Cpsms reviews

Cpsms reviews

9.3

God og hurtig service hvis man betaler med kort. ;-)

Servicen er god hvis man betaler med "kort", hvis man vil bruge bankoverførsel halter de lidt bagefter.
Keld Hansen

Hej Keld,

Det var pokkers! Du må have ramt os på en dårlig dag :-) Jeg plejer ellers at være ret hurtig. Det beklager jeg!

Næste gang kan du evt. ringe direkte til 8838 9000, så kører jeg fakturaen med det samme.

Fungerer helt som lovet.

Jeg bruger det primært til tidsbestemte sms til større grupper. Det fungerer helt efter hensigten. Det er at administrere og vedligeholde konter og grupper.

Hej Thomas,

Tusind tak for anmeldelsen!

ps. vi holder ALTID hvad vi lover :-)

CPSMS

Gode løsninger og brugervenligt system.

Vi har været meget tilfredse. CPSMS.DK tilbyder lige præcis de løsninger, vi har brug for. Systemet er overskueligt og ikke unødigt kompliceret.

Hej TaxiNord

Tak for anmeldelsen! Vi håber at I forsat finder systemet nemt og overskueligt.

CPSMS

Fin brugerflade, gode features og virker stabilt

Vi bruger CPSMS til daglige udsendelser af bekræftelser og notifikationer til vores kunder. Både gennem API integration til vores bookingsystem og til tider manuelt gennem deres webinterface. Det har altid fungeret godt og stabilt. Vi er meget tilfredse med produktet.

Hej Nikolaj,

Tusind tak for den fine anmeldelse og vi håber I er fortsat glade for systemet.

CPSMS

Fungerer godt og god service

Systemet er nemt, lige til og meget overskueligt.
Mange gode funktioner.
God og hurtig service.
Vi er rigtig godt tilfredse.

Hej Natteskriveri,

Tak for jeres fine anmeldelse! Husk at I altid kan ringe eller skrive hvis der skulle være brug for det.

Utroligt driftsikkert

Jeg bruger CPSMS til udsendelse af påmindelser på faste datoer og oplever CPSMS som utroligt nemt, overskueligt og driftsikkert

Cpsms er rar at bruge så har man en ordentlig størrelse knapper til rådighed!

Det ville være rart, hvis man fik mulighed for at fjerne gamle SMS selv.

Hej Willy,

Tak for din anmeldelse og de 5 stjerner :-)

CPSMS

Generelt ret godt, men ikke i dag.

Lige i dag er der forsinkelser på udsendelser - det er sikkert ikke CPSMS's skyld, men tæt på ubrugeligt lige nu.

Hej Thomas,

Det er vi super kede af at høre, dog håber vi at dine fremtidige oplevelser med CPSMS vil være bedre :-)

CPSMS

Nemmeste udsendelse af forskellige sms'er tl stor gruppe modtagere

Efter nogle problemer, med import af lister kører programmet upåklageligt. Jeg havde ikke sat "flueben" det rigtige sted (Udsendelse kun til danske numre). Fin og øjeblikkelig hjælp fra firmaet!

Hej Torben,

Du ringer bare en anden gang hvis det skulle være :-)

CPSMS

Køre altid hurtigt og fejlfrit

Køre altid hurtigt og fejlfrit. En behagelig måde at bliver underrettet på når antal point er ved at udløbe.

Hej Bent

Tak for de fine ord. Husk du altid kan ringe eller skrive hvis du har nogle spørgsmål :-)

Let opsætning af SMS vha. API, god kundeservice

Da vi skulle implementere en sms løsning i vores onlinebestilling, valgte vi CPSMS som udbyder. Efter at have opbrugt demo-sms'erne, uden at være færdig med test, skulle der ikke andet end en email, der hurtigt blev besvaret, til, for at få ekstra demo-sms'er

Hej Søren

Tak for din anmeldelse og vi håber du bliver glad for servicen. Husk at du også kan ringe hvis du har brug for nogle support/hjælp

Solid sms service!

Super produkt der gør min arbejdsgang MEGET nemmere! Kan kun anbefale cpsms.dk!!

Hej Michael

Tak for de 5 stjerner og de fine ord.

CPSMS

Det virker som det skal...

