Copenhagenbath reviews

Copenhagenbath reviews

8.8

Nemt, hurtigt og super lækre produkter!

Bestilte en af deres håndvaske en fredag og fik den allerede mandagen ugen efter. Det var rigtig nemt og fuldstændig fejlfrit!
Det eneste jeg kunne sætte en finger på, var at fragtmanden ringede om formiddagen 1 minut inden han kom. Var heldigt at jeg var hjemme, ellers ville det have skabt lidt problemer da jeg bor i lejlighed!
Udover dette, har jeg været yderst tilfreds med mit køb!

levering til døren

det tog lidt tid, men fin behandlingen.

Et lækkert produkt.

Det var nemt at bestille varerne. Det er en lækker håndvask der virker rigtig eksklusivt noget anderledes end andre man ellers ser på markedet. Den var pakket rigtigt godt ind for at der ikke skulle ske noget under fragten.
En håndvaske der bare ser rigtig godt ud.

Let handel

Handlen gik let igennem, manglede dog en order bekræftigelse, men den var fanget i mit spam filter, så ikke noget med copenhagen bath.
Ved levering blev jeg desværre ikke kontaktet af GLS, hvilket gjorde at de "bare" havde stillet vasken på vores terrasse, og vi opdagede det først om aftenen, men det er ikke noget min verden ramler af, og jeg skulle ikke selv til at afhente pakken på en central.

God service og hurtig levering

Dejligt med god vejledning i telefonen og meget hurtig ekspedition.

Hej - jeg har haft en positiv oplevelse af Copenhagen Bath. Jeg købte en håndvask og fik lov til at hente den på kontoret, så jeg sparede udgifter til fragt. Alt var som det skulle være, og der var ingen problemer eller manglende dimser, da vasken skulle hænges op. Havde inden købet haft en længere korrespondance på mail om valg af vask, vandlås, armatur mm. som blev besvaret hurtigt og venligt.

SUPER SØD OG VILD GOD BETJENING

kan på det varmeste anbefale CopenhagenBath.. havde 100 spørgsmål, eller lige der omkring, inden jeg bestilte, fik gode svar på det hele.. både badekar og brusehoveder, kom 2 dage efter det var bestilt, emballeret så alt kom frem i fineste stand.. CB ringede samme dag det skulle lev. og fortalte hvornår jeg kunne forvente varen leveret. virkelig lækker kvalitet, på det hele jeg har fået leveret. ALT spillede, og jeg kan på det varmeste anbefale at handle der..

samarbejdsvillig og hjælpsomme

Utrolige hjælpsomme, og hurtig levering

God service og hurtig levering

Blev kontaktet samme dag som vasken blev bestilt vedrørende at jeg ikke havde bestilt bundprop - ville blot høre om dette var korrekt. Det var det ikke, så derfor rigtig rart lige at blive kontaktet. Vasken blev leveret hurtigt efter bestillingen og uden nogen form for "bøvl" - alting spillede bare!

God oplevelse

Copenhagenbath leverer hurtigt. Firmaet virker småt, men meget professionelt !!! Deres produkter er rigtig eksklusive til en overkommelig pris...............Havde i øvrigt mulighed for afhentning direkte på deres adresse.

Høflig og god sevice

Købte en vask til badeværelse....super flot.
Tak for hjælpen og god sevice

Hurtig levering gode produkter

Tak for handlen, god levering og gode produkter.

Fantastiske produkter til super priser

Sjældent oplever man at få så gode produkter, fantastisk kundevejledning og gode priser på udstyr til badeværelset. Vi bestilte alle vore nye produkter efter en god og fyldestgørende rådgivende dialog, med Morten hos Copenhagen Bath. Leveringen var hurtig, produkterne var emballeret i en udsædvanelig god emballage og alle enheder lever 100 % op til beskrivelsen og den vejledning vi modtog inden købet. Jeg kan kun opfordre alle til at købe deres produkter hos Copenhagen Bath.

Der var ingen problemer. Vi fejl bestilte et bademøbel, og de lod handlen gå retur.

God personlig service og hurtig levering

God personlig service og hurtig levering

Manglende information

Produket var fint og levede op til mine forventinger. Desværre kunne vi ikke læse fra hjemmesiden at hvis man selv afhenter produktet kan det kun ske om onsdagen og fra en anden adresse end den under kontaktoplysninger. Når man så selv kommer frem til lageret er der ingen skilte eller anvisninger på at man er det rette sted eller hvordan man får åbnet "den store port".

Reply from Copenhagen Bath ApS

Hej Tanja

Jeg er glad for at høre at du er tilfreds med produktet, men selvfølgelig ked af at du har haft en dårlig oplevelse ang. afhentningen. Ved køb i vores webshop og valg af afhentning vises en tekst hvor der står at afhenting kun er i følge aftale og at afhentningen skal ske på vores adresse i Bjæverskov. Yderligere kan man under Info & vilkår læse at afhentning kun er i følge aftale, og hvis man downloader vores pdf-kørselsvejledning bliver man også gjort opmærksom på at afhentning kun er i følge aftale. Vi har selvfølgelig taget din kritik til efterretning, og vil gøre disse tekster tydeligere, så lignende problemer ikke opstår igen, men synes dog at dine 2 stjerner er lidt hårde.

