Creative reviews

Creative reviews

6.4

Great company.

Great company.
You can recover some of your money spent for the purchase and also you will get 5$ to your account. To do this, follow the link and register online Extrabux
Cash back 5% http://www.extrabux.com/r/525e6bcc40
Extrabux makes it easy to earn cash back and find coupons at the stores you love. After you create a free account, simply click to a store from Extrabux and make a purchase. In 1-7 days, your cash back will be added to your Extrabux account!

ZiiSound D5 poor quality!

I bought the Creative ZiiSound D5 two years ago and it's already defect. It simply stopped functioning one day. When I contacted customer service, they told me that there's nothing they can do about defected products after the warranty has exceeded. At more than €300 this is incredibly poor quality of the product and poor customer service. Don't buy the ZiiSound!

Fast and Good Delivery

Hello

I bought an Armband for my ZEN MP3, the product arrived within the expected delivery date in good conditions.

Aldrig mere Creative!!!

Jeg har købt CREATIVE HS-930I stereo headset til 749 kr.
Et fantastisk headset, men jeg mister silikonestykket (den yderste prop).
Jeg bruger lang tid på, at se om jeg kan finde nogle nye på nettet, til sidst giver jeg op og skriver så til CREATIVE om, hvor jeg kan købe nogle nye silikonestykker.
Der får jeg dette svar:
Dem kan du ikke købe, dem har vi ikke. Så du må se om du kan købe dem brugt!!!!!
Øh nej, jeg skal bestemt ikke købe dem brugt, det er da for ulækkert.
Men det vil så sige, at jeg kan smide et dyrere velfungerende headset ud, fordi CREATIVE ikke har reservedele til deres egne produkter.
Kan slet ikke forstå sådan en udmelding.
Men så må konklusionen være, at jeg ikke længere køber CREATIVE produkter, for det kan da absolut ikke betale sig!!!!!!!!!!

Its Alright

Acceptable service. Although I bought the creative zen player from a UK website, the product came from Hong Kong. I guess it can be said that, they are not your next day delivery sites but I could tell that they gave good effort judging by the fact that it arrived 2 days before the expected delivery date.

Creative a perso molto.....

Sono cliente Creative da molti anni ma non sò se lo sarò ancora i bei tempi pare che siano finiti sia nel campo audio sia come servizio offerto dal on line store europeo ultimamente mi sono trovato veramente male risposte via mail alla richiesta di supporto alle vendite scarse quasi robotiche predefinite di poco aiuto il numero verde che una volta era presente non esiste più è prodotti dalle schede audio agli speakers ormai nella media non più top di gamma è innovativi rispetto ai concorrenti guardo avanti... se le cose non cambiano purtroppo chiudo speriamo questa grande azienda risorga come un tempo

Creative® GigaWorks™ S750

Købte et computer anlæg Creative 2.1 højtaler System. Der var ingen ko på isen, det virkede bare. skildte det dog ad, og lavede det om til et computer anlæg.

Der næst købte jeg den største på deres marked et sæt Creative® GigaWorks™ S750. Men kunne ikke få mine højttaler til at virke, det vil sige, bassen spillede ikke optimalt og mine højtaller spillede de 2 af dem, og de spillede lavt, de sidste 3 spillede slet ikke!.

Fik dog enlig fat i creative, de sagde mit lydkort var defekt. Så købte et Creative 7.1 Lydkort som de anbefaldte. Fik en computer mand jeg kender til at sætte det hele op. Samme resultat. Virkede stadigvæk ikke. Fik så til sidst efter et par mdr. kamp. Et helt nyt sæt. (Selvom det kostede ca. 200,- i tlf. at snakke med dem.) Men igen fik et nyt sæt. Pakkede det ud. og kunne stadigvæk ikke få det til at virke. På det tidspunkt gad jeg ikke ´mere tog trækning, så skildte det ad. Det blev til en hjemmelavet bass og et scooteranlæg

No driver updat in Windows 7

I can not understand why Creative does not create a new driver for the Creative Zen Touch mp3 player, so it can be used in Windows 7, they have many customers who have purchased this now unusable product if they don't do anything, I hope that many others will fail to act with Creative.---

Jeg kan ikke forstå hvorfor Creative ikke opretter en ny driver til Creative Zen Touch mp3 afspiller, så den kan bruges i Windows 7, de har mange kunder der har købt dette nu ubruglige produkt, hvis de ikke gør noget, håber jeg at mange andre med mig vil undlade at handle hos Creative.---

Download af Software er spild af penge !

Efter køb af et USB lydkort (jeg har flere modeller af dette mærke) og installation af medfølgende drivere havde jeg lyst til downloade den udvidede softwarepakken.
To dage og 88 USdollar var spildt. Herefter købte jeg på nettet en tilsvarende softwarepakke af et andet fabrikat og alt gik helt efter bogen.
Jeg har brugt Creative lydkort siden i midten af 1990'erne.

Is Creative your company?

Creative Details

Creative er førende inden for digitale underholdningsprodukter til pc og internet. Creative har blandt andet udviklet den kendte Sound Blaster-teknologi og de prisbelønnede Zen og MuVo mp3-afspillere.

Visit Creative