Cybercom reviews

Cybercom reviews

4.7

Ekstrem dårlig opførsel i butikken

Fredag er jeg inde i Cybercom på Falkoner Alle for at shoppe. Mens jeg står i butikken står medarbejderen go en kunde og taler om produkter som ikke lige sælges i butikken, men som jeg tilfældigt arbejder i et firma der gør. Kunden spørger om nogle ting, hvortil medarbejderen begynder at svine det selskab til jeg arbejder i. Jeg kigger på medarbejderen, ryster på hovedet og finder et andet sted at handle.

Magen til uhøflig opførsel skal man lede længe efter og rimeligt rystende at man syntes det er ok i Cybercom.

Et lille råd til Cybercom: Hvis man vil sælge noget skal man nok ikke stå og svine andre til. Specielt ikke kunderne eller kundernes arbejdsplads. Det vil nok være en fantastisk ide at holde den slags for sig selv. Jeg kommer da heller ikke ind i Jeres butik og begynder at svine Jer til.

I mistede en handel, en kunde og jeg kan kun på det kraftigste advare imod at handle med denne butik.

Altid god og venlig betjening, og priserne fejler heller ikke noget.

Jeg har flere gange handlet pc reservedele og stumper hos dem, og har kun gode erfaringer.

Gammelt guld og gode priser

Der er masser af brugte spil til rigtigt gode priser at finde hos cybercom, og personalet er flinke og hjælpsomme.

Rodebutik !

Købte spil online, som vel at mærke "var på lager". Leveringstid for lagervarer er ca.2 dage. 1,5 uger efter har jeg stadig intet modtaget.

Jeg har emailet, men fik intet svar. Jeg har ringet, og "ups det er ikke så godt at vi ikke lige fik kontaktet dig" lød svaret, "men vi kan ikke finde spillet selvom vi havde det i hånden".

De har da i det mindste ikke trukket pengene for spillet - men det mangler også bare, da butikker ifølge købeloven ikke må trække betalingen før varen er afsendt.

Is Cybercom your company?

www.cybercom.dk Details

Visit Cybercom