CoolStuff.dk reviews

CoolStuff.dk reviews

9.3

Dårlige

Vi købte en slik maskine hos dem den var defekt og vi de love at vi fik en ny nu er det snart en månede siden de påstå man kan spore pakken nej det står tydligere at det kan man ikke.. De snyder .. Jeg vil ikke andebefale nogen at købe noget hos dem de lød så flinke første gang .men det er fup :-( vi ser ikke vores vare

Hej Elisabeth,

Jeg har sendt dig en mail tidligere i dag som svar på din henvendelse til kundeservice, så vi kan løse problemet! Pakken er sendt til dig flere gange, men vi har i mailen bedt dig tjekke op på om adressen vi har er korrekt! Så snart vi har kontrolleret dette, kan vi sende en ny pakke til dig! Det er en dum situation, det forstår jeg - men vi prøver absolut ikke på at snyde dig!

Jeg er så tilfreds!

God pris, let at finde og let at handle på shoppen. Overholdte alle aftaler og jeg fik min vare som aftalt. Forsendelse var godt pakket ind og salgsemballagen havde ikke engang en bule... Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos coolstuff!

Indholdet ødelagde alle pakker og post dk ville ikke gøre noget

Åbnede pakke i postbutik
Den var helt fyldt med rødfarve, ingen af gaverne kunne bruges
uden at blive pakket om !
Nægtede at modtage den .
Idag D 6/1 fik jeg samme ødelagte pakke retur
Post .DK Skriver at de ikke har et ansvar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg troede heller ikke at de havde noget med mit forhold med Coolstuff at gøre.
Troede også at den ville blive sendt retur til afsender !!!!!!!!

Stregkode nr : 00373500454559435453

Jeg har ikke handlet med Post DK Hvorfor skal de så nægte erstatning ?

Hilsen Aron Hvid

Hej Aron,

Det lyder ikke godt - hvis pakken har fået en hård medfart hos posten, skal vi selvfølgelig nok løse det for dig! Jeg har sendt dig en mail, så vi kan få løst dit problem, så du enten får varene ombyttet eller pengene tilbage.

CoolStuff.dk

God service - mindre godt produkt

Årets mandelgave var en candyflossmaskine, som desværre var defekt. Til gengæld fik jeg pengene igen i løbet af et par dage, og maskinen ville de ikke have retur - så heller ikke noget bøvl med det.

Fint, men ikke godt nok

Jeg bestilte en julegave til min bror her inden jul. Den kom til tiden, og selvom begge pakker var mast godt og grundigt, så var gaven intakt. Da dagen så kommer, får han uheldigvis den samme gave jeg gav ham, bare af en anden. For ikke at gøre det for besværligt for min bror, tilbyder jeg ham, at jeg sender hans gave retur... Hvilket viser sig, at være en dårlig idé. Det koster nemlig yderligere 35,- kroner, at sende pakken tilbage.
Nu skal jeg så betale 35,- oven i de 35,- jeg alllerede har betalt for leveringen, plus 159 kroner for gaven. I alt 229. Det virker ikke som mange penge, men for mig er det.

Forstår slet ikke at man skal betale fragt x 2, hvis man skal have byttet sin gave. Det er jo dumt hvis man giver en gave til nogen, som så vælger selv at bytte den, for så skal de selv betale?

Sendes retur snart, med en sur smiley.

Hej Petra,

Desværre har vi ikke fri fragt og retur, som nogle større netbutikker har råd til, men til gengæld har vi 90 dages bytte- og returret og 2 års garanti. Vi håber at du trods alt har været tilfreds med den service du har oplevet hos os hidtil! Hav en rigtig god dag!

CollStuff.dk

drop gaveindpakningen, så skal det nok gå.

Som udgangspunkt er jeg godt tilfreds med coolstuff. Jeg har handlet der flere gange, og har altid modtaget mine pakker hurtigt. Produkterne har altid levet op til beskrivelserne, så hellere ikke her er der noget at klage over. Der hvor jeg bliver lidt usikre på coolstuff.dk, er omkring pakningen af de bestilte vare. Jeg havde valgt at købe "gaveindpakning", da jeg kunne se at gaven, en wi-fi vægt, kun lige akkurat ville nå komme inden jul, og at jeg ikke ville få tid til at pakke den ind selv.

Det viste sig desværre at være en fejl. Wi-fi vægten var, vil jeg tro, pakket fint nok ind. Beklageligvis havde man valgt at lægge den indpakkede wi-fi vægt ned i en meget større kasse, der nemt kunne rumme 6-8 pakker af samme størrelse som vægten. I et forsøg på at stabilisere indholdet havde man smidt 1, og kun 1, krøllet avis-side ned oven på. Jeg forestiller mig at den krøllede avis-side har været efektiv som støddæmper i ca. 30 sekunder efter at være sendt afsted. Det er tydeligt at wi-fi vægten derefter har ligget og banket rundt i kassen, vildt og voldsomt.

Så da jeg modtog pakken, var den fuldstændigt most. Det var tydeligt allerede inden den blev åbnet, at den ikke var som den skulle være. Den mindre, tunge wi-fi vægt, havde flere steder slået hul i pakken indefra. Selve indpakningen, som jeg trods alt havde betalt ekstra for, hang i laser. Da den skulle bruges som julegave, havde jeg ikke tid til at sende det hele retur, med besked om at pakke den om. Jeg åbnede gaven, og sikrede mig at den var uskadt.

