Cph Vapours reviews

Cph Vapours reviews

7.3

En fornøjelse at handle med CPH Vapours.

Jeg har igennem tiden lavet mere end 10 ordrer både med post og i butikken på Frederiksberg. Alting er i orden og tilmed god og ærlig vejledning, overskueligt forløb igennem hele købet.

Meget imødekommende og hjælpsom personale

Udover en flot og indbydende butik på Amagerbrogade er folkene der med til at gøre det hele til en god kunde oplevelse

Det er min go to damp butik

Fortvivlet

For ca 1½ mdn. siden købte jeg et e-cig. 1300 amp. batteri. Da jeg i aftes satte det til opladning eksploderede det med ild og røg med efterfølgende brandskade på gulvet og væggen.

Dags dato kontaktede jeg forgæves Cph Vapours hvor man beklagede og tilbød at sende et nyt batteri og oplader. men skaden som batteriet havde forvoldt var ikke deres problem , og det for øvrigt var et velkendt problem at den slags kunne ske under opladning af batterier og at man ikke kunne forstå at jeg ikke brugte en brandsikker pose under opladning, en pose som Cph Vapours ikke forhandlede men som sikkert kunne købes på nettet.
Cph Vapours mente ikke at de har et produkt ansvar

Dårlig service

Købte batteri til e-cigaret (eGo CE4+ 900mAh) i butikken på Frederiksberg september 2013. Efter godt to måneder var effekten betydelig nedsat. Jeg fik desværre først klaget medio januar. Svar: Der er intet galt med batteriet og dine tre måneders garanti ER udløbet. Jeg mener de burde have byttet batteriet pr kulance, det gjorde de i e-Cigarethuset i Liseleje, som jeg kun har gode erfaringer med. De to batterier jeg købte der har foreløbig holdt i otte måneder.

Respons

"vi svarer tilbage hurtigst muligt.......ok de har da ikke travlt med det.......
Cph Vapours

Reply from Cph Vapours

Hej Nicolai,

Du har skrevet til os på en søndag hvor vi ikke besvare mails.

Vi har ca. en til to dages behandlingstid på alle vores mails, du har fået svar i dag tirsdag, hvilket efter vores mening er rigtig god service.

Vi beklager hvis vi ikke lever op til dine standarder.

Cph-Vapours

Super hurtig levering

Jeg bestilt i går og havde varerne i dag. Nem og overskuelig hjemmeside, gode priser og flink personale.

Meeeeget hurtig levering !!!!!

Hej ... Så skulle jeg også lige have den nye Kanger EVOD :) bestilte den D. 23-04-13 kl. 17,53 og modtog den i dag D. 24-04-13.
så ikke nok med at den var lidt billigere end hos andre , så havde de og coils til den 5 stk. for 75 kr. :) . Og det er jo sådan at når man har bestilt nyt grej , så kan man jo næsten heller ikke vente på at det kommer hurtigt. OG det gør det fra CPH. VAPOURS.

Mange tak

TorbenM

NEMT OG HURTIGT OG BILLIGT

Har købt varer hos dem mange gange.... :-D

Perfektion

Jeg har købt i mange e-cig butikker på nettet og gaden men den her butik er simpelthen den bedste der er, De folk som er ansat i butikken er høflige, søde og professionelle som ikke bliver stresset af en fyldt butik, 5 stjerner uden tvivl !!

Super betjening, god stemning i butikken, gode produkter... nuff said !

Efter første møde med butikken er jeg sikker på at de har fået mig som fast kunde. De var super høflige og fik hurtigt en fornemmelse af god stemning blandt kunder og ekspedienterne bag disken. Thumbs up - skynd dig derind og start dampmaskinerne op :)

Fantastisk

Sjældet har jeg mødt så stor imødekommenhed, service og altid godt humør.
Vi har alle handlet i butikker hvor ekspedienten er mere sur og træt og, hvor hvis du har en reklamation bliver det modtaget som en personlig fornærmelse.
Hvis du kunne tænke dig alt det modsatte, så besøg CPH-Vapours butik, der er der altid overskud og imødekommenhed. Selv om der er stormende travlt i butikken tager man sig tid til at byde på en dejlig kop kaffe.
Det store plus er at de faktisk er de billigste på markedet og har du nogen defekter på din tank eller andet bliver der kigget på det med et smil og kan det ikke fixses, byttes det med et endnu større smil.
Ligemeget hvor meget jeg prøver vil jeg ikke kunne finde noget negativ at sig om den butik.
De har fat i noget mange andre kunne lære noget af....nemlig at få deres kunder til at få lyst til at komme igen.

