Corsagen.dk reviewed by

Ringsted, DK

Super service trods Post Danmark

Da jeg bestilte mine varer første gang hos Corsagen.dk, havde jeg en dårlig oplevelse. For det første var halvdelen af de bestilte varer ikke på lager, (dette gjorde corsagen.dk op for, ved at sende mig en varer, der lignede den ene bestilte varer, gratis med i købet), og for det andet, lavede Post Danmark ged i det, og sendte min pakke 30 km væk, til et museeum som kun har åbent i weekenden, hvilket jeg først fandt ud af da jeg troppede op på adressen. Det var en skuffende oplevelse, som corsagen.dk heldigvis ændrede på. Da de fik at vide hvordan min oplevelse havde været, rådede de mig til ikke at hente pakken på museet, således at den blev sendt tilbage til dem. Jeg vil derefter få mine penge sendt tilbage til kontoen. Da de så havde modtaget den ene af de varer, jeg havde bestilt, som ikke havde været på lager, tilbød de at sende den direkte til mig uden omkostninger, som et plaster på såret. Jeg har i dag modtaget varen, og jeg helt lykkelig over hvor fantastisk kvalitet den er, og hvor godt den lever op til mine forventninger. Til alle fremtidige kunder, vil jeg blot fortælle: corsagen.dk kan leve op til dine forventninger!