Curverwebshop reviews

6.8

snelle levering

gebruikersvriendelijke site, snelle bezorging

Curver bewaarboxen

Ik heb de 2 curver bewaarboxen besteld en had ze de volgende dag al binnen, prima service!!!!

Echter sluit één van de kleine boxen niet goed, jammer!!! Over de grote box ben ik (nog) wel tevreden.

curverboxen

De service is erg goed. De volgende dag had ik alles al binnen.
Alleen zijn de boxen niet echt van goede kwaliteit.
Het zou speciaal voor textiel zijn en daarom goed afsluiten, maar dat is echt niet het geval! Nu maar ducktape gebruikt!
Verder was 1 deksel al kapot bij een beetje gewicht erop..slechte kwaliteit dus!

Is Curverwebshop your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?