Super fed oplevelse

Har handlet hos virksomheden 2 gange; én gang på nettet med hurtig levering, gode priser, super service - både pr. telefon og via facebook og en anden gang i butikken på frederiksberg, hvor servicen var i top og udvalgt super. Venlig medarbejder og lækker kaffe i butikken!

Uden sammenligning den bedste damp-biks!

Jeg har kun besøgt butikken på Smallegade og det er fremover det eneste sted jeg vil købe mine varer. Jeg har allerede købt 3 startersæt (familien skulle jo også prøve når nu det virker for mig ;)) og en del væske.
Man får ekstrem fin service derinde! Den ene gang kom jeg ind med en clearomizer som smagte brændt efter et døgn - den blev bare skruet af og en ny (endda bedre en) blev sat på. Ingen yderligere spørgsmål, men bare et smilende: "hav en god dag".
En anden gang købte jeg et startsæt som gave og der var ikke den væske jeg skulle bruge - så ejeren gav mig resten af hans, helt uden beregning. Min veninde som var med derinde stod og ærgrerede sig over at hun ikke havde købt en startpakke hos cph-vapours fordi man får et fint etui med til. Og vupti, så hentede ejeren et tomt etui til hende - igen helt uden beregning.

Det kan KUN anbefales at handle hos cph-vapours.

Helt igennem perfekt og fantastisk!

Bestilte klokken 18.12 en tirsdag aften en time efter (19.12) får jeg så en besked om at mit starterkit er blevet sendt med posten. Jeg tænker "så får jeg det nu nok torsdag". Utroligt nok kommer tingene sgu allerede onsdag eftermiddag klokken 15.00. Det har altså ikke engang taget dem 24 timer at levere min vare. Super fedt! Derudover har deres kundeservice også været helt igennem fantastisk til at guide mig igennem mit køb og valg (jeg er ny i det her e-cigaret) uden at "prakke" noget på mig!
Jeg har ikke en eneste negativ ting at kunne sige om dem! Super god betjening fra start til slut!

Super sød betjening

Kan varmt anbefale at tage en tur forbi butikken på smallegade hvis det er god betjening og manglende viden om E-smøg du søger, man bliver modtaget med åbne arme og ingen Strees , går derfra med alle ens spørgsmål besvaret !!!! Rigtig god betjening :0)

PERFEKT SERVICE !

Perfekt service, man føler sig rigtig godt behandlet, gode produkter.

super service

min 5 stjerner gives godt ud... jeg har ikke noget at brok mig over. cph-vapours har gode priser.. god service.. og hurtig leveing..

alle jeg kender har prøvet den dårlig service på dampshop.dk og mit svar til dem er cph-vapours.com.. :-)

Super service !

Super service , kvalitets vare , billige priser , hurtig levering og top venlig betjening . Andet og mere kan man vist ikke forlange :-)
Helt klart min favorit butik

Fantastisk!

Kom ved et tilfælde forbi siden og så tilbudet på E-vic og slog til med det samme og så vr det med fri fragt!. det var fredag, modtog pakken lørdag! det kan ikke gøres bedre!

Lynhurtig levering!

Jeg bestilte en starterpakke med e-cigaretter kl. 15 fredag eftermiddag.
Lørdag formiddag lå de i min postkasse.
Det kalder jeg hurtigt!

Super tilfreds!
Gid nu bare at tobakken kommer fra det andet firma. :))!

Cph Vapours Details

Visit Cph Vapours