Customfit reviews

Customfit reviews

7.3

Ok service

Ganske fornuftig service. Lidt lang leveringstid, men det overlever man.
www.customfit.eu

Reply from www.customfit.eu

Mange tak for din anmeldelse. Vi beklager den lidt lange leveringstid, det var en fejl fra vores side. En af de fejl, som bare ikke må ske, men som skete.

Hurtig levering, god service og fantastiske priser!

Fantastisk hurtig levering samt god solid service i forbindelse med køb og levering. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Customfit.eu. De kan varmt anbefales.

Virksomheden skylder mig penge og ignorerer mine mails

Jeg kan på ingen måde anbefale dette sted. Jeg bestilte en jakke, som jeg først modtog fire uger senere. Dette er i sig selv for dårligt, synes jeg, men det mest positive jeg sige er dog, at jeg i det mindste modtog jakken.

Min betaling for jakken gik gennem to gange, hvilket jeg selvfølgelig gjorde customfit opmærksom på. Jeg fik herefter at vide, at jeg ville modtage pengene sammen med min jakke. Jeg synes umiddelbart, at det er lang tid at vente fire uger på 208 euro, når man er studerende, men bibeholdt min tålmodighed.

Der var imidlertid ikke nogen check eller lignende med jakken, og nok engang kontaktede jeg customfit og gjorde dem opmærksom på dette. De skriver på deres hjemmeside, at de svarer inden 12 timer - 24 timer i travle perioder. Da jeg havde ventet et par dage, skrev jeg til dem igen - og sådan fortsætter det.
Jeg har nu ikke hørt fra dem i mere end 14 dage - og jeg har stadig ikke modtaget mine penge. Jeg må nu til at finde ud af, om forbrugerstyrelsen eller lignende steder kan hjælpe mig.

Udelukkende baseret på min oplevelse kan jeg kun sige: Hold jer væk!
www.customfit.eu

Reply from www.customfit.eu

Det er korrekt, at der har været et udestående imellem os og Henrik, men vi kan på ingen måde genkende hele beskrivelsen af forløbet.
For det første blev jakken købt via Krakdeals. Da det blev en mega succes, havde vi to muligheder. Et at købe flere jakker hjem, til dem som havde købt et gavekort, eller to at annullerer alle de ordre, som vi ikke kunne leverer, fordi der var udsolgt. Vores indkøb var baseret på det antal, som Krakdeals forventede.
Alle kunder fik derefter muligheden for enten at vente, eller at annullerer deres køb. Det stod frit for, hvilket der også blev informeret omkring kort efter køb.
At leverandøren først tager længere tid end aftalt om at pakke ordren, og at et fragtfirma tager 10 hverdage i stedet for 2, om at leverer varerne, det er bare dybt uheldigt. Men under hele forløbet stod det folk frit for, at annullere et evt køb.
Angående de 208 euro, som der omtales i ovenstående beskrivelse, så er omstændighederne noget anderledes end det er beskrevet. Også anderledes end de er beskrevet i Ekstrabladet i nedenstående link.

Henrik klager til os over, at hans betaling er gået igennem to gange, og at vi skulle have hævet pengene på hans kreditkort. Efter flere mails og mange check af vores IT system, hvor vi ikke kan finde transaktionen, kun 2 afbrudte transaktioner, fordi Verified eller SecureCode er indtastet forkert, får vi en kvittering fra Henrik. Den viser at han har været fysisk nede i sin bank og lave en simpel bankoverførsel. Dvs vi har intet foretaget os, men Henrik har sat pengene direkte ind på vores bankkonto, selvom han havde købt et gavekort hos Krakdeals.
Vi aftaler, at pengene sendes retur med jakken, men som beskrevet tidligere, så var jakkerne væsentlig forsinket pga et fragtfirma, og da de endelig kom på lager, var der et pakke kaos, hvor vi beklageligt glemte alt om pengene til Henrik.
Henrik sender samme dag, som han modtager jakken en mail om, at pengene ikke var med. Vi forespørger på hans konto info, og det er her det hele begynder at gå skævt. For på 1 måned får vi 6 emails alle med danske konto oplysninger. Dvs Regnr og kontonr. Da vi ligger i Tyskland, så skal vi have de internationale oplysninger, dvs IBAN og SWIFT code. Efter en måned beder vi Krakdeals om hjælp i sagen. På 14 dage får vi igen af flere omgange de danske oplysninger, hvilket vi ikke kan bruge.
Til sidst vælger Krakdeals at tilbageføre beløbet, så vi alle kan få lukket sagen ned, da den har kostet en del tid for alle parter.
Det er selvfølgelig beklageligt, at Henrik føler sig dårligt behandlet, men som firma er det virkelig svært at lukke problemet, når man er afhængig af informationer fra kunden. Informationer som vi aldrig fik.
At sagen så skal køres videre i Ekstrabladet, hvor der igen tages en vinkel med os i banditrollen, selvom sagen er forløbet anderledes, det er både dårlig journalistik, og det gavner ingen. Ej heller den forurettede.
Igen vi vil gerne beklage forløbet i sagen, som har været en enkeltstående sag, hvilket Krak også kan bekræfte.