Jeg pakkede gaven ind på ny, og kan fortælle at den gjorde stor glæde. Den virker perfekt, og med hensyn til kvaliteten er jeg 100% tilfreds.

Med hensyn til forsendelsen er jeg mildest talt chokeret over at coolstuff, et postordre firma, kan lægge en lille, tung, pakke ind i en stor tom kasse, og så sende den. Det er tydeligt, at det ikke er postdanmarks behandling af pakken, der har været problemet, men derimod den absurde og tåbelige måde man havde valgt at pakke gaven

Hej Brian,

Det lyder ikke godt! Selvfølgeligt skal du ikke betale for indpakning, der er gået i stykker, så send mig en mail på info@coolstuff.dk, så sørger jeg for at du får pengene for dette retur, samt en lille kompensation. Vi tager kritikken til os og bringer det videre i systemet - hav en rigtig god dag!

Fantastisk service.

Jeg vil varmt anbefale coolstuff.dk julegaven til min niece, blev forsinket med posten og nu har virksomheden tilbagebetalt et beløb til min konto, som en undskyldning. Det er ualmindelig god stil. Det har jeg aldrig oplevet før...

Tilfreds

Hurtig overskuelig side og alle varer bliver leveret ordenligt indpakket og til tiden. Jeg har nok bestilt fra coolstuff en 5 gange og alle gange er gået glimrende.

Priserne er lidt høje, men når tingene går så fint er det ok med mig.

Jeg synes dog at selvom man kan afmelde nyhedsbrevet at man får lige nok af dem, men hellere det end ikke at få dem, det er måske også kun henover julen. ;)

Til trods for garantilevering dukkede varen ikke op!!!

Fin hjemmeside.
Jeg bestilte varen d. 16/12 - pengene blev hurtig trukket fra kontoen og jeg modtog ordrebekræftigelse pr. mail.
Varen er endnu ikke dukket op!
Har været i telefonisk kontakt med en medarbejder derfra, som kan konstatere at min levering er en "fejlleverance"!
Løsning på det problem = pengene retur og et gavekort som kompensation. Og nu må jeg så afsted efter en ny gave til sønnike...
Har svært ved at anbefale hjemmesiden til andre ovenpå denne oplevelse!

Hej Pernille,

Vi beklager igen denne tekniske fejl mange gange! Det er sket på grund af et sjældent timeout i mellem banken og vores system, og vi er kede af at du skulle ud i julehandelen igen. Vi håber at du kan bruge gavekortet - godt nytår!

Hurtig levering - men ikke helt perfekt

Fik varen leveret hurtigt, track & trace virkede også super.

Men en temmelig høj fragtpris og en mail delvis på svensk, koster desværre 1 stjerne.

Hej Nicolai,

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med din handel hos os. Den svenske mail skyldes, at vi har mange forskellige nationaliteter ansat hos CoolStuff.com, og vi alle hjælper på kryds og tværs hvis der er brug for det. Vi synes at et svar på halvt svensk er bedre end et sent svar, og vi håber at du stadig fik et godt svar. Godt nytår!

Fandt en genial julegave hos Coolstuff

Jeg søgte efter noget smart til min mormor, og fandt noget hun ikke havde på coolstuff. Deres søgefunktion, som rangerer på baggrund af alder, køn og interesser er ret fin. Jeg håber min mormor bliver glad for gaven; det var en fair pris og hurtig levering.

Hurtig god service

Fik hvad jeg havde bestilt, kom efter 2 dage, var i orden og varen var pakket forsvarligt ind!

Kunne havde været bedre.

Der er hurtig fragt men hvis du har nogle spørgsmål til coolstuff så ring du for ikke ordentlige svar på e-mail. og når du modtager e-mailen med bestillings bekræftelses står der et odre nr. men den sms du for af post Danmark skriver et andet nr. vilket skaber en del forvirring!

Perfekt!

Jeg bestilte nogle ting til julegaver og modtog dem dagen efter - absolut intet at klage over!
Produkternes kvalitet lever 100% op til forventningerne :)
Tak for fantastisk og lynhurtig service! :D

PERFEKT PERFEKT PERFEKT & 5 stjerner til kundeservice

Nemt at bestille via hjemmesiden. Hurtig og perfekt levering. Meget mere er der ikke at sige. Alle varer lever op til mine forventninger.
På en eller anden måde, havde jeg startet 2 faneblade op - altså i gang med 2 ordre. Fejlen var helt min egen. Men jeg har fået tilgodehavende på en fragt. Det er da super god kundeservice - for det havde jeg slet ikke forventet. Derfor er der 5 stjerne til kundeservice - TIL COOLSTUFF... HUSK at "rose" medarbejdere... ;-)

Ingen bemærkninger

Her er ingen bemærkninger. Gennemførte et køb, som jeg modtog dagen efter.

Alt som det skal være

Bestilte mandag fik pakken tirsdag - alt ok.

Hurtig espedition: Bestilt søndag, leveret tirsdag

Hurtig levering, stort sortiment med mange sjove gadgets

Svar på 4 min!

Jeg fik et produkt som desværre var defekt, så jeg skrev til kundeservice og efter bare 4 minutter, fik jeg en mail retur, hvor de skrev at de ville sende en ny med det samme, uden at jeg skulle sende den defekte retur.
Det er da overskud. Men nu venter jeg så på den nye varer.

OPDATERET: Jeg har fået min pakke, i ny indpakning, og den virker perfekt.

CoolStuff Details

CoolStuff er Danmarks køligste gadgets.

Visit CoolStuff.dk

Write to: info@coolstuff.dk