Cshandel reviews

Cshandel reviews

4.3

uprofessionelt!

Bestilte 20 skær til Bahco samt nogle bor. Pakken kom med 2 skær og ingen bor - og IKKE et ord til forklaring. Jeg sender mail og gør opmærksom på at der foreligger en fejl og får mail tilbage at bor er udgået og at prisen på skærene var fejloplyst på hjemmeside og ordrebekræftelse. Firmet er ikke professionelle nok til at erkende deres fejl og kræver at jeg returnerer de to skær hvis jeg ikke vil acceptere en pris der er 10 gange højere end den aftalte - de har vist aldrig læst afgørelserne fra ankenævnet!!! - ikke værd at handle med - find en mere troværdig leverandør!

Halv og Langsom levering.

Den 26 september 2012 kl. 18.
Bestiller 2 varer hos Cshandel
Vare A leveringstid 2-3 dage
Vare B leveringstid 3-10 dage
kort tid efter der en bekræftigelse

Den 2 oktober 2012
Skriver jeg en mail for at høre hvornår ordrens sende
Intet Svar

Den 4 oktober 2012
Skriver jeg endnu en mail for at høre hvornår ordrens sende
De svare at de sender den mandag den 8 oktober

Den 9 oktober 2012
Jeg skriver og spørg til hvorfor de har fjernet Vare B og hvad track and trace nr. pakken har
De svare med min pakkes nr., og at Vare B var udsolgt og derfor ikke var sendt med.

Den 11 oktober 2012
Ankommer min pakke i fin stand

Jeg syntes der bør være meget mere info man automatisk sender til kunden.
Jeg syntes at hvis man fjerne en vare fra en ordre bør man spørge kunden om det er ok og de stadigvæk ønsker at modtage resten.
Hvorfor skulle jeg vente så lang tid på en vare der var udsolgt og som jeg ikke fik alligevel.
Det undre mig at butikken kan have rating 7,3 da lige hurtigt var inde kigge og besluttede mig for handle med dem.

Min Vurdering bliver havner 2 stjerner, da der er del der kan gøres bedre. Jeg vil ikke man bruger butikken.

Super service og levering

Fik hurtigt svar på mit spørgsmål over mail, allerede nogle timer efter jeg sendte den. Bestilte varen mandag aften, og onsdag ankom pakken. Så kun positive ord herfra.

Langsom levering men fik varen

Havde håbet på hurtigere levering - men jeg fik da de varer jeg bestilte.

Langsom levering og respons på emails.

Der mangler lidt på logistikken, så man får svar tilbage på evt. udsolgte/restore vare med det samme - eller i det mindste indenfor 1 døgns tid.

Desværre gives svar først efter 10 dage, hvis nogle vare alligevel ikke kan leveres, inden da er fakturaen fremsendet, som om alt er på lager og leveret.
Så ikke lige en butik, til dem som vil varene, indenfor et par dage.

Et godt råd er at maile forinden, så man undgår at lægge ordre på ting, som er i restordre.
Hvis bare svartiden kunne holdes til maksimalt et døgn, samt hurtigere information om leveringsstatus, så fik de en stjerne mere.

Forkert leveret vare....æuh!

CS handel - I har rod i varenumrene :o((
Jeg bestilte: "5 stk. 11490 - Aftapningshane Til Regntønder
AFTAPNINGSHANE TIL REGNTØNDER Passer til 1/2" slanger. "
Der er endda et billede af hanen, så der er ingen tvivl!
....og hvad får jeg tilsendt: 5 stk. standardhaner til vandbeholder, som jeg ikke kan bruge til noget!!! Det var lige nøjagtig den vigtigste vare, som jeg havde ventet på !!! med venlig hilsen Finn Pedersen ordre nr.32297.

Upåklagelig !

Nem bestilling; fejlfri levering.

cshandel.dk Details

Visit Cshandel