CPSMS mulighed for at sende SMS'er pr. mail eller via REST API virker som det skal, hver gang. Man får hvad man betaler for og fine advarsler når ens SMS konto er ved at være tom.

Hej Christian

Tusind tak for de 5 stjerne og de pæne ord!

CPSMS

Effektivt produkt og god service.

cpsms.dk leverer virkelig varen til en rigtig god pris. Jeg benyttede også deres kundeservice, hvor der var venlig hjælp og resolut svar på mit spørgsmål.
Kan uden forbehold anbefale cpsms.dk.

Hej Lars

Tusind tak for de 5 stjerner og de fine ord. Og som altid kan du ringe eller skrive hvis du skulle have flere spørgsmål.

CPSMS

Ind til videre har det bare virket PERFEKT... og nemt at bruge!

Bruger tjenesten til at rundsende interne beskeder i klubben... Særlig funktionen med at kunne tildele grupper på de enkelte numre er super.. Prisen er godt nok lidt højere end vi havde ved vores gamle udbyder... Men kvalitet må godt koste noget. Eneste ønske fra vores side er at man kan vælge nogle enkelte numre ud og så bare sende til dem, med dato/tid uden at man skal oprette en gruppe. Så må det vel nærmest være 5½ stjerner.

Hej

Tusind tak for de 5 stjerner og den fine anmeldelse. Og vi er godt i gang med at skrive til Trustpilot og spørge om vi ikke kan få det halve point tildelt på en eller anden måde.

Simpelt og velfungerende

Har brugt denne service i mere end 3 år. Har aldrig oplevet problemer elle nedetid.

Hej Martin

Tak for de 5 stjerner og vi håber det fortsætter på samme måde i fremtiden :-)

Brug tastaturet til SMS

Det er nemmere at ramme tasterne på dit PC tastatur - og svaret kommer til din tlf :-)

Hej Tom

Tak for de 5 stjerner og vi kunne ikke være mere enige :-)

CPSMS

Køb SMS til din hjemmeside - sådan!

Skal du bruge en SMS-service til din hjemmeside, så er dette nok det nemmeste.
Vi har stor glæde af at sende SMS'er til vores medlemmer, og de kommer altid godt afsted uden forsinkelser. Prisen kan diskuteres, men servicen er i top, og systemet er nemt at bruge og vedligeholde. Også nemt at købe nye SMS'er, og fin varsling, når kontoen er ved at være tom.

Hej Peter

Tak for de 4 stjerner og den fine anmeldelse. Husk at du altid kan få en bedre SMS pris hvis du vælger at købe større pakker af gangen. Hvis du vil vide mere kan du altid ringe eller skrive til mig

Christian@compaya.dk
CPSMS

lige ddt vi har brug for.

Rigtigt godt concept, som vi er utroligt glade for findes.

Hej Mogens

Tusind tak for de 5 stjerner og de fine ord!

Let, enkelt,fleksibelt

Det er hurtigt og let at oprette brugere og danne grupper. Og muligheden for tidsbestemt udsendelse passer fint til mit behov (f.eks. til at sende en tidlig morgen-reminder til mine konfirmandhold)

Hej Ole

Tusind tak for de 5 stjerner!

Trustpilot anbefaler CPSMS:

Gratis oprettelse!

Det er kvit og frit at komme i gang med CPSMS

Ingen månedlig licens!

Hos CPSMS betaler du ingen dyre licenser el. månedlige gebyrer. Du betaler kun for de SMS'er du sender.

Danmarks smarteste SMS system

Selvom CPSMS har en masse avancerede features såsom navnefletfunktion og tidsbestemte SMS'er, så er systemet holdt meget simpelt og brugervenligt.

Kom GRATIS i gang nu

Ved at følge dette link får du 10 gratis sms'er til at teste systemet med inden at du investerer nogle penge: https://www.cpsms.dk/

Kort om CPSMS.DK

CPSMS.DK er et gratis online system til håndtering af alt indenfor SMS afsendelser. Du kun betaler for de SMS’er du sender. Få gratis demologin her. Professionel SMS Gateway til både erhverv og private - Send bulk SMS online med CPSMS SMS Gateway. Gratis oprettelse, intet månedsgebyr og billige SMS direkte fra internettet via vores SMS gateway.

Visit Cpsms

Kontakt CPSMS: