Cure4you reviews

Cure4you reviews

Very low
2.3

Elendig hjemmeside.

Bestilte tid ved min læge og fik bekræftelse. Ankommet til lægen og efter en halv times ventetid fornemmede jeg, at der var noget galt. Min tid var ikke registreret hos lægen.
Lægens system er så heller ikke optimalt, idet den ikke fortæller, at jeg ingen tid har når jeg kører sygesikringskortet igennem.
Når en så vil tjekke på hjemmeside, så er alle informationer slettet. Du kan ikke se noget som helst af tidligere informationer.
Sekretæren i lægehuset fortæller også, at mange patienter klager og den dårlige opbygning af siden.
Det er ufatteligt, at læger vil byder deres patienter så dårligt et redskab til kommunikation.

De forskellige indlæg her på siden fortæller alt med en score på 2 stjerner.
Cure4you.dk

Reply from Cure4you.dk

Kære Kjeld

Vi er meget kede af at høre om din oplevelse.

Jeg kan se at du også har skrevet til os i supporten, hvilket er rigtigt godt, så har vi mulighed for at finde ud af hvad der er gået galt. Desværre har vi brug for flere detaljer fra dig for at kunne undersøge sagen nærmere.

Tidsbestillingen er afhængig af lægens bagvedliggende systemer og indimellem skal der ændres på indstillinger, så det vil være fint at få detaljer om hvor det gik galt, så vi kan tage kontakt til klinikken og rette op på det. Du kan skrive til os igen på support@c4utech.com.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Beate Gade

Cure4you

No Cure 4 Me

Jeg synes ikke man får noget som helst for pengene. Man skal selv skaffe tal for blodtryk m.m. og selv taste det hele ind. Så 150 kroner for en graf er lige i overkanten!

Desuden er firmaet meget svært at få fat i på telefonen og der står intet om opsigelse på deres FAQ.
Cure4you.dk

Reply from Cure4you.dk

Kære Henrik

Jeg er ked af at høre om din dårlige oplevelse af Cure4you Premium.

Hvad angår muligheden for at automatisk få overført tal fra de undersøgelser, man har fået foretaget, så er vi netop i forhandlinger med forskellige nationale databaser omkring at kunne få overført blodprøvesvar, vaccinationer og medicinoplysninger direkte ind i ens Cure4you profil - helt automatisk. Vi sender nyhedsbrev ud ligeså snart det er faldet på plads.

Derudover har vi integration imellem Cure4you og nogle smarte hjemmemålingsapparater, som vægt, blodtryksapparat m.m.. Der er tale om helt nye intelligente apparater, som er integreret til din mobil og til din Cure4you profil - helt automatisk. Så hver gang du stiller dig på vægten eller måler dit blodtryk, så overføres data uden, du behøver gøre noget.

Jeg er ked af at høre at du ikke har kunnet komme i kontakt med os. Vores telefon support har åbent på hverdage imellem kl. 10-16 undtaget fredag hvor vi har åbent fra kl. 10-15 og du har også mulighed for at chatte med os i samme tidsrum. Du kan skrive mail til os døgnet rundt med svar efterfølgende hverdag. Der er naturligvis spidsbelastningstidspunkter hvor vi kan have meget travlt, det er typisk om formiddagen. Har du muligvis forsøgt at ringe der? Hvis du ringer ind og der er optaget så har du mulighed for at indtaste dit telefonnummer hvorefter vi kontakter dig så hurtigt som muligt.

Jeg kan se at du har haft Cure4you Premium abonnement i et år. Når man køber et Premium abonnement så har man 14 dages fortrydelsesret til at afmelde sit abonnement og få sine penge retur. Det er rigtigt ærgeligt at vi ikke fik talt med dig tidligere så vi måske kunne svare på nogle af de spørgsmål du har omkring Premium.

Med hensyn til din kommentar om manglende oplysninger om hvordan man opsiger, så findes disse oplysninger både på vores supportsider, i vores premium betingelser og i den email man modtager, når man melder sig ind. Vi vil nu også tilføje det under vores FAQ side.

Vi sætter stor pris på at høre din mening, og vil gøre vores bedste for, at du bliver mere tilfreds med Cure4you Premium.

Beate Gade

Cure4you

Dårlig opbygning, mangelfulde informationer og funktioner

Cure4you er på ingen måde en service der er laver til dig. De slå sig på at arbejde med personfølsomme data og derfor ikke kan sende beskeder direkte til dig. Du skal logge ind og når du er der skal du selv huske at skrive beskeden ud. (Papirløst samfund NOT) ingen mulighed for at sende den selv til egen mail. Glemmer du at printe den, er dine beskeder væk efter 7 dage.

Som Appel og andre har de selvfølgelig en betalbar udgave. der ikke får flere funktioner udover du kan se dine beskeder i længere tid.

Selv e-boks er længere fremme....

Anbefal din læge at finde et andet system, du vil miste data med denne Cure4You portal, evt. misse et lægebesøg, da du ikke kan finde oplysningen om din tid, du kan kun se hvornår det er ikke hvorfor.

Henrik Bech

Man kan ikke slette sin konto. De svarer ikke på kontaktformularen. De har snydt mig.

En styg måde at svindle, snyde og bedrage på.
Jeg får en e-mail fra min læge om, at han har sendt en besked til mig på cure4you.dk
Jeg opretter en konto og finder ud af, at jeg ikke har nogle beskeder.
Jeg kontakter min læge og finder ud at, at han ikke har skrevet nogen besked til mig--

Altså har dette firma SNYDT mig til at oprette en konto. Det er ULOVLIGT.

Desuden, prøv lige at se hvad der sker, hvis man skriver disse adresser ind:
[externt link fjernet]

Noget tyder på, at cure4you's amatøragtige webudvikler også har prøvet at lavet hjemmesider for [externt link fjernet], eller at firmaet [externt link fjernet] på anden måde har med Cure4you at gøre. Ikke ligefrem betryggende, hverken hvis det er overlagt eller ren idioti.

OPRET IKKE EN KONTO PÅ CURE4YOU. DET ER SVINDEL.
HJEMMESIDEN ER SÅ DÅRLIGT PROGRAMMERET AT JEG FRYGTER FOR MINE OPLYSNINGER.

Derudover mener jeg at al kontakt til sundhedssystemet burde foregå via borger.dk

Charging the citizens for safekeeping their rights should be Illegal

The system is impressive, and not in a good way.

When changing of doctor, Cure4you was the only platform I could use in order to get in contact with my doctor. I, as a customer, had no choice to opt-out, and I am coerced to be part of a monopolistic idea.

Apart from the foundational concept of this platform (to transfer the handling of medical information to their patients, in a country where we already pay enough for a public healthcare), then the service is simply wrong: How come I cannot get access to the messages I have sent to my doctor, nor the messages he had sent me? What If I am not able to log on their system for a week (which is the amount of time they let me check new messages). Why do I have to pay to consult my doctor?

The idea is wrong, probably as much as if we had to pay jail's gatekeepers to not let prisoners out! I do not see any added value on the infrastructure with respect to our databases (for instance, sundhed.dk is amazing), and I don't want to give the treatment of my private patient information to an external company. This information is sacred, private, and should not be part of any economical negotiation.

Money for nothing

Så hellere at min læge kommunikation gik gennem sundhed.dk så det var samlet et sted.
Blev meget overrasket over at skulle betale for at læse gamle mails
skifter nok snart læge så det problem er løst

Dyrt, upraktisk og elendigt værktøj

Jeg synes det er utroligt, at privatpraktiserende læger kan påstå at tilbyde en service, hvor brugeren, så selv skal betale. At C4Y ønsker at tjene penge kan jeg som sådan godt forstå, men det er mig uforståeligt, at forretningskonceptet er sådan opbygget, at det er borgeren, og ikke den kunde (læs den privatpraktiserende læge), som vælger systemet, som skal betale for det. Brugeren holdes som gidsel. Lad os håbe der snart kommer tvungen kommunikation med Sundhed.dk, så vi kan få samlet alle vores sundhedsoplysninger på et - gratis - sted.

