Crazy Factory reviews

Crazy Factory reviews

9.3

Top.

Beste site voor piercings etc. Ze zijn super goedkoop, je moet even wachten op je bestelling. Dit duurt vaak 4 tot 8 dagen, maar als ze eenmaal binnen zijn dan heb je ook wat!

Helt i orden

Jeg har bestilt ved Crazy Factory rigtig mange gange, og har været tilfreds hver eneste gang. Hvis jeg skal shoppe piercingsmykker o.lign., så er det altid her

Flot - billigt - hurtigt fremme

Flotte smykker og det er billigt og nemt at bestille og der går lige omkring én uges tid så er det på adressen og det er godt gået når det kommer fra Asien af :-)

Kan anbefales til andre der leder efter piercings-smykker eller alm. smykker.

Tilfredsstillende

Bestilt 3 gange... Og tilfreds...
Kun oplevet én navlepiercing hvor stenen var røget ud, men lidt lim så gik det ;-)

Best body jewelry e-shop!

Jeg har købt for næsten 800 kr over 3 gange, jeg runder et tusinde ved næste køb her snart - og jeg har ALDRIG haft problemer med Crazy Factory. Deres point system er fantastisk, hvis man med lidt sund fornuft navigerer rundt inde på shoppen, kan man sagtens finde noget rigtigt flot til 10 kr, hvilket man fik opsparet i crazy cash points fra sidste køb eller nyhedsbrevet.
Deres kvalitet er i orden og jeg, som er godt og vel nybegynder (med stretch på 8mm) ser jeg ingen sundhedsrelaterede problemer (her snakker jeg om akryl, silikone og kirurgisk stål).

Jeg fik på et tidspunkt sendt 2x8mm. hvide spiraler i stedet får 2x6mm hvide spiraler, jeg skrev ind til dem da jeg fandt ud af fejlen (desværre en måned efter købet), men de genkendte deres fejl og sendte mig uden videre et par 6mm hvide spiraler - ingen omkostninger, bare ganske enkelt en "undskyldning" for deres fejl.

Deres priser er i orden og jeg kommer helt klart til at handle derinde mange gange igen!

God kvalitet og billigt

Har et stort udvalg og er meget billigt. Er ikke sidste gang jeg handler der!

awesome

Im so impressed...love the choice and the amazingly quick delivery...i never get mail this quick from other uk addresses!! Love my plugs too, look better than I expected too...bonus! Cheers chaps! :D

Virker hver gang!

Crazy-factory lever altid op til forventningerne.Jeg har været trofast kunde der i mange år efterhånden, og aldrig har der været problemer hverken med betaling, levering, kvalitet af produkterne eller priserne, som er svært konkurrencedygtige. Dertil er det fantastisk at de nu sender via Tyskland, så man slipper for told, hvis man skulle være så uheldig at blive taget.

Keep up the good work!

Fantastisk!

Crazy factory er en fantastisk side! De produkter jeg købte ville i Danmark have kostet omkring 5-600 kr, men på CF betalte jeg kun omkring 170! Kvaliteten af produkterne virker til at være rigtig god indtil videre! Jeg bestilte en torsdag og fik allerede produkterne torsdag ugen efter. :D Rigtig god side som klart kan anbefales! :)

Great!!!

After some comments I wasn't very trust-full but I finally ordered it
and I am very satisfied.
I live in Denmark, , I ordered piercings on December 21, today is 31 .12 and I have them at home.
Great:)
Although the material is a little different than the expensive shops, but hopefully it will be fine.
In case it will be not, I will comment once more

Happy New Year !!!

Thank you
Crazy-factory you cool!!!

Bedste Piercings side.

CF er en fantastisk side, de har et kæmpe udvalg og nogen rimelige priser.
Så selvom det tager en lille uge for din vare at komme. så er det stadig en rigtig god side. Mine piercinger er en rigtig kvalitet og da pakke ankom var den rigtig flot bestykket. så 5 stjerner fra mig (:

gode priser og ok kvalitet

ikke så meget pis der, dog er der lidt langt fra asien til Tyskland og så til DK så der går altid en lille uge

Utrolige priser, bra produkter, fantastisk utvalg!

Det fins ikke bedre!

Det er så billige og bra produkter, at det eneste du må passe på er å kjøpe mange nok produkter til at frakten skal lønne seg! (ca 38,- NOK)

10 kr her og 20 kr der for de samme produktene du betaler hundrevis av kroner for i Norge. Du kjøper piercingene rett fra fabrikken.

Jeg er fast kunde!

Den bedste online piercingshop!

Har handlet mange steder og denne side er og bliver min favorit! De har de absolut største udvalg, den nemmeste side at finde rundt på og helt klart de billigste priser på markedet!

BEDSTE PIERCING-HJEMMESIDE!

Jeg har handlet mange gange ved crazy-factory.com - og det bliver jeg ved med. Alle deres piercinger koster en 5. del af, hvad de koster hvis man skulle købe dem på andre hjemmesider, eller i butikker i byen.

De har et stort udvalg, og hjemmesiden er nem at finde rundt på, og har ofte kampagner, rabatter og tilbud som er nemme at benytte sig af.

Fragten tager typisk en uges tid, hvilket jeg synes er mere end acceptabelt, når varene kommer helt fra den anden side af jorden!

BEDSTE PIERCING-HJEMMESIDE!
Har intet negativt at sige :-)

Køber aldrig andre steder end her!

Jeg har aldrig haft problemer med crazy-factory, og kun en enkelt gang måtte jeg kontakte dem, pga plastic der var gået i stykker.
Fik en ny næsten med det samme.

Forsendelsestiden er lang, men jeg synes ærlig talt det er værd at vente på, og er vild med idéen om at man optjener point der kan bruges som rabat.
Jeg fortryder kun at jeg ikke har flere piercinger, så jeg kan bestille uanstændigt mange smykker!

Rigtig godt, men lang levering

Fine varer, nogle holder bedre end andre, men til prisen er de helt fine! :-) smart med "crazy cash" man kan få ;-) leveringen er lidt lang, når det først skal fra Thailand til Tyskland, og derefter fra Tyskland til Danmark

Awesome

Vi er tre piger der bestilte og vi fik alle sammen de rigtig produkter og vi fik dem præcis 4 dage efter bekræftelsen . og der står 4-8 dage, så det er bare dejligt..

De har virkelig styr på det og deres service er utrolig !

Fantastic!

I have ordered from Crazy Factory a few times now, and I absolutely love it.
The prices are amazingly low and the service just as good.

Is Crazy Factory your company?

Visit Crazy Factory