Corsagen.dk reviews

Corsagen.dk reviews

8.8

Forkerte størrelser igen igen

Jeg har igen modtaget forkerte størrelser ligesom jeg gjorde sidst....sidst var størrelsen rettet i varene med kuglepen da corsage og nederdel ikke var samme størrelser....denne gang bestiller jeg to kjoler i samme størrelse blot to forskellige farver modtager så også to forskellige størrelser....
Corsagen

Reply from Corsagen

Hej Charlotte,

Tak for din anmeldelse :-)

Ja vi beklager meget at der er sendt forkert størrelse til dig, men som skrevet til dig sender du sem selvfølgelig bare retur igen.
Vi kan slet ikke argumentere imod din anmeldelse, det er helt sikkert ikke iorden. Vi skal nok sørge for at være mere opmærksomme i fremtiden :-)

Hvad angår at rette i størrelser, så kan jeg dog fortælle at det ikke er noget vi gør. Nok kan vi sende forkerte størrelser ved en fejl, man vi retter selvfølgelig ikke i noget med kuglepen eller andet, når vi sender varer ud til kunder!

Corsagen.dk
Heidi

Kunne ikke være bedre

Super god service. Tøjet sidder rigtig godt, og da de fandt ud af at en af mine kjoler var udsolgt fra lageret sendte de den med i en anden farve gratis. Hvis det ikke er god service ved jeg ikke hvad der er.

Super godt!

Corsagen lægger en høj standard! Jeg fik min vare dagen efter bestilling, og det fungerede super godt! God kvalitet, lave priser.. Jeg er fuldt ud tilfreds med mit køb på Corsagen.dk. :)

god og hurtig service

Fik varene hurtigt. Den ene passede ikke og blev returneret. Fik hurtigt pengene tilbage. Kan kun anbefales

super forretning

har bestilt en kjole som skal bruges som brudekjole ...... den passede ikke lige som jeg gerne ville have men har en super veninde der lige fandt ud af hvordan den kunne komme til at passe ... men alt i alt en super behandling inde fra jer ... hurtig ekspedition så er meget tilfreds

helt perfekt og super hurtigt

super godt og hurtigt..alt i orden

Perfekt!

I sender varene med det samme og allerede efter 1 dag modtager man dem. PERFEKT!

God service, hurtig levering og lækkert tøj :)

Hvis jeg har brug for noget flot tøj til et event hurtigt, så går jeg altid lige og kigger på corsagen.dk .. Kvaliteten af tøjet er ikke "super god", men god til prisen. Savner at se noget mere avslappende også, som nogle lækre sæt a la Juicy Couture, i velour eller lignende, meget populert i Hollywood og mellem de kendte :) Ellers kun positivt herfra :)

Meget hurtig betjening

Rigtig super hurtig kun 4 dage så fik man varen i grønland

Kjolen var gået op i en syning og nissehuen var slet ikke hvad jeg havde forventet.

Da jeg modtog kjolen, var syningen foran gået op, så jeg selv blev nød til at sy den sammen for sku bruge den dagen efter ... Og nissehuen var meget tynd og kort, hvilket det slet ik ligner på billederne på corsagen.dk .. Hurtig levering, rigtig dårlig kvalitet, men man får vel hvad man betaler for
Corsagen

Reply from Corsagen

Hej Sofie,

Tak for din anmeldelse :-)

Vi har prøvet at kontakte dig flere gange, men uden held.
Det er meget uheldigt syningen var gået op, det beklager vi! Især da du jo bor i omegnen af os, for så havde det ikke været meget svært lige at levere en ny vare til dig, uden ekstra omkostninger. Husk at tage kontakt en anden gang, så er det nemmere at hjælpe dig.

Din vare blev refunderet igen d. 18/12, da vi fik denne anmeldelse, og du behøver selvfølgelig ikke sende varen retur. Bare du lige vil tage kontakt en anden gang, eller svare os på vores henvendelser, så undgår vi disse uheldige situationer.

Godt Nytår.

Corsagen.dk
Heidi

Godt

Jeg syntes det er godt, fik min pakke med det samme og nemt at bruge.

Fin handel

Har for nylig (og for første gang) bestilt nogle varer fra Corsagen.
Hurtig levering og fine varer. Desværre passede to af modellerne ikke godt til mig, men den sidste var lige i øjet :0)
Nemt at returnere.

Den ene vare jeg købte viste sig at være udsolgt, selvom dette ikke fremgik på hjemmesiden. Jeg fik uden problemer pengene retur og en lignende vare uden beregning.

Super hurtig levering

Mine varer kom 2 dage efter jeg havde bestilt varen og kvaliteten af tøjet var super til prisen

Problemfri og hurtig levering

Mine strømper blev hurtigt ekspederet fra Corsagen og ikke mindre end fire mails holdt mig underrettet om alle detaljer (ordrebekræftelse, varen pakket, varen sendt og til sidst fakturaen som pdf).
Desværre lever strømperne ikke op til det de lover i beskrivelsen (de kan ikke passes af alle), så derfor kun fire stjerner.

Hurtig levering og sikker pasform

Det er for det første nogle helt fantastisk flotte corsager der findes derinde! Min kæreste og jeg havde planlagt en rigtig hyggelig aften med god mad, og jeg faldt over denne side da jeg ville finde noget flot og sexet at overraske ham med! Jeg fik dog bestilt lidt sent og ærgede mig over at det nok ikke ville nå frem i tide - men allerede nogle dage efter ankom pakken fra corsagen.dk! Størrelsen var lige i øjet, så deres størrelsesguide har været meget nem at gå efter (hvilket nogen gange er det værste ved online shopping!). Derudover var corsagen utrolig flot og nem at have med at gøre.

Leverede fint op til mine forventninger.

Kan kun anbefale Corsagen :-)

Helt fantastisk og suveræn Kundeservice !!

Jeg bestilte en corsage via corsagen.dk, jeg var i tvivl om størrelsen og sendte en mail til dem ang hvilken størrelse de ville anbefale, der gik max 10 minutter så fik jeg svar og kunne bestille, da jeg fik min flotte corsage blev jeg igen i tvivl om den var lidt for lille, så jeg mailede igen og fik svar med det samme ! Jeg blev anbefalet at beholde corsagen, og det er jeg virkelig glad for! Da den først blev spændt ordentligt sad den perfekt !

Jeg kan absolut kun anbefale at bestille fra corsagen.dk !!
Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg selv bestiller !!

1000 tak !!

Mai

Du får hvad du bestiller

Jeg har købt forskellige beklædningsgenstande, og kan kun give ros
Super god service...

Super nemt og hurtigt at handle der

Det jeg har købt, har bare været i orden og det kommer som aftalt..............nemt, hurtigt og billig.....det kan da ikke være bedre

Corsagen Details

DANMARKS STØRSTE UDVALG I CORSAGER. Hos os finder du et stort udvalg i Corsager fra str. Small-6XL. Vi har også udvalg i kostumer og tilbehør. Kundeservice er en meget vigtig del hos os, og vi stræber altid efter at gøre det bedre. Hos os kan du handle trygt. Vi tilbyder også et stort udvalg i brude og gallakjoler, alle syet efter dine egne mål.

Visit Corsagen.dk

We live here: Svinget 1