Crazy Daisy reviews

Crazy Daisy reviews

6.1

Dårlige ansættelsesvilkår!

Min veninde, der arbejder på Crazy Daisy som garderobe pige får 95 kroner i timen, hvilket er mere 35 kroner (35,95 kr. præcis) MINDRE end, hvad 3F's overenskomst foreskriver! 35 KRONER MINDRE I TIMEN!!! Det er jo et helt uhørt beløb, der er tale om!
Personalemøder er heller ikke betalte, men i kontrakten fremgår det "at de regner med at de ansatte møder op". Det er jo nærmest tvang.

I starten blev hun heller ikke betalt for overarbejde (dvs. det hun lavede efter kl. 5, når diskoteket lukkede), hvilket ofte var en halv time ekstra!
Og så vidt jeg ved, er disse penge ikke blevet betalt efterfølgende, selv om virksomheden nu har indset at det var forkert.

Jeg skrev en mail til Nox Network, men de svarede kun på den første mail. Utroligt at de ikke kan stå indefor, hvad de laver - selv om jeg godt forstår, at det må være svært at godtgøre disse elendige arbejdsvilkår.

35,95 kroner HVER ENESTE TIME synes de ansatte for i garderoben. Utroligt at de vil finde sig i det...

Is Crazy Daisy your company?

Crazy Daisy Kolding Aps Details

Visit Crazy Daisy