Csports reviews

Csports reviews

4.0

Elendigt!

Langsomt og pseudo-virkende. En fodboldkamp med konstante "Loading Video" pauser er mere irriterende end ingenting (og de 100 for et døgn kunne være brugt på bajere.) Tror det er på tide at få gennemgået "sitet" og satset på teknologi der virker.

Bestemt ikke tidssvarende

At csports.dk kalder deres kanaler for HD, er en stor fornærmelse af både kanaler såvel som kunder. Samtidig virker både hjemmeside og mobil app ikke til at være færdige. Csports, I har langt igen, og kommer det til streaminghastigheder så bør nok vide, at der findes "gratis" alternativer som streamer op til 3000kbit, uden at de på nogen måde kalder det HD ...

Fedt at kunne se kampen, meeen...

Ja, Canal9 har jo valgt at vise alle de kampe jeg gerne vil se, så jeg har et par gange købt adgang til enkelte kampe. Kvaliteten er desværre meget lidt imponerende, og det er nok sidste gang jeg vælger at købe en kamp hos dem - og så for 79,-! Jesus christ...

Dejligt endelig at kunne se Serie A

Jeg kan slet ikke forstå alle de negative kommentarer! Alligevel er der nogen stavefejl hist og her, der får hjemmesiden til at virke uprofessionel. Selv har jeg ALDRIG haft problemer med livestreming, men jeg anbefaler at man betaler Canal Digitals lille sportsabonemment, her får man fuld service, og hvis jeg oplever problemer, eks. at den kamp jeg vil se ikke livestreames, henvises jeg til andre hjemmesider, hvor jeg får en kode, jeg kan bruge for at se min ønskede kamp..

Ligegyldig service

Jeg købte adgang til en enkelt kamp (69 kr, overpris), men min stream var elendig og kunne ikke bruges. Jeg skrev til dem og forklarede, at jeg ikke ville bruge deres side igen, hvorefter de sagde beklagede, og sendte mig en gratis kode til streaming af en kamp. Den kode virker ikke.

Kan ikke kontakte firma...

Da jeg skulle købe kamp fik jeg trykket på den forkerte. Dette er selvfølgelig min egen fejl, så jeg ville ringe og bede dem annulere købet. Dette er så helt umuligt. Deres support har åbent mellem 12-23. Jo tak, men på telefonnummer Tel. 0771-611611... Her er det så ingen kontakt! Flot csports. Det er sku for langt ude...

Kampen afbrudt, firmaet tager ikke kontakt og svarer ikke på mails.

Betalte 179 kr for at se tre kampe på deres side, den blev afbrudt 38 min i første halveg. Firmaet svarer ikke på mine mails og har lukket min konto. Jeg har bedt min bank om at tilbageføre beløbet.

Lad være med at spilde tid på deres side.

Is Csports your company?

Visit Csports