CXP reviews

CXP reviews

8.0

Billigste med upåklagelig service!

Jeg bestilte ny krank, nye skivebremser og drikkedunk, fik gratis fragt (da over 500), blev afsendt 2 dage senere, modtog alt uden problemer og alle tingene virker upåklageligt!
Oveni det, så er de også de billigste jeg har kunne finde hidtil. Så alt i alt en perfekt oplevelse.

Ingen problemer

De har et begrænset udvalg, (men den sadel jeg gerne ville købe), men ellers fungerede det fint. Varerne leveret hurtigt og uden problemer af nogen art.

Let og smidigt

Kunne hente cykel hos den lokale cykelhandler 3 dage efter bestilling. Samlet og klar

God som forventet.

De gør vel som de skal ifølge købeloven. Sender den vare man har bestilt,og betalt for .

Varen leveret på få dage - og helt iorden

Nemt at bestille cyklen og vælge forretning, hvor cyklen blev udleveret. Cyklen meldt klar via SMS som lovet, og den stod også parat da jeg kom for at hente den.
Eneste minus er at den valgte cykelforretning ikke har nogen hjemmeside, og der er ingen info vedr. åbningstider på CXP heller.

Det var svært at bruge indkøbskurven. hurtigt levering.

Godt udvalg på hjemmesiden, men svært at finde ud af hvordan jeg skulle oommer varen i indkøbskurven.

Elendig service på Rugårdsvej i Odense

Købte ny von backhaus cykel til min søn om fredagen, mandag da han skulle i skole, røg den ene pedal af.
Jeg kørte ud for at skrue den på igen men gevindet var ødelagt, den anden pedal var heller ikke spændt, da jeg forholdt forhandleren på Rugårdsvej i odense dette sagde han den var spændt, dette var en lodret løgn.
Allernådigst lavede han cyklen, det tog så fra mandag til torsdag da min søn hentede den i torsdags fik han ikke engang en undskyldning for smerter i testikler eller de ødelagte bukser eller besværet, men endnu en gang en løgn om det var spændt som det skulle. være.
Det er ikke godt nok

Mosquito cykler i Helsingør er bare iorden

Jeg har nu handlet i butikken igennem et par år og må bare sige at servicen er i top. Alle medarbejdere er venlige og imødekommende og de holder hvad de lover.

Netshop anmeldelse!

Bestilte en cykelcomputer på deres netshop. Kort efter fik jeg en mail fra deres kundeservice, at det produkt jeg havde bestilt kom med i deres tilbudsavis ugen efter, hvorfor jeg fik den til den nye pris. Dette vil sige, at jeg sparede ca. 200 kr. Jeg havde på ingen måde tænkt mig, at holde øje med deres tilbudsaviser, hvorfor jeg anser dette som rigtig god kundeservice/kundepleje. Skønt!

Jeg vil til enhver tid anbefale deres netshop. Hurtig svar fra kundeservice og hurtig levering.

Mangel på kommunikation

Bestiller cyklen i starten af sidste uge og der er angivet hurtig levering, den bliver også sendt relativ hurtigt men herefter går det så galt.
Da jeg nogle dage efter undrer mig over at der ikke var hørt yderligere ringer jeg til dem og får at vide at beskeden om at den var ankommet dagen forinden ikke var kommet videre.
Dagen efter bruger jeg en del tid på at komme frem til der hvor jeg skal afhente min cykel blot for at få beskeden om at der har været en fragtskade og at jeg burde have været informeret om det - hvilket jeg ikke var.

De skal dog have ros for at være hurtige til at svare.

Gode priser

Mosquito var billigst på nettet for rustfri cykelkæder.
Leveringen skete som lovet.

Super levering

Hurtig levering super produkter

En dobbelt Win Win oplevelse

Købte en Trek-cykel i 2012 til konen i Slagelse afd. Der har været behov for lidt små justeringer hen af vejen. Og det er blevet udført uden nogen form for udenomssnak.
2013, Så blev det min tur til ny cykel, en Koga Roadchamp og er overbevist om, det bliver et klogt valg.
Har prøvet at købe racercykel via nettet. Nej det var ikke nogen god historie. Så forkæl dig selv og få noget for pengene. l find den Cykel.x.perten.dk som er dig nærmest, og få den gode service.
Så en klar anbefaling fra mig.

Fremragende koncept

Jeg er ikke meget rutineret i nethandel, og jeg synes ofte, der er uoverskueligt.
Mosquito.dk er en positiv undtagelse.

Konceptet er fremragende.
Jeg har været hos cykelhandleren, og han giver mig en brochure og et link, hvor jeg kan se alle modellerne, hvilket selvfølgelig er flere en i den almindelige butik.

Jeg vælger min cykel - efter at have fundet et passende tilbud, hvor man sparer 1.000 kr. - betaler og kan hente cyklen hos forhandleren efter en dag eller to.
Cykelforhandleren samler cyklen og monterer efter aftale samtidig evt. valgt ekstraudstyr såsom cykelkurv og speedometer.

Meget intuitiv opbygning af hjemmesiden og betalingsdelen.
Det er tilpas nemt for en uøvet at finde ud af.

super super kanon

super super ! bestilte mandag hentede i lokal cykelforetning fredag..

God vare og hurtig forsendelse

Forsendelsen var lyn hurtig.
God information via mail om bestillingen.
Vare levede op til forventningerne.
Har intet negativt at sige.

Nemt og hurtig levering

Nem og hurtig levering uden problemer

God betjening

Nem bestilling og hurtig levering, så der handler jeg gerne igen.

Super kundeservice

Kontaktede mig inden de ekspederede ordren for at tjekke, om det var bevidst at jeg havde bestilt overtræk og cykelstol, som ikke passede sammen.
Sparede en mig for masse byttebøvl.

Cykel-X-Perten

Nyt navn: CXP.dk

Før hed vi Mosquito, nu hedder vores webshop og alle vores butikker Cykel-X-Perten. Find vores webshop på www.cxp.dk.

Cykler leveres samlet

Vi kunne ikke drømme om at levere din cykel i en flad papkasse. Hos CXP.dk får du altid en velsmurt cykel der er klar til at tage i brug, i det øjeblik den bliver leveret.

Fri fragt når du handler for 500 kr

Når du handler for 500 kroner i vores webshop, så leverer vi ordren gratis.

Største udvalg

Hos Cykel-X-Perten bestræber vi os på at have et udvalg der kan tilfredsstille langt de fleste af Danmarks cyklisters behov.

Visit CXP

Kontakt