Csn Teknik reviews

Csn Teknik reviews

8.8

Kanon service

Købte for 6 år siden et anlæg af Christian - nu fik vi så lidt problemer med en remote.
Vi forventer selvfølgelig ikke noget af Christian, men spørger alligevel om han kan hjælpe os, da det er det eneste problem med det lækre anlæg.
Christian kan ikke skaffe lige vores model, men i stedet sender han en meget fin let brugt remote, som virker perfekt.- uden beregning - SUPER SERVICE.
Tusind tak Christian.

meget professionel med en kanon service.

For ca 2 år siden købte jeg en integra DTR - 80.3 samt en integra bluray DBS -30.3 samt en velodyne sub ultra spl 1200 som spiller fantatisk CSN leverer en kanon service og tager sig tid til at opsætte og gennemgå forstærkeren med dig og går ikke før alting virker.Ligeledes kan du altid ringe til ham hvis du får et problem har lige lånt en forstærker af CSN da min har fået en periodisk fejl som skal undersøges CSN kommer ud på en hverdag kl 19 om aften og bruger ca 2 timer på at opsætte den forstærker jeg har lånt af ham indtil jeg får min egen tilbage det kalder jeg service kan kun give CSN fem stjerner og mine varmeste anbefalinger .

Verdens klasse service og produkter til fair priser.

Jeg stod med B&O hjemmebio og det lød godt meeeen det kunne jo blive bedre vidste jeg, solgte mit B&O og kom forbi Christian i Tappernøje og fik en demo af hans bio med de produkter han sælger. Lidt efter endte det med at jeg købte mig et fuldblods
MK Sound S150 hjemmebio setup med Velodyne Ultra subwoofer + Integra DTR-80.3
Alt dette spiller så vanvittigt godt og lammetæver alt der ude til film og biograf setup.
Det spiller bedre end f.eks et B&W 800 Diamond hjemmebio setup.
Jeg anbefaler meget kraftigt og købe udstyr hos CSN-Teknik . Jeg køber i hvertfald ikke udstyr andre steder.
Og sidst men en af de vigtige ting for mig er Integra'en skal du bare fortælle hvad du har af udstyr tilsluttet til de forskellige indgange på den og så kan du styre det hele med EN fjernbetjening. I dette tilfælde er det OPPO-103 & Playstation 4 & Appel Tv3.

Super dygtig - og ihærdig!

Jeg har fået lyd i (hele) huset. Med Integra forstærker, Sonos anlæg, bedste kabler trukket hen over loftet, og som går ud fra "kontrolrummet". Har haft problemer med udfald af lyd, som bliver styret via Ipad, mobil eller fjernbetjening. Disse udfald har redet mig som en mare. Der har også været udfald på TV'et. Christian prøver forskellige ting. Ind imellem kommer TDC, som udskifter TV box(e), routere osv. Nævner at det garanteret er p.g.a. anlægget der er lavet, at dette konflikter...! Efter adskillige udskiftninger og afprøvninger, tager Christian fat i TDC (de taler jo samme sprog), kommer der endelig en fra TDC, som igen forsøger med diverse udskiftninger, også porten på centralen, og er lige ved at opgive! Som sidste udvej skifter han Media Converter'en. Og nu virker det! :-)) Problemerne har varet i måneder :-( Tak til Christian!

Venlig og professionel

CSN-Teknik har bygget min nye hjemmebiograf og jeg er ovenud tilfreds. Alle problemer og spørgsmål blev løst med et smil - og servicen var helt i top. Jeg tror ikke, at jeg nogensinde har handlet et sted, hvor jeg følte mig så sikker på, at sælgeren ville gøre alt for at jeg var tilfreds med resultatet!

Professionel og entusiastisk hjemmebiograf ekspert

Jeg havde fornøjelsen af at besøge CSN teknik i Tappernøje til en god snak om højttalere, subwoofere og hjemmebiografer. Christian er entusiastisk og professionel omkring det han laver. Man mærker den brændende interesse, som driver værket. Virkelig god rådgivning, som man jo altid selv skal forholde sig til. Fornuftig dialog omkring pakkepriser og klart konkurrencedygtig aftale. Herligt. Jeg vil klart bruge Christian igen!

Kundeorienteret fra A-Z

Klart anbefalesværdigt, endelig en elektronikvirksomhed der fokuserer på kunden som medpart og ikke bare en enkeltstående transaktion!

Da CSN-teknik startede op for ca. 4 år siden, var jeg en af de første kunder, der foretog et køb. Jeg var noget skeptisk, da der som følge af opstarten naturligvis ikke var meget information, så jeg tog chancen.
Mit valg viste sig at være perfekt.

Jeg har siden hen foretaget flere handler hos CSN-teknik, på grund af den unikke personlige og eksplicitte vejledning, som der tilbydes. "VI går ikke, før kunden er tilfreds", den anvendes som en buzz-marketing, men hos CSN-teknik levers det fuldt op til dette.
En kunde her på sitet udtaler, at der er flere personer som har været utilfreds med denne virksomhed. Jeg er i den modsatte side, da flere i min personlige omgangkreds, har givet mig positivt feedback om CSN-teknik. Dette bunder både i deres personlige erfaring, og ligeledes via kommunikation på diverse elektroniksites.

Fantastisk hjælp til min nye hjemmebiograf

Da jeg skulle bygge min nye hjemmebiograf, fandt jeg den rette hjemmebiograf installatør, jeg har søgt overalt på nettet, og er af mange brugere på div. oraer blevet anbefalet CSN Teknik i Tappernøje, og det vil jeg aldrig fortryde. Jeg fik en 100% ærlig og troværdig rådgivning, han lyttede til mine ønsker og behov, samt fandt den rigtige løsning der var inden for mit budget. Han kom og installert det hele, og lavede aftaler med med håndværkerne og var projekleder under hele forløbet, så skal det være seriøst så kan jeg kun give mine varmeste anbefalinger

Super Kundeservice!

CSN-Teknik overraskede mig ved at give mig ærlige og præcise råd. De var meget positive igennem hele salgsforløbet og jeg blev på intet tidspunkt "prakket" noget på. Tværtimod sparede jeg rigtig mange penge ved at ikke købe en forstærker, som min højtalere alligevel ikke kunne trække. BRAVO!

Kan ikke anbefales

Enmands firma der består af en ekstrem sælger af typen der kan sælge sand i sahara. Priserne er kunstigt opskruet i et urealiskt niveau.
Kan ikke anbefale at man handler her, har også hørt dårlige ting om CSN-TEKNIK fra andre personer, men det vil jeg ikke skive om da det ikke er fra mig selv.

Jeg har ikke handlet i nogen bedre Hifi"butik" end CSN-teknik..
Servicen er i Top og der er altid ærlige svar på ens spørgsmål...
Gode produkter, med gode priser, med god service - Perfekt...
Jeg anbefaler klart CSN-teknik!

Csn Teknik Details

Description here