CoolStuff.dk reviews

CoolStuff.dk reviews

9.3

PERFEKT!

Jeg har i lang tid været 'coolstuff fan'.
Jeg besluttede mig for at købe en Hubsan X4 mini quadcopter. Jeg bestilte ca. 15:05 (Man skal bestille inden 15:00 for forsendelse samme dag) men den nåede ud!
Jeg modtog min pakke dagen efter, og jeg må sige, at det var de 400 kr værd! :)
-Rallemuuss

Ovenud tilfreds

Overskuelig hjemmeside, mange sjove og anderledes produkter, gode priser, nemt og hurtig levering. Kan varmt anbefales!

Overraskende god service

Fornyligt forelskede jeg mig i en Hubsan Quadcopter via Coolstuff.dk.

Desværre var jeg en idiot da jeg modtog pakken, og fløj den straks op i loftet tre gange. Dette resulterede selvfølgelig i, at den gik i stykker. Jeg skrev til Coolstuffs kundeserivce, for at høre hvordan jeg skulle forholde mig, og om eventuel reparation.

Jeg fik efter få timer en mail tilbage, hvor de skrev at skaden ikke var inkluderet i reklamationsretten, men at de havde forståelse for, at jeg synes det var kedeligt, at jeg havde ødelagt den ved første gennemflyvning. De ville derfor gerne sende mig en ny, kvit og frit. Det sagde jeg selvfølgelig "ja tak" til.

Idag modtog jeg min nye Hubsan Quadcopter og er igen en meget lykkelig mand. Jeg takker for en fantastisk service, hvor man ikke bliver straffet for at være idiot.

Sjove varer man ikke ser andre steder

...gode gaveideer. Levering lynhurtig og alt i orden...

Gode priser, fantastisk hurtig levering, nemt, dejligt

kan kun abefales. 12 med pil op herfra. dejlig oplevelse

Service!

Lovede min 11 årig lillebror en candyfloss maskine i fødselsdags-/julegave, men ak den var bare ikke på lager - så vi ventede og ventede og endelig kom mailen; Candyfloss maskinen var på lager igen!

Bestilte hurtigt en og den blev sendt afsted og leveret lynhurtigt, men æv vi var så uheldige at der var en fejl på maskinen.
- Den kunne godt lige lappes og bruges en enkelt gang, men når det er en maskine som varmer op m.v. skal tingene helst virke.

Så mailede Coolstuff og spurgte om man kunne få en ny "samledims" til maskinen, men det var så fantastisk service at de simpelthen sendte os en helt ny maskine og den kom bare lynhurtigt - og svaret på mail gik også tjept.

Dét synes jeg simpelthen er så kanonfed service :-)

Levering på 20 timer. Varen var 100% i orden.

Problemfrit og hurtig levering

Har købt varer på coolstuff.dk et par gange og har aldrig oplevet fejl eller lange leveringstider, kun positive oplevelser.

Jeg bestilte lige over kl. 15 og alt bestilt inden kl. 15 bliver sendt samme dag. Desværre nåede jeg ikke med, men det var jo min egen skyld. Til gengæld kom min vare 2 dage efter jeg havde bestilt. Dvs. dagen efter det var afsendt. Jeg er virkelig positivt overrasket, især da jeg opdagede det blev sendt fra Sverige.

Jeg handler klart her igen!

SUPER GODT....

Købte en vare for under 1 år siden, som for en uge siden, uden videre gik i stykker. Skrev til Coolshop i søndags og fik den nye var idag. Og det skal der udover siges at jeg desværre havde mistet min kvittering. På trods af det fik jeg en fantastisk service.

Tak for det!

V.H.
Oliver

nemt og hurtigt

jeg bestilte der inde om onsdagen og torsdag kunne jeg hente min pakke det er både sikkert og nemt

Fantatisk!

Bestillede min vare Onsdag, og havde varen allerede Torsdag middag. Fantatisk side.

leveringstid man kun tør drømme om.

jeg har har købt et sæt duelboards hos coolstuff.dk jeg bestilte det hos dem og 22,5 time efter havde jeg min pakke i hånden, jeg har aldrig oplevet en leverings tid der er så kort. mit produkt var præcis som de skrev på hjemmesiden.

kan klart anbefale coolstuff.dk

Er meget glad for Coolstuff

Jeg har handlet hos Coolstuff adskillige gange. De sjove og unikke varer modtages altid til tiden og er altid som vist og beskrevet på hjemmesiden.

Desuden er deres kundeservice altid meget forstående og hjælpsomme, hvis man har brug for information eller hjælp til en vare :)

Kan klart anbefales!

Perfekt!

Det er nu anden gang jeg handler hos coolstuff også denne gang var varen perfekt!!
Top Professionelt firma prima kundeservice!

Kan anbefales!

Jeg modtog mine water speakers 2 dage efter de var bestilt hurtigt og god behandling kan klart anbefales!

Perfekt 👌👌👌

Det bedste sted at shoppe online

God service og hurtig levering

Jeg købte et spil "Bean boozled" kl. 11:00 og jeg modtog pakken næste dag kl. 10 rigtig god forhandler vil helt klart købe fra dem igen og vil helt klart anbefale at købe fra dem. :)

Dårlige

Vi købte en slik maskine hos dem den var defekt og vi de love at vi fik en ny nu er det snart en månede siden de påstå man kan spore pakken nej det står tydligere at det kan man ikke.. De snyder .. Jeg vil ikke andebefale nogen at købe noget hos dem de lød så flinke første gang .men det er fup :-( vi ser ikke vores vare
CoolStuff

Reply from CoolStuff

Hej Elisabeth,

Jeg har sendt dig en mail tidligere i dag som svar på din henvendelse til kundeservice, så vi kan løse problemet! Pakken er sendt til dig flere gange, men vi har i mailen bedt dig tjekke op på om adressen vi har er korrekt! Så snart vi har kontrolleret dette, kan vi sende en ny pakke til dig! Det er en dum situation, det forstår jeg - men vi prøver absolut ikke på at snyde dig!

Venlig hilsen
Pernille Hansen
Country Manager
CoolStuff.dk

CoolStuff Details

CoolStuff er Danmarks køligste gadgets.

Visit CoolStuff.dk

Write to: info@coolstuff.dk