Jimmy Knudsen
Copenhagen Bath ApS

Super produkter og venlig kundeservice

Tak for handlen, vi bestilte et badekar og en vask som kom 3 dage efter, det ser super flot ud og vi er meget glade, tak!

Ninna!

Lækre håndvaske

Copenhagen bath har et stort udvalg af smukke ting til dit badeværelse. Hjemmesiden er let at bruge og produkterne lever op til forventningerne.

Beskadiget produkt og dårlig kundeservice

Da vi skulle bygge nyt bad, forelskede vi os i copenhagen bath's produkter. De blev købt og da vi skulle montere frontene på skufferne var disse beskadiget. Vi gjorde opmærksom på dette og cphbath leverede nogle nye. Det viste sig imidlertid, at de IKKE var nye, men demo-modeller som var dårligere end de første vi havde modtaget. Desværre påstod cphbath at de var nye, selv om vi nemt kunne bevise det modsatte (blyantskrift på bagsiden, ridser og skrammer mm.). Vi ville bare gerne have nogle nye fronte, men det kunne ikke lade sig gøre, eftersom i mellemtiden ikke længere førte denne model. Derfor overvejede vi at tage vask, skuffer mm. ned og levere det hele tilbage. Det er desværre også en stor omgang, når det først er boret op osv. så cphbath vidste, de havde fat i den lange ende. Det endte med en 'forhandling' om penge - ikke hvad vi var interesseret i. I denne dialog var der ingen interesse i at hjælpe os med at få nye fronter, vi måtte selv følge op, man var tydeligt irriteret over vores utilfredshed. Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse grundet den ringe kundetilgang. Hvis produktet er godt og man ikke har problemer, så er alting fint. Men modtager man et beskadiget produkt eller lignende - ja så er cphbath ikke stor nok som leverandør. Vi ville i hvert fald tænke os rigtig godt om, med køb af dyre produkter hos cphbath.

Reply from Copenhagen Bath ApS

Hej Rikke!

Til at starte med, vil jeg gerne undskylde, at dine oplevelser hos Copenhagen Bath ikke levede op til dine forventninger, det har desværre været uforudsigelige omstændigheder, der har gjort, at vi ikke har kunnet levere som forventet.

Dog er det vores opfattelse, at Copenhagen Bath har forsøgt at løse jeres sag hurtigt og effektivt.

06.11.2012 bestiller I to kabinetter af en udgået model hos vores forhandler. Da vores lagerbeholdning er på 4 stk., vælger vi at behandle jeres bestilling.

Efter leveringen retter I henvendelse til vores forhandler vedr. reklamation på et mindre mærke på ca. 1x1mm på skuffens inderside på det ene kabinet, og en blyantsstreg på skuffens inderside på det andet kabinet.

Vi aftaler med vores forhandler og jer, at vores kollega fra kontoret kører i sin private bil til jeres bopæl, for at sikre, at ombytningsfronterne ikke bliver beskadiget under transporten. Der bliver leveret to nye fronter, som er afmonteret fra to nye kabinetter fra vores lager.

13.11.2012 retter I igen henvendelse til vores forhandler og siger, at de to nye fronter også er beskadigede, og at det er jeres opfattelse, at fronterne ikke er nye.

15.11.2012 sender vi billede-bevis på, at begge erstatningsfronter er taget fra de sidste to og helt nye kabinetter på vores lager. Desværre står vi i den uheldige situation, at vi ikke kan skaffe flere kabinetter, da de er udgået fra vores producent.

16.11.2012 tilbyder vi at lade hele handlen gå tilbage, og refundere jer hele beløbet, dette ønsker I ikke, da kabinetterne allerede er monterede i jeres badeværelse, og som I skrev, ”I orkede ikke at afmontere kabinetterne igen” - i alt 8 selvskærende skruer.

Som alternativ, til at ”lade handlen gå tilbage”, tilbyder vi, I kan vælge mellem de 4 fronter, vi allerede har leveret, udvælge de to bedste og samtidigt, enten købe andre varer fra vores forretning til en værdi af kr. 3.000 eller en kontant udbetaling på kr. 2.000 som kompensation. I vælger at modtage kr. 2.000, som overføres til jeres konto 10.12.2012, vi ser derefter jeres sag for afsluttet.

Skulle I have kommentarer eller yderligere spørgsmål er I velkomne til at rette henvendelse til contact@copenhagenbath.com

Morten Thomsen - Direktør

Copenhagen Bath ApS Support

Om virksomheden

Hos Copenhagen Bath® importerer vi selv vores produkter fra nøje udvalgte leverandører. Vi sikrer derigennem et kompromisløst design og en kvalitet, vi altid står inde for. Hos Copenhagen Bath® produkter er kontrolleret ifølge EU's internationale direktiver og lever op til de danske specifikationer på dimensioner og kvalitet. Vi gør meget ud at vores kvalitetskontrol. Hos Copenhagen Bath® har derfor ansat en kontroller til at følge procedurerne fra fødsel til den endelige pakning og forsendelse. Vores fornemmeste opgave er at tage hånd om dig og de produkter, du køber hos os.

Visit Copenhagenbath

We live here: Ræveholmsvej 57, 1. sal