Super billigt, lyyyyyn hurtig levering og mega hurtig svar på mail.

Hvis bare alle virksomheder bare var på denne måde, ville det hele være meget nemmere.!!!!!
Bestilte et par Gucci solbriller til kæresten mandag aften ved 17 tiden, dagen efter skrev de at de ville blive sendt, og ca. 1 timer senere skrev de at de desværre ikke kunne sende brillerne, da der var en tydelig ridse i det ene glas, det må jeg sige overrasker mig meget positivt at de ikke bare som alle andre sender vare ud uden at kontrollere varen. Hvor mange har ikke været nervøs for at bestille i udlandet, med tanken om hvis det er fejl på varen, hvor svært en reklamations sag kan være. Men ikke her.!!!
De undersøgte også om det var muligt at skaffe et nyt par, men det var desværre ikke muligt, alt dette forgik samme dag, så når jeg mener de arbejder hurtigt, så MENER jeg hurtigt.
De beklagede at de fejlen på solbrillen og at de ikke kunne skaffe en anden, og tilbød derfor at kæresten kunne finde nogle andre til en spec. pris, det fandt hun det blev bestilt torsdag sent eftermiddag, de skrev at de vil gøre alt for at de blev sendt torsdag.
Det blev de sørme også, fredag eftermiddag modtog vi en pakke i god kvalitet af UPS.
En anden super ting ved dette firma er at selv om siden står på engelsk, så har de et dansk team, så skriv endelig på dansk til dem, det gør det hele meget letter.
Jeg må sige at det her er et unikt firma hvad angår billige priser og super lynhurtig service, tøv IKKE med at handle her. Hilsen Martin

Det spiller bare!

Jeg kunne ikke være mere enig. Solbrillerne kommer lynhurtigt, god kvalitet, godt udvalg. Det spiller!

Genialt og billigt!

Enkelt, nemt, billigt og hurtig levering, bedre anbefaling kan jeg ikke give.

Billigt, hurtigt & Effektivt!

Bestilte et par briller til kæresten som sommergave.. 2 dage efter modtager jeg brillerne. Der var intet at komme efter og alt gik bare som det skulle. Også kunne jeg ikke finde dem billigere andre steder!

Thumps Up! Jeg bruger helt klart Customfit.eu igen når kæresten skal forkæles :P

Enkelt og gennemtænkt

Nu vil jeg ikke have, at dette skal lyde, som en salgstale for firmaet, men konceptet er virkelig gennemtænkt og genialt.
Billige mærke solbriller, hurtig svar på mail og levering dagen efter til døren.

Prøv lige at tjekke prisen og den service du får. Jeg fatter ikke at de kan få det til at hænge sammen, men jeg er oven ud lykkelig.
Sidste år ventede jeg 6½ uge hos en dansk webshop. I år får jeg solbrillerne til 1/3 del af prisen og med dag til dag levering. STOR SMILY :)

Den bedste shop!!

Jeg har købt mange solbriller på Customfit.eu, og der har aldrig været problemer. Leveringen er i top, og de er utrolig gode til at svare på spørgsmål. Kan kun anbefale denne webshop. +++++ Herfra

Rigtig god shop

Mine solbriller kom dagen efter de var bestilt. Er rigtig glad for solbrillerne, den hurtige levering og den hjælp jeg fik. Det var nemt, enkelt og så endda på dansk. Kan kun anbefales

Perfekt!

Nemt, enkelt og hurtigt. De behøver ikke den store forklaring for det fungere bare perfekt!

Super service!

Hurtig svar på mail og hurtig levering (dagen efter). De forstår at gøre nethandel enkelt!
Bestil løs for du bliver ikke skuffet.

Imponerende leveringstid!!!

Jeg bestilte et par solbriller den 1. Juli, og allerede den 2. Juli stod der en UPS mand med pakken til mig. Det har jeg endnu aldrig prøvet ved en solbrille webshop. Sidste år ventede jeg 5 uger hos en af de danske, men her tog det KUN 1 dag, og så sender de endda fra Tyskland.
Kan kun anbefales, og mine veninder har os kun ventet max 1-2 dage fra bestilling til levering!!!

Genialt koncept hvis du spørger mig :D

Hurtig levering og handel

Jeg har købt flere par solbriller på customfit og jeg er yderst tilfreds med siden. Som en af få hjemmesider lagerfører de varerne og jeg har i min 4 handler indtil nu max ventet 2 dage på at modtage disse. Priserne er virkelig skarpe og kundeservice er hjælpsomme, har dog ikke brugt dem så meget. Men +++ herfra og glæder mig til at bruge siden fremover

www.customfit.eu Details

Visit Customfit