Corsagen.dk reviewed by

størrelserne er VIRKELIG små og kvaliteten VIRKELIG lav.

Størrelsen i deres tøj er sindssygt småt i forhold til normale størrelser. Jeg bruger normalt en medium og måtte op i 2x xl for at kunne passe det og kvaliteten i de ting jeg har bestilt, var seriøst ringe og så billigt ud. Jeg handler uden tvivl et andet sted i fremtiden.
    Corsagen.dk
    TrustScore 8.8 / 10

Reply from Corsagen.dk

Hej Amy,

Tak for din anmeldelse :-)

Du har ikke bestilt en medium som du ellers skriver, men en XL, så jeg går udfra at du har læst vores størrelsesguide. Men jeg linker nu alligevel til den her:

Du skal tage corsagen på med snørerne helt åbne bagtil, og så snøre den ind. Prøv at gøre det, så er jeg sikker på du kan passe den i XL :-)
    I størrelsesguiden kan du også læse dig til at modellerne er små, da et corsage ikke er tøj men lingeri. Du kan på ingen måder sammenligne det med normale tøj størrelser.

Vores kvalitet er jeg dog ked af du ikke synes om. Vi har meget sjældent klager på dette, især da vores priser er så lave, men skriv gerne til os hvor du mener kvaliteten kan være bedre, så skal vi give det videre til vores leverandør!

Hvis du en dag er inærheden af Amager, så skriv til os. Vi giver gerne personlig vejledning i corsager og hvordan man tager dem på, til dem der kommer forbi.

Corsagen.dk
    Heidi