Praktisk og billigt værktøj

Cure4you er et privat firma, der tilbyder både gratis eller betalt email service for læger og patienter. Cure4you er hverken ejet af stat, region eller kommune, og den kritik, der er rejst af visse brugere på Trustpilot af produktet Cure4you, er så ufortjent og barnagtig. Jeg har benyttet både den gratis og betalte udgave, og tag ikke fejl: begge dele fungerer rigtig godt. Den gratis udgave får man ved at logge ind med et CPR nummer og adgangskode og IKKE med NemID.

Cure4you har intet at gøre med brugerbetaling, eller andre mærkelige påstande, som folk langer ud her på siden. Tager man sig sammen og bruger tid på at læse, hvad Cure4you tilbyder, og hvordan det virker, så bliver man ikke skuffet. Derimod hvis man ikke vil læse, hvordan tingene virker, eller hvis man tror, at en privatejet virksomhed bare forærer sine produkter væk helt gratis, så er der vist meget langt inden, man forstår noget som helst.

Din læge vælger selv, om han/hun vil benytte Cure4you som værktøj for patient-læge kommunikation. Det er klart, at firmaet, der har udviklet Cure4you og som vedligeholder sitet, skal tjene penge på at yde denne service; til gengæld er den betalte udgave meget, meget billig. Jeg betalte 115 kr. for 12 måneders service. Det er lidt over 9 kr. pr måned. Det kan man vist ikke kalde dyrt.

Hvis man ikke ønsker at betale, så kan man stadig benytte servicen dog med visse begrænsninger. Det er dejligt, at man får det gratis, hvis man ikke er i stand til at betale! Så må man til gengæld forvente en ringere serviceniveau.

Kort sagt: Cure4you fungerer godt, og det er billigt - så enkelt kan det siges. Hvis man har spørgsmål, så ring til Cure4you. De er venlige og hjælpsomme. Nummeret er 70 77 00 17

"Tvinger" folk til at betale...

Jeg vidste ikke at der var kommet brugerbetaling på læger?? Men jo åbenbart, i hvert fald hvis de benytter sig af cure4you... Tåbeligt og unødvendigt!..
Hvorfor skal man betale for at kunne se en simpel besked fra lægen?? Ja ifølge Cure4you koster det penge at gemme den slags oplysninger.. -og alligevel gemmer de ikke-betalende-patienters oplysninger, bare ikke så de er tilgængelige for patienten.. Come on!

Skiftede læge...

Da jeg efter en ferie skulle læse min mail fra lægen kostede det mig penge!!? Jeg kontaktede min læge som blev vred på mig fordi jeg kritiserede systemet (den har han nok hørt før) og sagde det ikke var hans problem. Jeg var nu ellers godt tilfreds med min læge inden, men har skiftet til en anden der ikke har cure4you. At kontakte sin læge skal ikke koste penge med tryk på IKKE!

Burde den slags ikke håndteres af borger.dk

Cure4you er en privat udbyder som bare vil tjene penge på syge mennesker.
Burde den slags ikke håndteres af borger.dk, da det jo i høj grad er noget der burde være dækket af den skat man betaler.

Går den, så går den

Kan man hive penge ud af folk, så gør man det. Det er dette site et godt eksempel på. Bare utroligt at de kan få lov til at drive plat på det danske sundhedsvæsen på den måde, uden nogen griber ind... Har lige byttet læge, og den gamle havde et gratis system. Det er lidt et chok, når jeg allerede har betalt knap tohundrede kroner for at skifte læge, at jeg så pludselig også skal betale for blot at kommunikere med min nye!

Tungt system, som man oven i købet skal betale for at bruge.

Det er tungt opbygget, og så skal man endda betale for at gemme beskeder fra lægen. Øv!

Ideoti på højt plan

Det er jo bare tåbeligt at jeg skal have et abonnement for at kunne læse mine gamle mails fra min læge. Jeg var nød til at bruge min læges tid igen, da jeg ikke kunne huske navnet på den håndkøbsmedicin jeg skulle bruge.

