CoolStuff.dk reviews

CoolStuff.dk reviews

9.3

Hurtigt og nemt.. Men

Fik en fin service og hurtig levering, pakken var ganske nydeligt pakket.. Men til dags dato synes jeg stadig det er en anelse frækt at kunden skal betale 50,- i fragt for at få leveret til døren, uanset beløbets størrelse.. De fleste sider idag køre med fri fragt ved køb af 1.000+ kroner.

Rigtig positivt er dog 90 dages returret - god mulighed for mig at finde ud af om jeg bliver tilfreds med min Sunrise 320 :), minimum 2 års garanti på alle vare (nok ikke på det spiselige ;) ) og andre ting jeg finder rigtig lækkert.

Fantastisk service endnu engang

Som altid hurtig levering, ingen bøvl eller noget og varerne er tip top i orden!
Ikke sidste gang jeg handler herinde. :)

OKay

Alt er som det skal være med levering osv
men nogle af tingene er ekstremt dyre!
Ved nogle af tingene Har jeg set akkurat de samme ting i tiger til meget billigere penge.
Sjove ting man kan købe men nogle af de mange penge er spildte

Hej,

Vi prøver altid på at konkurrencedygtige priser til det danske markede, men desværre er det ikke altid vi kan følge med. Tiger kan have købt varerne til en helt anden indkøbspris, som vi ikke kan følge med til. Til gengæld har du 90 dages bytteret, en supervenlig kundeservice, og 2 års garanti på alle varer hos os - noget der også har stor værdi :-)

Hurtig forsendelse

God service og god løbende opdatering af hvor ens vare er henne. Vil klart anbefale Coolshop, da de har billige priser og et stort udvalg.

Ok, men nederen fejl på hjemmesiden ret tit.

Hej, jeg har handlet på Coolstuff.dk MANGE gange ! Næsten fuld tilfredshed... Der er et par gange med MEGET dårlig indpakning.

Hjemmesiden har mange gange fejl, FX. Der står tit ting der er til 0,- men hvis man så klikker på den koster det penge, Ja jeg burde ikke regne med ting der koster 0 ,- Men sådan er jeg bare... Det gør mig trist og irreteret :/

Hej Tobias,

Vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse på vores site. Datafejl kan desværre forekomme, men til vores viden er dette specielle problem med priserne kun opstået meget sjældent! Vi rettede fejlen med det samme at du gjorde os opmærksom på den, og vi beklager igen mange gang at du føler dig snydt. Har du problemer med indpakningen, da tøv endeligt ikke med at kontakte vores kundeservice, de er klar til at hjælpe!

Venlige hilsner
Pernille Hansen

Hurtig og fin service!

Anbefaler gerne, efter flere gange at have handlet fuldstændig problemfrit!

QUICK / TOP KARAKTER

Jeg har længe ledt efter den perfekte løsning til at montere min "gamle" iPad 1 fra 2010 op på væggen i køkkenet - og fandt Wallee hos Coolstuff.
Bestilte onsdag aften - og fik leveret fredag morgen kl. 08:30 - og færdigmonteret kl. 08:35.
Det er QUICK til TOP karakter.

ok handel

ok service og hurtig levering.

Fint men et problem

Købte her i onsdags en LED lampe og brushovede fra coolshop. Lampen virker bedre en forventet, men brushovede's motor laver en træls lyd når den er i brug. Synes godt de kunne skrive det i beskrivelsen om den. Ellers var alt i top

Stort udvalg af gadgets og god behandling

Mit indtryk af Coolstuff er, at virksomheden har et stort udvalg af gadgets. Det er derfor både muligt at finde noget for enhver smag, samtidig med at de fleste varer skiller sig ud fra mængden. Min handel ved Coolstuff forløb upåklageligt, og jeg vil klart anbefale virksomheden.

Som det skal være!

Min oplevelse med CoolStuff var helt perfekt. Jeg bestilte et produkt til en fornuftigt pris, og det blev hurtigt og sikkert leveret. Ikke det mindste problem!

