Customdata reviews

Customdata reviews

8.7

Rigtig god service, om end lidt sløv

Jeg købte et tastatur hos customdata, som efter et år viste sig at have en mindre defekt. Jeg sendte det tilbage, og de kunne umiddelbart ikke finde fejlen, men de tilbød pænt at fortsætte med at søge. De fandt endelig fejlen, og tilbød mig at bytte til nyt, eller pengene tilbage, og alt gik smertefrit og glat. Servicen var hele vejen igennem meget venlig, og rigtig personlig. Det gik godt nok lidt langsomt, men jeg vil lade dem undskylde sig med at det var midt i december.

Jeg vil klart anbefale at handle hos customdata hvis du vil være sikker på at din forhandler ikke bakker ud når der er problemer.

Lidt Skuffet !!

torsdag aften bestiller jeg steelseries siberia v2 red edition og der står der er 39 på lager.
så om søndagen går man ind og tjekker om ens pakke er på vej og så ligger man mærke til at varen ikke er i kataloget mere.
ringer til support og får af vide den ikke er i sortiment(fedt der røg ens fødselsdag gave).
og får af vide at ordren vil bliver annuleret imorgen (mandag).
så jeg tjekkede tidligere idag og den var annuleret.
og så ned i banken for og høre om de kan gøre så beløbet er disponibel igen men nej der går lige 1 måned før man har mulighed for at bestille et andet par.....
dårlig information fra customdata's side af...

Personlig og venlig service

Jeg købte flere varer hos butikken, men fik desværre et par høretelefoner med, som jeg ikke følte levede op til beskrivelsen.
Jeg skrev til dem og fik info til hvordan det skulle sendes retur, hvilket jeg gjorde, men efter et par uger var der ingenting sket. Jeg kontaktede butikken og fik at vide, at de ikke havde modtaget varen, men de sendte mig pengene retur alligevel! DET er god service!

Fantastik serverice, og priserne er rigtige gode!
Varer kommer hurtigt efter bestilling

Udemærket.

Fandt et godt tilbud på deres hjemmeside. 6 dage efter havde jeg stadig ikke fået mit produkt.
Jeg skrev en mail til firmaet og de svarede tilbage nærmest med det samme at de ville tjekke op på problemet.

Dagen efter kom varen :)

Super service, hurtigste levering jeg har oplevet.

Fantastisk service.
Bestilte fredag en steelseries mussemåtte, til omkring 65% af prisen alle andre steder. Tænkte det var for godt til at være sandt, så tjekkede selvfølge trustpilot da jeg aldrig havde handlet der før. Det virkede meget positivt og bestilte derfor. Et par timer efter fik jeg et opkald fra dem og jeg havde åbenbart glemt at skrive vejnummer. Det var i sig selv meget overraskende at de havde et så hurtigt response med personlig håndtering, da jeg havde glemt dette. Sidste kæmpe bonus var at pakken rent faktisk kom mandag morgen, selvom jeg bestilte om fredagen. Helt fantastisk, denne første gang bliver helt sikkert ikke sidste gang der handles her.

Superfin behandling!

Jeg købte et PC-kabinet hos Customdata, bestilte det lørdag. Det var ikke på lager, men allerede fredagen efter var posten med det.
Jeg skrev inden leveringen til Customdata at jeg nok ikke var hjemme når fragtfirmaet GLS kom for at aflevere varen, men at denne kunne stilles i kældernedgangen. De skrev tilbage at de ville undersøge dette med GLS. Fredag lå der i brevkassen en såkaldt anmeldelse fra Post Danmark, om at varen kunne afhentes på posthuset. Fragten kostede intet selvom det var Post Danmark der havde leveret varen. Det er bare super, og i hvert fald viser det at man hos Customdata ved hvordan man behandler kunderne på en ordentlig måde. Dette huskes på den positive måde så stor ros herfra:-)

Mange tak for BEDSTE SERVICE MAN KUNNE TÆNKE SIG

Jeg har aldrig oplevet nogle give mig så god service, jeg bestilte en skærm som de ikke kunne få til danmark pga. Thailand. Det er jo serføglig ikke dere skyld. De skriver at de er kede af den uheldige situation, og som undskyldning giver de mig rabat på den nye model.... har aldrig oplevet så god service .
Mange tak for god service xD
-Simon

God service!

Jeg har kun gode ting at sige om Customdata.

De går op i de ting de sælger og man kan spørge ind til dem

De er billige

De har ting de andre ikke har og de får mange af deres ting før alle andre

Og de har den bedste og hurtigste service. Får for det meste svar samme dag selvom jeg spørger om aftenen eller i weekenden

Kan anbefales

Varen jeg ønskede var kun tilgængelige hos customdata. Prisen fornuftig, levering hurtig. Ingen klager.

