haft en god oplevelse.

Problemfrit!

Bestilte cover til min iPhone lørdag aften. Fik hurtigt ordrebekræftelse og modtog varen m. Post DK tirsdag formiddag.

God kundeservice

Bestilte et HDMI splitter kabel på deres hjemmeside den 10/1, afhentede det i deres butik samme dag. Det virkede så ikke - skrev en mail til dem den 13/1 om dette og kom forbi deres butik med den defekte vare, hvor jeg fik pengene retur.
Ingen problemer, det eneste minus var at varen ikke virkede efter hensigten.
Kunne sagtens handler der igen.

Nemt & hurtigt

Fandt det jeg søgte på siden, et plastcover til mobilen (at jeg så ikke syns om det på telefonen er en helt anden sag) samtidig bestilte jeg et sæt lyttebøffer. Grunden til jeg lige endte med at vælge Coolpriser var deres frie fragt. Har kun en lille "klage" og det er nok mere Postdanmark som skal have den, for bobbelkuverten var revet i stykker men heldigvis ingen skade sket på mine ting.

God, overskuelig hjemmeside, godt udvalg og god service.

God hjemmeside, nem at finde rundt på, da der er mange underkategorier der gør det nemt at finde netop det man søger. Bedt udvalg og hurtig levering.
Top service, kunne ved modtagelsen af min bestilling konstateret at jeg fik hvad jeg havde bestilt, og der var 2 små stykker chokolade med!
Kan kun sige jeg er tilfreds!

Fin shop. Flot udvalg.

Lækker og billig shop til dem som elsker gadgets, mobiltilbehør og e-cigaretter. Dejligt med medlemsrabat og gratis fragt. Topkarakter herfra

overskuelig hjemmeside, lynhurtig levering

helt i top shop, bestilte varen Torsdag aften, levering tidligt Lørdag.
meget let at finde rundt på hjemmesiden, gratis fragt lynhurtig levering bestemt anbefalesværdig butik

Bestilte et iPad cover fredag middag til en helt utrolig lav pris og lørdag middag modtog jeg varen. Har intet at klage over og det er ikke sidste gang jeg har handlet på coolpriser.dk

Hurtig afsendelse, gode priser, fri fragt

Jeg bestilte kl 16.55 og kl 17.15 kom bekræftelse på, at tingene var afsendt.

Overskuelig hjemmeside, gratis fragt, fine produkter. Handler gerne her igen

Super kundeservice

Postdanmark havde vanen tro, fejlleveret en bestilling til mig fra Coolpriser.dk.
Efter jeg havde kontaktet dem, sende de en ny, og dagen efter lå den i min postkasse.
Det er da verdensklasse kundeservice.
Kan kun varmt anbefale dem. De har også godt udvalg, fri fragt og gode priser.

Så bliver det hvis ikke meget bedre :-) ..

Det må jeg sige var en oplevelse af de gode,, super hjemmeside, utroligt meget at vælge imellem, nemt at overskue, og ekstrem billigt,,, fragt/lev. noget for sig selv :-), bestiller sent onsdag eftermiddag, har det dagen efter om formiddagen ,,, og så skal vi da slet ikke glemme fragten var gratis,,, ja for det ikke skal være løgn bestilte jeg lige en ting mere i dag,, hvis et godt bevis på at hos Coolpriser.dk spiller det bare :-) .......

Gratis fragt + hurtig levering

Der er gratis fragt og leveringen er perfekt. Det er thumps up fra mig!:D

CoolPriser Support

Simpel Nethandel

Coolpriser er hjemmesiden når det skal være hurtigt, kvalitet og billigt! Du finder sjove Gadgets samt alt indenfor Apple iPod, iPad og iPhone tilbehør. Vi har også et stort udvalg af øvrigt mobil tilbehør.

Visit CoolPriser.dk

Kontakt

Write to: info@coolpriser.dk
Call us on: +45 7077 7779
We live here: Islevdalvej 185
2610 Rødovre

Simpel Nethandel

Simpelt, Billigt og Sikkert!

• Prisgaranti
  • Hurtig Levering