Endvidere er det en tåbelig brugerflade, der absolut ikke gør det nemt at navigere rundt..

Vi har en sygesikring i Danmark, burde den ikke også sikre os at vi frit kan korrespondere med vores egen læge?

Betaling er IKKE ok

Det er på ingen måde ok at man skal betale for at se beskeder. Prisen for en sms påmindelse er heller ikke ok. Jeg kommer aldrig til at betale for at være medlem. ..

4 kr. x 7 for en sms

Skrev til min læge og bad om sms når der var svar. Nåede at få 7 beskeder á 4 kr. med ca. 3 minutters mellemrum med samme indhold. Var nødt til at ringe til deres support, for at få det stoppet.
Vil ikke engang overveje at blive medlem.

Ikke en optimal side

Helt grundlæggende har denne hjemmeside altid haft fat i noget af det, man har savnet; at undgå at vente i telefonkø hos sin læge. Men der er begået en eller anden fejl undervejs - man har glemt at få brugerne til at teste systemet. For det er ikke logisk at man ikke kan svare på sin læges beskeder uden at skulle ind under et andet faneblad og oprette en ny besked. Det giver heller ikke nogen mening at man får stillet et sikkerhedsspørgsmål, som man ikke selv har oprettet.
Logikken skal man kigge langt efter. Samtidig ligner designet noget, som en folkeskoleelev har lavet i løbet af det store frikvarter.

Jeg synes det er synd at man ikke gør cure4you lidt mere brugervenlig. Det var i grund jo en god idé fra start af.

Ubrugelig side!!

Jeg blev meget positiv over, at min læge havde valgt at finde en leverandør til deres e-kommunikation og så frem til en ubesværet og hurtig adgang..... Men hold da op hvor blev jeg overrasket.

Siden bærer tydeligt præg af, at de gerne vil have dig som bruger til at betale for tjenesten - det er usmageligt at tilbyde den slags sundhedstjenester og "lukke af" for vigtige services såfremt man ikke betaler for dem.

Det var derudover ikke muligt at finde min egen læge på listen selvom jeg prøvede mange forskellige kombinationer af navn og adresse - intet virkede. Min pinkode har jeg aldrig modtaget, og der kommer ikke en ny selv om jeg beder om det.

Når man ringer til supporttelefonen i åbningstiden, bliver man mødt af "du har ringet uden for vores åbningstid" - jeg prøvede flere gange, men med samme resultat.

Nu har jeg skrevet til dem via kontaktformularen, men har ikke høje forhåbninger om at modtage svar!

Alt i alt gør det tjenesten fuldstændigt ubrugelig, og kontakten til min egen læge er blevet gjort sværere end det var uden tjenesten.

Ubrugeligt og usmageligt!!

Burde forbydes

En virksomhed der jonglerer rundt med både persondata og sundhedsoplysninger skal være troværdig, men der er ikke noget troværdigt ved, at fraskrive sig ansvar fir data ud fra ikke nærmere definerede kriterier og som endda forbeholder sig ret til, at anvende oplysningerne til statistik mv.
Firmaet er svært at komme uden om da mange læger er tilknyttet og med sygesikrings overenskomst, der giver mulighed for, at nedprioritere telefonbetjeningen er man jo nødt til at tilmelde sig e-kommunikation med lægen ikke mindst hvis man ofte skal have receptfornyelser.
Jeg har været så dum, at tilmelde mig Premium abonnement til 96 kr. om året, som pludselig steg til 256 kr. / 2 år og da jeg ikke engang har haft lejlighed til, eller glæde af at bruge ydelserne, er det jo det rene spild.
Dette bør stoppes hurtigst muligt så hold jer væk hvis I da kan.

Min læge har valgt forkert

4 kr. for at få en reminder på sms og krav om abonnement for at læse beskeder ældre end 7 dage kan ikke give mere end en stjerne. Vil opfordre min læge til at finde et non-profit online system.

Cure4you.dk Details

Visit Cure4you