Superb

Fantastisk oplevelse jeg har haft med dette firma.
det gik stærkt og ubesværet og ligesom de lovede, så gik der 1 dag før min nye strømforsyning sad i min stationær.

Der er ikke så mange vare derinde endnu, men mon ikke de kommer når der kommer gang i biksen.

Og hvis i står og mangler en bestemt vare så skriv en email til dem, så undersøger de hvad de kan skaffe den til.

Jeg stod nemlig i samme situation hvor jeg manglede nogle ting og så sendte jeg en email til customdata
13minutter efter fik jeg en bekræftelse fra Martin fra customdata 13minutter efter. det er totalt i orden..

Der har ikke været en eneste finger at sætte på dem.

hverken denne gang eller forrige gang.

Keep up the good work.

Indsats til Lemvig Lan

Jeg har været til det her lan arrangement hvor i havde en lille "biks"
Jeres sælgere "Mikkel og Morten" er Virkelig imødekommende og er helt friske på en go' handel. desværre havde de ikke så stort et udvalg med til Lemvig. og efter jeg har surfet lidt rundt på jeres site kan jeg se det rent faktisk var næsten alle jeres vare der var med. men til en meget fornuftig pris. man skal jo starte et sted ;)

Reply from Customdata

Hvis du oplever vores udvalg som lidt lille har vi jo en funktion under "kontakt" på vores side hvor du altid er velkommen til at foreslå et produkt til os. Det må også gerne være et mærke eller lign. Men husk dog der hele tiden kommer nye produkter ind på siden.

Og til Lemvig Lan har vi været lidt usikre på mængden af vare der skulle med. Vi tror dog det blev ramt "okey". Efter som vi normalt planlægger efter et antal på 3-400 deltager

/Customdata
Martin

Hurtig og dygtigt!

Jeg synes de er rigtigt gode fordi de har en meget god support og er meget venlige. de er gode til at sende parkerne men jeg synes de har nogle mærkelige priser som ikke giver nogen mening og så har de haft lidt problemer med hjemmesiden men det blev løst hurtigt og rigtigt.

Hej Christian

Jeg kan ikke helt se hvorfor vi skal havde 4 af 5 stjerner, samt kan skrive hvad du gør.
Når du ikke har haft en helt afsluttede handel hos os. Da der var nogle interne prisfejl efter en vareopdatering.

Lad mig høre fra dig.

Hilsen
salg@customdata.dk

Hurtig levering og det endda til trods for at varen ikke var på lager, men på fjernlager, hvilket jeg selvfølgelig var bekendt med inden jeg bestilte varen. Leveringen tog kun 3 dage selvom det var en "skaffe vare " og det var midt i en masse helligdage, det synes jeg er ret imponerende, jeg har før bestilt vare hos andre firmaer som ikke engang kan levere lagervare på 3 dage.
Rma sager o.lign kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har haft nogle endnu

jeg fik det som de have love.

der er ikke så meget at sige jeg fik det jeg have købt det tog godt nok en uge men det var også fordi den var på Fjernlager men hvis jeg skal råde jer til noget så er det at købe det i skal have hos dem her..

Verdensklasse

Det var bare helt perfekt at handle hos Customdata, så det anbefaler jeg.

Laveste pris og hurtigste levering!

Jeg bestilte varerne om eftermiddagen og allerede senere samme aften var der et personligt svar fra en medarbejder, som skrev om min ordre. Næste dag fik jeg Track-and-trace nummer og levering dagen efter:)

Der var ingen mangler

Det hele var som det skulle være, fint!

Lidt for længe om at sende pakke

Bestilte en "ting" hos customdata, på en tirsdag, og modtog først pakken tirsdagen ugen efter. Så mener ikke de har overholdt deres 1-4 dages fragt.
Ellers er customdata godt og let at bestille hos.

Hej

Mange tak for din anmeldelse.

Hvis du kigger på din ordrer på vores side vil du kunne finde en information der siger at grundet påske er vores forsendelser af netop din vare blevet forsinket

Da de igennem en mailkorrespondance blev opmærksomme på at jeg skulle bruge varen til gave, tilbød de at sætte flag mm på pakken og skrive tillykke.
Jeg formoder ikke at det er noget de altid gør, men det er et tegn på en høj grad af opmærksomhed for kundens behov.

Derudover fungerede webside, levering og betalingen perfekt.

Customdata Details

Vi hos Customdata har vi den viden og ekspertise der skal til når der skal vælges nyt Gaming Gear. Hos os finder du kun kvalitetsvarer og vi holder vores fokus knivskarp på vores passion: gaming.

Visit Customdata

We live here: Tendrup Hovvej 1a