Træls oplevelse

Jeg fik en mail af coolstuff at jeg kan spare 100 kr. hvis jeg handler hos coolstuff indenfor et par dage, men den vare jeg vil bestille er først på lager efter udløb af tilbudet fra emailen med 100kr rabat. Så har jeg ringet til colstuff og spurgte om hjælp fordi jeg gerne vil bestille, men varen er ikke på lager. Så bliver der rådet at jeg skulle købe et gavekort mhp senere bestilling så kan jeg alligevel kan få de 100kr rabat. Lyder super ?!? Så bestillte jeg varen med min købte gavekort et par dage senere hvor den var på lager. Nu duer varen ikke jeg fik den send retur ( efter jeg kontaktede kundeservice gange 3 og har ventet på min returlabel i 10 dage). På den returseddel har jeg lavert et krys på at jeg vil gerne få min penge refunderet (900kr.) efter flere uger og igen flere henvendelser fra min side fik jeg at vide at jeg ikke kan modtage pengene retur, fordi jeg har betalt med et gavekort og de kan kun udstille et nyt gavebevis. Svaret fra Coolstuff: Jeg skal være glad for at jeg fik de 100 kr. rabat og nu vil jeg tjene på denne bestilling og vil have flere penge tilbage ?!? Bare udbetal mig 800 kr. nej det kan vi ikke fordi du har betalt med gavekort. Træls anbefaling fra jeres side og der er ikke oplyst nogen steder på jeres internetside at man ikke kan få pengene refunderet når man betaler med gavekort. Sagen er nu åben som tvist ved emærket

Hej Jens,

Som jeg fortalte dig over telefonen, så kan vi desværre ikke udbetale pengene kontant på en ordre der er betalt med et gavekort, her får man et nyt gavekort udstedt - dette står også beskrevet i vores handelsbetingelser: http://www.coolstuff.dk/legal - Det er helt normal procedure for vores butik og mange andre.

Husk at kundeservice blot ville hjælpe dig med at spare penge og ikke snyde dig, vi anbefaler at man altid læser handelsbetingelserne inden man handler, det har du også accepteret, da du købte gavekortet?

Det jeg fortalt dig over telefonen var at, kundeservice hjalp dig til at spare penge på en ordre, ved at give dig et tip også valgte du at returnere varen for at få det fulde beløb udbetalt, hvilket ville betyde at du ville tjene penge på at returnere din ordre. Jeg beretter dig blot om vores handelsbetingelser, om at hvis du har betalt med et gavekort, så får du et gavekort "udbetalt".

Jeg er som sagt ked af at der er sket en misforståelse.

CoolStuff.dk

Ingen problemer - sjove produkter!

Jeg har flere gange købt noget på coolstuff. Man får hvad man betaler for, de har fede ideer og skøre produkter. Alt i alt et super firma. Den eneste ulempe er, at deres varer er ret dyre og ofte kan findes andre steder lidt billigere, men det er en mindre ting, som man er klar over, inden man foretager sig en handel.
Så en varm anbefaling herfra :)

Kunne have været godt...

Jeg købte et FitBit Flex armbånd, der viste sig at være defekt.
Jeg fik tilsendt en returseddel, og sendte armbåndet retur. So far, so good.
Produktet var i restordre, men Coolstuff kunne fortælle at der ville gå nogle uger.
Jeg ventede tålmodigt, og fik (på forespørgsel) på et tidspunkt at vide at der ville gå 2-5 dage mere. Og det holdt stik. Fint nok.
Dagen efter at de igen havde fået varen på lager, fik jeg så en besked om at de ikke kunne sende mig den model jeg skulle have, da de havde solgt dem alle sammen aftenen i forvejen.
Det er ikke godt nok.

Hej Peer,

Jeg har virkelig ked af at vi har lavet en stor brøler, det vil jeg gerne indrømme, men jeg har som et mindre plaster på såret en mindre kompensation klar, så hvis du skriver på patrick.rasmussen@coolstuff.dk, så håber jeg at vi kan finde en løsning der gør alle glade.

Endnu engang er jeg ked af at alle de sorte Fitbit Flex'ere blev solgt så hurtigt at vi ikke fik en til dig, det er ikke godt nok.

