Cyberimport reviews

Cyberimport reviews

9.4

Lækker kvalitet

Jeg handler meget af mit smykkesjov hos cyberimport.dk
Og aldrig har de skuffet. Får den mængde jeg har bestilt, farverne på det hele er super flotte.
Jeg er super tilfreds med Cyberimport.dk og vil helt klart anbefale dem :)

Lækker side

God og nem side god finde rundt på, stort udvalg og rigtig gode priser. Modtog mine varer efter 2 dage. Perfekt.
Kommer helt sikkert igen.

Super Skøn Butik

Meget hurtig levering. Lever op til forventningerne og er pakket meget lækkert ind. En fornøjelse!! :O)

Absolut i topklasse!

Helt igennem mit nr 1 sted at handle;) stort bredt udvalg, rimelige priser og der kommer ofte spændende nyheder. Levering er forbløffende hurtig og som oftest får jeg min pakke dagen efter;) der er aldrig fejl i ordren og det hele er pakket fint;) så tusinde tak!
Mvh Laila K

Helt i top.

Cyberimport.dk er en helt igennem fantastisk net-butik. Deres varer er af god kvalitet til lave priser. Super hurtig leveringstid. Efter min mening den bedste leverandør af smykkematerialer i DK :-)

Leverer varen som lovet

God service og leverer varen som lovet, ingen dikkedarer.

Handl trygt hos cyberimport

Utroligt!

Utroligt, at de fine varer kan sælges så billigt.

Det kan virkelig ærgre mig, at jeg ikke "opdagede" Cyberimport for længe siden!
- og hurtig levering i solid indpakning.

Mange tak!

SUPER!

Super hurtig levering, skønne varer og skønne priser

Kæmpe udvalg.

Jeg var flere dage om at se hele udvalget igennem og beslutte mig for hvad jeg skulle købe. De har så mange skønne sager. Lave priser og fragt - i forhold til andre steder. Hurtig levering. Jeg er meget tilfreds med mit køb. :-)

Helt fantastisk

Vare kommet dagen efter jeg bestilte, god support fra Super-Lene i telefon og på mail. En velsignelse for en stresset brud der har spildt en masse tid på andre leverandører lige op til et bryllup! :) Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger.

Så godt :-)

Stort udvalg, lynhutig levering og billigere tror jeg virkeligt ikke det kan gøres :-)

Jeg har handlet en del på nettet til smykke fremstilling og er faktisk rigtigt positivt overrasket over kvaliteten af deres ting i forhold til priserne.

Vil klart anbefalde denne side til alle kreative sjæle :-)

Bare god forretning

Du skulle prøve at handle hos cyberimport. dk hvis du er til at fremstille smykker og lign. gode priser, rigtig god kvalitet og lynhurtigt levering

Anbefales

Fair priser, stort udvalg og lynhurtig levering. Jeg vender helt sikkert tilbage efter mere.

Jeg har handlet med Cyberimport flere gange og er aldrig blevet skuffet. Sidste gang var en vare defekt ved modtagelsen, og jeg sendte en MMS med billede af den defekte vare. Ganske kort tid efter fik jeg svar med en beklagelse, og at varen ville blive sendt snarest - sådan skal det gøres :-)

Hurtig levering og stort udbud

Rigtig hurtig levering og rigtig stort udbud. God kvalitet.

Ikke sidste gang jeg handler der

Helt suveræn service :-)

Modtager varer imponerende hurtigt :-)
Deres service via mail er helt i top.

Alt er troværdigt.

Jeg har kun roser til Cyberimport :-)

Christina

Mere for pengene

Jeg har handler i web-shoppen et par gange og er godt tilfreds med serviceniveauet - super hurtig levering...

Jeg er ved nogle varer blevet lidt skuffet over kvaliteten, men når prisen tages i betragtning går det nok op... Ved de dyrere varer jeg har købt er standarten helt i top!!

Jeg har været ude for at en vare manglede, men med en enkelt e-mail blev varen tilsendt den følgende dag.

Super service, hurtig levering og billige priser

Købte nogle o-ringe og nogle jewelry displays. Priserne var yderst rimmelige, ordren blev hurtgt ekspederet og produkterne levede op forventningerne. Jeg handler helt sikkert der igen.

hurtig fremme

og yderst tilfredsstillende fik det jeg bestilte

Bedste og billigste smykkested

Altid glad service hvis man kommer derud... Kæmpe stort udvalg.. Billigt og rigtig god kvalitet.. Mit absolutte fortrukne handle sted for smykketilbehør...
Kan kun give mine allerbedste anbefalinger...
Heidi fra Brovst

Is Cyberimport your company?

Cyberimport Details

Perler til Smykker fra Cyberimport – Køb smykker og smykkematerialer online – Blackstone - onyx - stardust - rhinesten - Stort udvalg i sølvsmykker: Halskæder, Armbånd, Øreringe, Fingerringe, Vedhæng, Glas-Smykker. Salg af Honey B og Xman rustfri stål smykker.

Visit Cyberimport