Gamingserver reviews

Gamingserver reviews

6.8

Dansk udbyder med Udlandske servere..

GamingServer.eu - Udlandske servere..

Har haft lejet en FFA CSS server hos dem og pingen ligger med ca. 55 i forhold til danske server (som typisk ligger på 25-35) - dette gør at den ikke kan findes under "Latancy 50" på STEAM.. Dette gjore (for mit vedkommende) at den sjældent/aldrig blev besøgt... Jeg blev tilbudt at få mine penge refunderet da jeg fortrød mit køb. For at der ikke for fremtiden skulle opstå lignende "fortrydelser" har jeg ønsket at de ville ændre deres server info på deres hjemmeside så det er lettere at tage stilling til deres produkter, inden! man køber! - Dette er så i mellemtiden blevet hørt.. tak for det ;-)

Is Gamingserver your company?

Visit Gamingserver