Men lad mig høre fra dig

Fantastisk!

God hjemmeside
Super produkt
Perfekt leveringstid
coolsuff er AWESOME!
meget kreative produkter

....

Jeg bestilte Solcelle oplader deluxe og fik den 2 dage efter som de reklamere med. Jeg opdagede dog at produktet var defekt og ikke virkede. Jeg sender så en mail til kundeservice om at den er i stykker og jeg gerne vil have en ny. Han skriver så tilbage at han vil sende en returseddel så jeg kan sende den tilbage og de kan teste den igennem. Jeg synes det er ærgeligt at fordi jeg har fået tilsendt et defekt produkt at det er mig der skal "betale" for det. Jeg har endnu ikke modtaget sedlen( Det er weekend). Og så skal den først derind og så skal den teste osv...

Hej Sebastian,

Først og fremmest er jeg ked af at du ikke er tilfreds med vores service og du har modtaget et defekt produkt. Vi arbejder konstant på at give vores kunder 1. klasse oplevelse, Ved en reklamation bliver vi dog nød til at se og teste produktet før om vi kan vurdere det er defekt (Hvilket det lyder som). Grunden til at du ikke bare får en ny solcelle oplader tilsendt er simpelthen fordi vores solcelle oplader ikke er et produkt som vi har reklamationer på.

Vi har ikke krævet at du skal betale for noget - vi vælger at betale for returfragten, så du ingen økonomiske udgifter har ved en reklamation.

Jeg er sikker på at vi nok skal finde en løsning på det hele og du er velkommen til at kontakte mig direkte på Patrick.Rasmussen@coolstuff.dk - Så har jeg en mindre ting til dig i kompensation...

Ser frem til at høre fra dig!

CoolStuff.dk

God service - dog ikke helt rigtige oplysninger på hjemmesiden.

Bestilte for sent fredag (ved 16-tiden) til at det kunne pakkes samme dag - men på hjemmesiden står der at alt bestilt inden 15.00 vil blive pakket samme dag.

Det må så være lørdag - da jeg ikke nåede det fredag - MEN det passer så ikke da varen først er blevet pakket mandag.

Nu overlever jeg nok - men stod jeg og håbede på at kunne hente det på posthuset mandag - så holder det ikke.

Har bestilt andet - fra coolstuff - som var til afhentning på posthuset næste dag.

Så det er bare det med weekenden der ikke holder.

Hej Brian,

Vi har åbenbart ikke gjort det klart at posten holder lukket i weekend og betyder det at de først kommer og henter vores pakker mandag, derfor er der ingen grund til at vi pakker din pakke om lørdagen eller søndagen, da posten somsagt ikke vil afhente din pakke før mandag. Vi skriver også at leveringstiden er 1-2hverdage.

Men tak for din anmeldelse, vi vil prøve at høre det mere klart og tydeligt at posten ikke henter pakker lørdag søndag.

Go' dag!

Helt perfekt

Havde stor succes med at bestille vare fra hjemmesiden. God kvalitet og hurtigt og god service.

Fin service

Jeg kan varmt anbefale coolstuff.dk. Jeg fik de vare jeg havde bestilt, dog ikke inden for de 1-2 dage de lover, men det er Post Danmarks skyld. Varende var intakt og i orden, dog ikke for den pakke Triops jeg bestilte, da den såkaldte "tepose" manglede, men alt i alt fin service og hurtig levering

Fantastisk service

Havde på et tidspunkt bestilt en vare hos Coolstuff, som også kom efter de 1-2 dage de lover! Dog var varen ikke intakt da den kom frem, og kontaktede dem derfor med det samme. Kundeservice var meget venlige, og sendte straks en ny, uden at jeg skulle betale fragt selvfølgelig.
Ikke første, eller sidste gang jeg handler hos Coolstuff!

(Dog er jeg ked af at hele tiden skulle vente på All over print hoodies, men det er deres leverandøre, og ikke Coolstuff selv :))

CoolStuff Details

CoolStuff er Danmarks køligste gadgets.

Visit CoolStuff.dk

Write to: info@coolstuff.dk