Corsagen.dk reviews

Corsagen.dk reviews

8.8

Havde den dagen efter og den sidder rigtig godt!

Hurtig levering. Jeg er rigtig glad for den corsage jeg købte! Den sidder rigtig godt :)

Fik kjole med fejl i syningen.

Købte en brudekjole og et underskørt den 12/6-13, som jeg fik den 5/9-13. Blev skuffet og ked af det, da jeg pakkede det ud. Underskørtet var gået i stykker (dette har corsagen dog lovet at sende et nyt af)
På kjolen er der 3 fejl i syningen forneden :(
Corsagen

Reply from Corsagen

Hej Jeanette,

Tak for din anmeldelse :-)

Vi beklager meget underskørtet var i stykker! Der er sendt et nyt til dig i sidste uge, så du skulle gerne have et nyt nu.

Corsagen.dk
Heidi

vidunderligt..

Dejligt, nemt og hurtigt..

super god service

super god service

Fede corsager og hurtig levering

Fede corsager og hurtig levering

Fine varer til lave priser

Bliver gang på gang imponeret over at corsagen.dk kan holde udsalg på i forvejen lave priser.

Rigtig tilfreds men en smule snydt af billede

Jeg bestilte to corsager og modtog dem hurtigt derefter, de var i god kvalitet på trods af den overraskende lave pris, til gengæld kan ma ikke bruge den g-streng der følger med. Så jeg er meget tilfreds! men dog blev jeg lidt overrasket da jeg åbnede det ene corsage da jeg så det var rødt og sort istedet for brunt og sort som det så ud på billedet, jeg gik ind på siden igen og så så at de rigtige farver faktisk stod under informationen så heldigvis var jeg ikke blevet snydt en havde bare ikke læst ordentligt efter, men det gjorde ikke noget for jeg går mere med rød en brun. Alt i alt synes jeg at Corsagen er super godt, man skal bare være lidt opmærksom og finde ud af hvilken størrelse man bruger i corsager!!!!! for det er ikke nødvedigvis den sae størrelse som du bruger i trøje, og derfor skal du måske ikke bestille en størrelse større på trods af at der tit står at corsagerne er små i størrelserne.

God vare. Hurtig levering.

God vare. Hurtig levering.

Fantastisk

Kan kun anbefale Corsagen.dk man bliver aldrig skuffet.

God service. Jeg kan ikke klage over noget.

Alt var som det skulle være, modtog min pakke hurtigt. Fik løbende mails fra Corsagen.dk ang. leveringen.

Der udover har de en rimlig overskuelige hjemmeside.

Jeg valgte endda at få pakken sendt uden omdeling til døren, som kostede 35 kr. som kun blev sendt til min postkasse (som er på eget ansvar).
Helt Ubeskadiget lå der en pakke i postkassen til mig ;-) en tilfreds kunde her fra.

God servis , billig , ingen problemer ved retur .

Hold op en servis , har købt flotte og billige ting ved Corsage , og da jeg havde købt en der ikke passede sendte jeg den retur , og der gik ikke lang tid så havde jeg mine penge på kontoen , de er gode til at sende ud med tilbud og det er priser så alle har råd til at købe .

hurtig levering.

Jeg må sige aldrig har jeg oplevet så hurtig betjening bestilte varen onsdag og torsdag morgen lå den i postkassen.

Hurtig levering.

Altid hurtig levering.

Kvaliteten på vareren er ikke 100% perfekt, men i forhold til brisen er det helt okay. Jeg har købt flere gange og ender nok med at købe der fra igen.

Som skræddersyet!...

Et super produkt til prisen, og hvis ellers man kan smide et målebånd om sig selv tre steder, kan du ved hjælp af corsagens egen målbeskrivelse, få et næsten skræddersyet produkt. Hurtig levering godt produkt til overkommelige penge, det er ikke sidste gang jeg handler der. Og jeg kan sagtens anbefale andre at handle her...

En god førstegangsgoplevelse

Min pakke var flået flere steder og hang kun sammen i bobleplasten, men varen var heldigvis i god stand. Derudover skal jeg nævne, at pris og kvalitet helt klart hænger sammen, men jeg vidste det på forhånd, så det er helt okay med mig.

Nu er jeg personligt ikke sart, men jeg tænker, at det måske kan være en idé med en lidt mere diskret/anonym label, hvor der ikke står Corsagen på. Som sagt er jeg selv ligeglad, men jeg kender andre, som ikke vil være det :-)

Jeg har haft en supergod oplevelse af min første handel. Under 1 time efter jeg havde afgivet min ordre, var pakken ekspederet afsted og jeg fik mine varer dagen efter. Supergodt!

Jeg har allerede anbefalet corsagen.dk til flere og jeg vender HELT sikkert selv tilbage, hvis der kommer varer, som matcher min smag :-)

God kvalitet til en fornuftig pris og sikker levering.

Jeg har flere gange handlet hos Corsagen. Det er flotte varer, et begrænset udvalg, men altid til fornuftige priser. Fleksibilitet og service ud over det forventede.

Super Cool

Super flotte Corsager i god kvalitet, god betjening og bytteservice. Nem og hurtig levering, overskuelig hjemmeside, alt i alt et godt sted at handle. Jeg kommer igen

Det er billigt på Corsagen og du får leveret hurtigt. Det er ikke sidste gang jeg handler der.

hurtig og nemt

corsagen.dk er god for dig hvis man har lyst til at forkæle sig selv eller manden i sit liv,til billige penge og det tager ikke andet end et par dage og så har du det

godt sortiment og god vejledning

godt sortiment og god vejledning

Corsagen Details

DANMARKS STØRSTE UDVALG I CORSAGER. Hos os finder du et stort udvalg i Corsager fra str. Small-6XL. Vi har også udvalg i kostumer og tilbehør. Kundeservice er en meget vigtig del hos os, og vi stræber altid efter at gøre det bedre. Hos os kan du handle trygt. Vi tilbyder også et stort udvalg i brude og gallakjoler, alle syet efter dine egne mål.

Visit Corsagen.dk

We live here: Svinget 1